Skoči na vsebino

Mazda Lola

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 27 minutami je DonFelipe napisal:

Živjo, 

 

danes sem jo slučajno zasledil v AM arhivu

https://avto-magazin.metropolitan.si/media/upload/Test/mazda/lola.pdf

https://avto-magazin.metropolitan.si/media/upload/Test/mazda/lola_1.pdf

 

Pozna kdo omenjeni projekt?

A to je bil razvit samo za stezo ali so obstajali tudi cestni oziroma civilni modeli?

pa si prebral članek?

 

 

Napisano
pred 2 minutama je DonFelipe napisal:

Sem prebral.

Odličen članek. 


Ampak a bi se dalo omenjeno zadevo homologirati in uporabljati tako kot npr. danes KTM X-BOW ipd... ?

nekak dvomim da bi bilo tole pri nas dovoljeno. avto je bil narejen za na dirkališče, vrjetno so ga naredili Lola Racing. 

Napisano

Ta avto je narejen za vztrajnostne dirke ala LeMans. In ni homologiran za ceste oz. ni road legal, kot skoraj vsi dirkalniki.

Je pa hud itak. Če ne zaradi drucga že zaradi motorja.

 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Ni bilo potrebe po serijski proizvodnji, če bi bila verjemi da bi naredili par kosov za homologacijo. Kot naprimer reli specialke grupe B.

 

Sigurno jo imam kak dirkač doma v zbirki. 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Tole ni Mazda. Šokolko in body je narejen v lola racing in je bil narejen za crosworth motor. vanj so dali Proschejev boxer pa niso bli najbolj zadovoljni in so ga menjali za Mazdin wanklov.

 

Tole je pa drugo:

RX7 Hyper Car za Le mans

škoda da je samo da so to samo sanje :)

je pa vmes prava RX7 ki je tekomavala.

null

 

null

 

image.png

image.png

image.png

image.png

Napisano
pred 30 minutami je DonFelipe napisal:

Cosworth je znan tuner oziroma predelovalec.

Katerega leta pa je to bilo?

Rx7 l. 1982

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.