Skoči na vsebino

?e cca. en mesec

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ve? kaj se mi je zdelo zelo sme?no ko si napisal da ne bo? norel z tem avtom, in po tem sklepam da se bo? vedno vozil lepo z njim in nikoli pritisnil po plinu!? Torej sedaj me zanima zakaj si pa sploh vzel 2,3l 166Hp mo?an motor, slu?ajno zaradi tega, ko je pri slovencih zna?ilno ?e ima sosed 2,0 moram imet jaz ve?? Ker ?e bi vzel recimo 1,8l bi se enako udobno peljal kot v tem modelu....!Tak da nevem zakaj tako mo?an motor ?e tako gleda? na to stvar??? :ne vem:

 

Je res zanimivo ker pravi da bo vozil lepo po predpisih :hohoho::hohoho: s takim strojem....pa ga bodo ?kode pa yugoti prehitevali po avtocesti..... sramezljiv?zmeden? ne me basat!!

  • Odgovori 169
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Dej dej stari ne ga srat s takimi, ta avto je bil narjen da podira omejitve.........?e se pa :policaj: boji?, bo? dal pa meni en krog pa ti bom jst pokazu kako se tak avto vozi!

Drga? pa svaka ?ast ?e se bo? uspel omejitev dr?at, ?koda le ker pol nikol 5, pa 6 prestave nebo? vidu. :o

Napisano

seveda da gre :) 200 ?e ho?e?...mogo?e bi ?e kaj lahko ven stisnil samo ni tak dolge lepe ravne ceste :P

5 brzina je zelo dolga v primerjavi z drugimi...

 

?e bi jaz mel 160HP pod haubo...nevem ?e bi se vedno vozil lepo po omejitvah...

ker ?e zdaj mi je teh 108hp premalo...pa ne da bi divjal, rad se malo hitreje zapeljem v kak ovinek :)

 

 

 

To se meni zdi da marsikdo, samo za ovinke ne potrebuje? konje za moje pojme, ampak dobro lego! :)

Napisano

To se meni zdi da marsikdo, samo za ovinke ne potrebuje? konje za moje pojme, ampak dobro lego! :)

 

Proti koncu zavoja konji (in navor) ?e kako prav pridejo... B)

Papa, Tomi
Napisano

Suicidal

 

Sre?no vo?njo!! :cheers:

 

Kdaj si bo? spremenil model avtoomobila??

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Suicidal

 

Sre?no vo?njo!! :cheers:

 

Kdaj si bo? spremenil model avtoomobila??

 

Hvala.

 

ko se bom domov pripeljal s "super duper" Mazdo6. torej jutri popoldne.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Dej dej stari ne ga srat s takimi, ta avto je bil narjen da podira omejitve.........?e se pa :policaj: boji?, bo? dal pa meni en krog pa ti bom jst pokazu kako se tak avto vozi!

Drga? pa svaka ?ast ?e se bo? uspel omejitev dr?at, ?koda le ker pol nikol 5, pa 6 prestave nebo? vidu. :o

 

 

 

:hohoho: Frajeeeer....... kaj tebi :policaj: morejo..... :aaaaa:

Feel free....

Napisano

Isto kot tebi! B)

 

Kaj kaj kaj.....is there something i missed??? :blink:

 

 

Meni MOREJO brez problema.... :aaaaa:

Feel free....

Napisano

Lej isto mi lahko dajo kazen, vzamejo izpit, po?ljejo sodniku.......

Pred zakonom smo vsi isti!

Edino ?e te Drnov?ek pomilosti, to je pa drugo. :unsure:

 

 

dobra :bravo:

 

Drnov?ek: "pomilo??ujem te, ker si se pokesal svojega greha in globoko ob?aluje? prekora?itev hitrosti na AC za smrtno nevarnih 50km/h. OK, zdaj sem ti uslugo naredil in te re?il kazni, ti pa potla?i svoj nepote?eni ego in pojdi z mano v Darfur" :huh::o

 

 

 

 

?e beseda, dve o opremi - meni je tole res ?alostno, da Mazda ne daje GT opreme recimo za ?vohnej?e motorje in si dobesedno prisiljen vzeti 2,3 al pa v kak?ni drugi konju?nici iskat svojega novega konja.

