Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, sem nova članica na forumu, zato se že vnaprej opravičujem če sem kaj narobe objavila..

Imam veliko težavo z svojo Mazdo cx7 2.3i Disi turbo pa bi prosila za kakšno mnenje ali pomoč če je imel kdo mogoče podoben primer.

Avto mi zaliva z bencinom ima neenakomeren prosti tek, motor se zaganja trese tudi vgasne, poka na auspuh, skadi tudi črno..

Menjano je že bilo vse možno svecke, tuljave , luftmeser Preverjeni senzori,menjana tudi veriga, obnovljena turbina..Z partnerjem sma že doktorirala polek..enastavno ne vema več kaj še naj menjama..

Na diagnostiki ne pokaže nobene napake tudi nobene kontrolne lučke ni v armaturki..Enostavno nama je zmanjkalo idej kaj še bi lahko bilo narobe...

Če ima kdo kako idejo, nasvet...vljudno prosim za pomoč..

L.p Moniq

Napisano

A je avto na plin?

Najtezje je odkriti napako, potem pa sledi menjava dela, ki je v okvari.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Simon Pelko, Avto Pelko doo, je imel opravka že z večimi težavnimi 2.3T Maxdami in kolikor vem vse rešil.

 

Priporočam!

 

041 667 335

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 14 minutami je Z M A J napisal:

Simon Pelko, Avto Pelko doo, je imel opravka že z večimi težavnimi 2.3T Maxdami in kolikor vem vse rešil.

 

Priporočam!

 

041 667 335

To priporočilo je pa čisto nepristransko. :)

 

IMG_20220911_114259.jpg

Napisano

Janez, ne zanikam prijateljstva, AMPAK če so doslej menjali kot po tekočem traku in z ogromno stroški, potem jim drugo mnenje ne bo škodilo, glede na neučinkovito reševanje težave. Je res?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 38 minutami je Z M A J napisal:

Janez, ne zanikam prijateljstva, AMPAK če so doslej menjali kot po tekočem traku in z ogromno stroški, potem jim drugo mnenje ne bo škodilo, glede na neučinkovito reševanje težave. Je res?

@Z M A J, strinjam s tvojim predlogom, moral pa sem te malo špiknit ... nobeden ne vidi rad palca obrnjenega navzdol, sploh če ni utemeljen. Svojega sem zlahka utemeljil, kaj pa ti? 😉

Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

@Z M A J, strinjam s tvojim predlogom, moral pa sem te malo špiknit ... nobeden ne vidi rad palca obrnjenega navzdol, sploh če ni utemeljen. Svojega sem zlahka utemeljil, kaj pa ti? 😉

Seveda, izhajam z vidika obupane stranke, ki je vložila veliko denarja, hkrati ni rešila zadeve, zato sem tako svetoval.

 

Lahko se samo nanj obrne za mnenje, kar sem prepričan, da bo brezplačno in v nobenem primeru ne more škoditi.

 

Kakorkoli, želim vam, da čimprej in s čimmanj stroški odpravite napako. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.