Skoči na vsebino

Karavan, bencinar za kratke relacije

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zaradi menjave službe ne bom več potreboval dizla in bom menjal za bencinarja do cca 5K€.

 

Kar z predlogi na plano, da se podebatira malo o starejših (mogoče pozabljenih) avtih. 

N7rRRL1.jpg

Napisano

tole vzemi za fun :) -> 

WWW.AVTO.NET

Honda Accord 2.2i 16v Type-R VTEC, letnik:2000,12490 EUR :: www.Avto.net ::

 

hehe, če boš gledal (odvisno kaka starost),ampak s to mašino nimaš kaj zgrešiti, ni pa oblika uporabna, če potrebuješ veliko prostora potem je no-go -> 

WWW.AVTO.NET

Honda Accord 2.0i HITRI KREDIT BREZ POLOGA CCA 84�, letnik:2007,5490 EUR :: www.Avto.net ::

(največji minus teh modelov je da ima samo 5 prestav) 

Napisano

Tako type R sem gledal belo par let nazaj, ko so bile še "poceni". Hud avtič.

 

In ja iščem izrecno karavana. 

 

Avensis, accord, mazda6... Tudi lagune sem gledal. Nemci zaenkrat odpadejo.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Ja sem opazil, da je nasploh bencinarjev malo. Če pa je že, je limuzina😁

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 11 urami je FuManchu napisal:

Kako mnenje o temle Subaruju?

 

WWW.AVTO.NET

Subaru Legacy 2.0 SW GL XZ AT, letnik:2004,5000 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Subaruji so zakon 🙂

 

Kaj pa kak Outback?

 

 

WWW.AVTO.NET

Subaru Outback AWD 2.5 FY, letnik:2006,5900 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

 

Napisano
Pravkar je MazdaBoy napisal:

 

Subaruji so zakon 🙂

 

Kaj pa kak Outback?

 

 

WWW.AVTO.NET

Subaru Outback AWD 2.5 FY, letnik:2006,5900 EUR :: www.Avto.net ::

 

2,5 boxer ni več tako zanesljiv kot 2,0. Žal. Je pa lepši avto.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Mazda 6 karavan, letnik 2011-12, 2.0 bencinar, 155 konjev. To je verjetno največ, kar danes dobiš japonskega za 5 jurjev.

 

2013 in novejše, torej SkyActiv-G so pa šele od 8 jurjev dalje ...

Napisano
pred 2 minutama je NevLado napisal:

Mogoče se pa najde kakšna 2013 6ka


Pri kateri pa ni nujno, da je vse OK ;) …


Nekako podobno kot tole iz drugega foruma…

 

image.png


Ko si pa ogledas oglas in slike pa se najde tudi tole ;)

 

image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sodelovka kupila kono hibrid,..sva se lih danes službeno peljala,..zanimiva gajbica :)

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Trenutno ma 5.3 porabo po računalniku,.. sam je nrdila komaj 500km oz. tam okoli (1.6 bencinc)

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:


Pri kateri pa ni nujno, da je vse OK ;) …


Nekako podobno kot tole iz drugega foruma…

 

image.png


Ko si pa ogledas oglas in slike pa se najde tudi tole ;)

 

image.jpeg

Sej možnost, da ni "ok", ni pri nobenem autu ničelna, al kaj si mi hotu povedat? 

Napisano

Hotel sem povedat, da ce je cena precej nizja kot ostali podobni v ponudbi, je zelo velika verjetnost, da nekaj ne stima :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Mazda 6 karavan, letnik 2011-12, 2.0 bencinar, 155 konjev. To je verjetno največ, kar danes dobiš japonskega za 5 jurjev.

 

2013 in novejše, torej SkyActiv-G so pa šele od 8 jurjev dalje ...

Načeloma pride v poštev tudi Mazda 6... Razen ne da se mi glih z preveliko porabo olja neki ukvarjat, kar pa vemo da pri teh generacij motorjev je. 

Zaenkrat raje kak drug Japonc. 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Potem ti pa edino Accord karavan 2.0i ostane, ampak je taka grda gajba. 😃

 

Novejši pa niso še po 5 jurjev ...

Pred eno uro je TiEn napisal:

Trenutno ma 5.3 porabo po računalniku,.. sam je nrdila komaj 500km oz. tam okoli (1.6 bencinc)

Moj prijatelj ga ima že dlje časa. Po 80.000 km poraba 4.4-4.5. Je pa res, da je med bolj šparovnimi, kar se tiče vožnje. 😃

Napisano (urejeno)

Accord tourer ni spet lepotica, a tudi grda kot smrt ne😁 bolj je problem, ker jih ni veliko.

honda_accord_tourer__7_.jpg

Popravljeno od FuManchu
  • Všeč 2
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Ce bi imel crne sipe zadaj, bi izgledal kot vozilo za prevoz mrlicev :P ... 

  • Haha 3
  • Žalosten 1
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 minuto je Jest napisal:

Ce bi imel crne sipe zadaj, bi izgledal kot vozilo za prevoz mrlicev :P ... 

To itak 🤣 idealno za popoldanski s.p.

  • Všeč 1
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pravkar je FuManchu napisal:

To itak 🤣 idealno za popoldanski s.p.

 

 

Zaključna dela v zdravstvu s.p. :D ... 

  • Všeč 2
  • Haha 4

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Accord tourer ni spet lepotica, a tudi grda kot smrt ne😁 bolj je problem, ker jih ni veliko.

honda_accord_tourer__7_.jpg

Vzdržljivost DA, oblika NE....😉🤣🤭

  • Všeč 1
  • Haha 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.