Skoči na vsebino

električni pomik avtomobilskega sedeža


canyon

Priporočeno sporočilo

rabim pomoc usposobit električni pomik, zic sm dobu od @Damijani, ki pa zgleda da je zapustu forum ...

se komu sanja kje bi lahko najdu elektricni diagram za sedeze od Lancia Kappa, ker se mi ne sanja kater konektor je za elektricni pomik ... predvidevam pa da konektor na 4 pine, in je drugi na 2 pina za gretje sedeza ... 

ce zica ne usposobim, grem v iskanje drugega zica, tokrat z rocnim pomikom ... 

IMG_20211014_182602.thumb.jpg.c418a1c0fbdd49f81471246d0634df57.jpgIMG_20211015_203944.thumb.jpg.aafbc8ffd2b1912deda1fd80f82580a5.jpgIMG_20211015_203948.thumb.jpg.07ecb4bc4bf20bb6039e8d1baa451fbb.jpg

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

My best guess z nekaj FIAT izkusnjami. Glavno vprasanje je ali je avto imel airbag? Ce ja je tisti dvopolni verjetno kontakt senzorja za meh. Ce ne potem zna biti gretje (ce ga ima, pa se to potem enostopenjako)

kar bi pomenilo da so barvaste za premik, to pa enostavno probas, crna je 50,99999999% masa, ostale pa probas z 12v pa vidis kaj se premika (al pa smodi) :) zgubiti nimas kaj

Zgleda da mas res to - tole je motorcek za lancia zic

 

image.jpeg.020a576c51544e226061ca98cdd5a15a.jpeg

lahko pa da je dvopolni stalen dovod 12v ostalo pa krmiljenje

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.