Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

na mazdi cx7 2010 mi je sla xsenonka. Koga ugodnega priporocate za menjavo zarnice v lj ali bliznji okolici? :) baje more cel odbijac dol da odprejo cel zaromet😬

Napisano

To sicer zelo dvomim, čeprav pri CX-7 nisem menjaval sijalk ... sem jih pa pri Mazdi 6 nekje tega letnika. V glavnem do sijalke prideš skozi plastično zaščito notranjega dela blatnika. Če si bolj spreten samo zaviješ kolesa v nasprotno smer od strani kjer menjaš sijalko. Recimo če je desna, zaviješ kolesa skrajno levo. Nato odstraniš plastične čepke na prednjem delu zaščite, ravno toliko, da odmakneš plastiko stran. Ne rabiš odstranjevat celotne plastike. Pol je zadnji del luči kot na dlani. 

 

Če pa nisi najbolj spretne sorte, pa dvigni avto na dvigalko in odstrani še kolo. Tako, bo placa kolkor češ in takrat ni panike to zamenjat.

33112_1.png

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

To sicer zelo dvomim, čeprav pri CX-7 nisem menjaval sijalk ... sem jih pa pri Mazdi 6 nekje tega letnika. V glavnem do sijalke prideš skozi plastično zaščito notranjega dela blatnika. Če si bolj spreten samo zaviješ kolesa v nasprotno smer od strani kjer menjaš sijalko. Recimo če je desna, zaviješ kolesa skrajno levo. Nato odstraniš plastične čepke na prednjem delu zaščite, ravno toliko, da odmakneš plastiko stran. Ne rabiš odstranjevat celotne plastike. Pol je zadnji del luči kot na dlani. 

 

Če pa nisi najbolj spretne sorte, pa dvigni avto na dvigalko in odstrani še kolo. Tako, bo placa kolkor češ in takrat ni panike to zamenjat.

 

on pravi, da rabijo odpirat cel žaromet zarad žarnice, prvič slišim za to :huh:

Napisano (urejeno)

Ne vem zakaj so mi to rekel. Sem pogledal par videov na youtube in ne zgleda tako zapleteno. Nabavim zarnico in poskusim sam za vikend

Popravljeno od aljazg
  • Jest je spremenil naslov v Xsenon luci
Napisano
pred 9 minutami je aljazg napisal:

Ne vem zakaj so mi to rekel. Sem pogledal par videov na youtube in ne zgleda tako zapleteno. Nabavim zarnico in poskusim sam za vikend

 

razen, če ti je crknu balast

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
    • Kakšen Mazda forum pa smo, da še nihče ni tega prilepil?!  
    • A dej no... ne piši tega v istem stavku... sicer pa, kdor se ne uči iz zgodovine jo bo moral občutiti na lastni koži.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.