Skoči na vsebino

Mazda 3 2013 hatchback - stikalo za izklop sopotnikovega airbag-a?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo Mazda znalci,

 

Imam Mazda 3 2013 hatchback in pol leta starega dojenčka👶☺️!

 

Kadar žena vozi dojenčka sama v avtu, bi ga rada vozila na prednjem sedežu, da se vidita, itd.


Zdaj ... zaplete se ... ker ne najdem stikala za izklop airbag-a sopotnika.

 

Berem, da naj bi novejši modeli imeli senzor za izklop, vendar nikjer ne najdem nobenega indikatorja, da je sopotnikov airbag res izklopljen.

Testno sem probal naložiti lupino v avto in jo obtežiti :) pa se nobena luč ne prižge ...

 

Je možno, da se ga ne da izklopiti?

 

Hvala za info!

 

LP

 

Napisano (urejeno)

@Jest hvala sem prebral priložena navodila avtu - piše, da imajo stikalo samo nekateri modeli, tako kot v teh, ki si jih linkal:

image.png

 

Sam tega stikala nimam.

Niti na armaturi nimam kakega indikatorja ali je sovoznikov air-bag vklopljen / izklopljen.

 

Aja še to... imam 2. generacijo tj. tole spodaj samo, da je facelift-ana...

undefined

Popravljeno od blanket
Napisano

Mogoče je tipalo kar na težo v sedežu! Ko je teža manjša od cca 30kg airbag ne dela, ker ga prakrično ne zazna. 

Napisano

Jst sem imel 3. generacijo in je stikalo v predalu za rokavice...ne vidi se ga odzunaj.

Napisano
1 hour ago, Bini said:

Mogoče je tipalo kar na težo v sedežu! Ko je teža manjša od cca 30kg airbag ne dela, ker ga prakrično ne zazna. 

 

Ja mogoče je, samo vseeno bi rad videl kak indikator, "sovoznikov airbag je izklopljen" (kot na sliki spodaj).

 

Sem probal lupino navezat notri in jo obtežit ... pa se nič prižgalo ... :(

 

03040704-kfece01-001.png

Quote

Ne ga srat, no. Torbica 5 kg na sedežu, pa mi za varnostni pas piska...

Ja to je super. Pač rad bi nek indikator, zvok ali lučko, ki mi pove, da je airbag izklopljen.

 

Quote

Jst sem imel 3. generacijo in je stikalo v predalu za rokavice...ne vidi se ga odzunaj.

Jp. Tud jaz imam to v navodilih ... samo očitno je to za 3. generacijo ... in je moja gen2 faceliftana (zadnja pred gen3) taka navodila dobila in zraven "* samo nekateri modeli" ... 

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Ne ga srat, no. Torbica 5 kg na sedežu, pa mi za varnostni pas piska...

" Mogoče" piše, ni pa nemogoče! Tipala so lahko različna.... :nevem:

Pri sovoznikovih vratih si pogledal? 

Napisano
On 10/11/2023 at 10:24 AM, Bini said:

" Mogoče" piše, ni pa nemogoče! Tipala so lahko različna.... :nevem:

Pri sovoznikovih vratih si pogledal? 

Sem ja ... ničesar takega žal.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.