Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
2 minutes ago, NevLado said:

Auuu, pa še deluje?

 

Nalepi samo polovinil čez.

Dela normalno, razpoka je od znotraj 😀

Moti me, ker se slabše vidi...

Napisano

Tole ne verjamem, da se bi dalo uredit brez menjave celotnega ekrana. Probi najt kako razbito.

 

Naslednjič pa ne seksat v avtu, je preveč drage robe naokoli v kabini, da se splača. :hudicek:

  • Haha 4
  • Začuden 1

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

No, da napišem kako sem zadevo rešil.

- najprej sem vprašal na uradni servis, kjer sem dobil oceno stroškov menjave na 2.200,00€, kar seveda ni prišlo v poštev.

- zatem sem pogledal na AliExpress in našel možnost menjave stekla (celotna čelna plošča za 200,00€). Tukaj je potrebno biti pozoren ali imaš 50 ali 36 pinski konektor. Po mojem bi bila to čisto OK opcija, vendar sem se odločil za zadnjo rešitev:

- nakup celotnega novega originalnega zaslona preko ebay.de, ki me je prišla 450,00€. Imel sem kar srečo, da sem tole našel na ebay-u po relativno ugodni ceni.

 

Menjavo sem že opravil, stari zaslon pa sem iz firbca razstavil na prafaktorje in ugotovil naslednje:

- sam zaslon ni počen, v resnici ni nič počeno ampak pride do procesa razslojitve dveh steklenih zaslonov, ki prekrivata LCD zaslon. Steklo, ki tvori površino občutljivo na dotik je sestavljeni iz dveh steklenih delov z vmesno lepilno komponento. In ta dva zaslona se razslojita (delaminacija), kar daje videz počenega zaslona. Kolikor sem bral to niti ni tako redek pojav, naj bi pa se pojavil zaradi pogostih temperaturnih fluktuacij.

IMG_20231001_133501 – kopija.jpg

IMG_20231001_140207 – kopija.jpg

IMG_20231001_140558 – kopija.jpg

IMG_20231001_140645 – kopija.jpg

Popravljeno od vzupan3
  • Všeč 6
  • Hvala 2
Napisano
pred 9 minutami je FuManchu napisal:

Za 2K€ dobiš drug avto in to brez ekrana😁


Za 4.2K€ pa z ekranom 😎🤪

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zato pa sem nekje pred kratkim napisal kako je brezveze, da delajo elektrikarje s pospeški od 0 do 100 v 5 sekundah in 500 konji,po drugi strani pa prevozijo komaj do 500km.... 
    • S10FE 12G rama. Lani pa S24. Ceneje bil kot z anexom.
    • To imaš prov, stisneš ga lahko samo na AC, drugje pozabi, edino ponoči.
    • Dobrodošel 👍👍👍zoom zoom 👍😄😎
    • Ne vem, v čem je poanta kreganja kateri motor ima 0,5-1s boljši pospešek do 100km/h ali končno hitrost. To je tako brezpredmetno, kot primerjanje porabe goriva, kjer se nekdo dnevno vozi v službo po Dravskem polju in se hvali, kako ima dosti nižjo porabo od nekoga, ki se vozi izpod Areha v Maribor. Dandanes si lahko srečen, če se celotno pot voziš 120 po avtocesti ali vsaj 80 po lokalni. Zmeraj je neko sranje. Ali je nesreča, delo na cesti, naravna nesreča, kolesarji, traktorji, penzionisti, tuji turisti z avtodomi, pijandure, etc. Na našem koncu si lahko vesel, če najdeš odsek lokalne ceste kjer je omejitev 90 več kot 200m. Izjema so "kolovozi", kjer se normalen človek ne bi peljal več kot 50. Zadnje čase opažam vedno več omejitev na 70, 40 ali 30 cona bogu za hrbtom. V našem kraju so se v zadnjem mesecu začeli pojavljati ležeči policaji na mestih, ki nikoli niso bili problematični. Se pozna, da se bližajo lokalne volitve.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.