Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanimajo me vaše izkušnje glede cen rezervnih delov.Na ženini Mazdi2 je neka težava z venilatorjem kabine, pa sem na servisu vprašal za ceno novega ventilatorja. Dobil sem ponudbo s ceno 483,29 €. Še vedno ne vem kaj naj si mislim o tej ceni. Kakšne so kaj vaše izkušnje?

Lp Mali

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Polo 2010 ventilator 450€ + 0.5h dela. Originalni.

 

Giulietta 4-6 ur dela, ventilator 50€. Samo so vlačli nekomu za to celo amaturko ven, ker je do amena skrit.

 

Focus 2020. Ventilatorja posebej ni. Samo celi HVAC, torej 900€ + ddv + delo. In spet se odmika amaturka, polni klima, nova hladilna.

 

Vse je odvisno od modela avta.

Poglej če je neoriginalen cenejši in kolko je dejansko dela.

Napisano (urejeno)

Mogoče bi poskusil z obiskom pri avtoelektričarju? 

 

Za Mazdo 3 in Mazdo 6 vem, da je ventilator zelo enostavno odšravfat - za vsakega, ki zna sam zamenjat kabinski filter ...

 

 

 

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja🧐...imaš prav...ne more biti... V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)...   Seveda ne more biti...🙄
    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.