 

Hecno se mi zdi predvsem to, ker povpra?evanje po opremi je in nekako se to vidi pri opremi CD 120 Evolution, ki je prakti?no skoraj tako dobra kot GT (OK, ni navigacije, elektri?nih sede?ev, pa ?e kak?ne manj pomembne zadeve) - se pravi ljudje bi imeli opremo samo ne z najmo?nej?im motorjem, saj ga velika ve?ina resni?o ne rabi in jim je neumno pla?evat ve?je registracije.

 

Mazda zaradi te "?udne" logike (veliko opreme samo z velikim motorjem) zgublja kupce ?isto brez potrebe.

33112_1.png

Napisano

men je hecno kako je oprema postala tako pomembna pri nakupu avta...

meni osebno sploh ni pomembna (no razen: klima in servo volan, mogoce se centralno zaklepanje)...vse ostalo brezveze. Sam pomojem sem eden redkih s takim mnenjem...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

dobra :bravo:

 

- se pravi ljudje bi imeli opremo samo ne z najmo?nej?im motorjem, saj ga velika ve?ina resni?o ne rabi in jim je neumno pla?evat ve?je registracije.

 

Mazda zaradi te "?udne" logike (veliko opreme samo z velikim motorjem) zgublja kupce ?isto brez potrebe.

 

Ja pol kupi? pa Evolution II pa jo ?ipa?, pa pla?uje? ni?jo registracijo! :bravo::bravo:

Napisano

Ja pol kupi? pa Evolution II pa jo ?ipa?, pa pla?uje? ni?jo registracijo! :bravo::bravo:

 

kaj pa ?e no?e? diesla? najvi?ja oprema za 1.8 in 2.0 bencinarja je TE

33112_1.png

Napisano

kaj pa ?e no?e? diesla? najvi?ja oprema za 1.8 in 2.0 bencinarja je TE

 

Oprema TE za moje potrebe - dovolj (sploh pri CD 136) - no CD MP3 je dokupljen :ljubezen:

Papa, Tomi
Napisano

Meni osebno je tudi TE ?isto dovolj.... pa? mi tistih "?e?njic in bombon?kov" ampak ?isto dovolj..... :prstgor:

Feel free....

Napisano

Meni osebno je tudi TE ?isto dovolj.... pa? mi tistih "?e?njic in bombon?kov" ampak ?isto dovolj..... :prstgor:

 

Pri moji nimam - ?esa?

- Xenon (hvala bogu, ko se tolko kvarijo)

- navigacije

- senzorja za de?

- Bose (res ?koda)

- kaj sem pozabil???

Papa, Tomi
Napisano

ne vem ?e ste ?isto dojeli point... ne govorim kaj kdo od nas rabi ampak o tem, da bi vsaj dali ljudem mo?nost, da si izberejo paket opreme po svoji ?elji - ?e tako je velik problem, ker se ne more? igrati z oblikovanjem in naro?anjem opreme po svoji ?elji tako kot pri evropskih proizvajalcih.

 

Recimo pri 1.8 TE nima? DSC in TCS kljub temu, da pri ostalih modelih s TE opremo ju ima?. OK 2.0CD 120 TE tudi nima ampak tam ima? vsaj Evo opremo in ima? izbiro pri bencinarju pa ne.

 

Po drugi strani je pa spet nonsens, saj kakor je meni znano, ?e ho?e? mo?nej?i bencinski motor lahko TE opremo izbere? samo pri modelu 2.0 in GT samo pri modelu 2.3. In zakaj je nonsens - 2.0 in 2.3 motor te prideta popolnoma enako pri registraciji. Torej ?e ti je GT oprema predraga ti ne pomaga ni? drugega kot da vzame? 2.0 ?eprav si ?eli? recimo mo?nej?i motor 2.3 na koncu pa ?e pla?uje? isto kot pri mo?nej?em stroju. :ne vem:

 

 

 

 

 

Registracija - vir: AMZS

1.8 ---- 560?

2.0 in 2,3 ---- 730?

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.