Skoči na vsebino

Razlike moči motorjev 2.2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Po mojih raziskavah so nasledni motorji: EURO 4 enaki (imajo samo različno kalibracijsko datoteko v ecu, ki so med sabo zelo podobne) Max varna moč na teh motorjih je 460Nm 200hp

                                                           ECU calib: Začetne številke   

125hp max boost 1.35bar                   r2aa...

163hp                                                   r2ab...

185hp max boost 1.6bar                     r2ac...

 

EURO 5 

129hp ima manšo turbino in precej več navora pri nižjih vrtlajih kot 125hp. Max varna moč 410Nm 170hp

163hp in 180hp sta enaka Max varna moč 460Nm 200hp

163hp poplnoma drugačna kalibracijska datoteka v primerjavi z euro4

 

Skyactiv D do 2018 Max varna moč 460nm 200hp

150hp in 175hp sta ista imata samo različne kalibracijske dadoteke v ecu 

Še slika turbine do 2018

TWIN-TURBO-CHARGER-MAZDA-SH01-SHY1-2.2-LTR.7-600x604.jpg

Skyactiv D od 2018 ima nekaj spremeb ima dodan adblue tunerji navajajo max moč 500Nm 220hp

Navadna odmična gred tudi na izpušni strani ( ne vrača več izpušnih plinov v sesalnem taktu)

Spremnejna glava(izpušni kolektor ni več itergriran v glavo)

Posodobljena olna veriga.

Zmanšan pretok EGR (ne potrebuje več tolika pretoka ker ima adblue)

Drugačen turbo poplnoma nova zasnova:

SH18-13700-B-TWIN-TURBO-CHARGER-MAZDA-SH-SKYACTIV-D-2.2-LTR.1-1536x1536.jpg

Pri tej verziji motorja so šli pogledat nazaj na cx7 2.2 ki je že imela adblue.

Menim da bo ta motor imel precej manj težav.

Več napišem v prihodnosti 

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
Po mojih raziskavah so nasledni motorji: EURO 4 enaki (imajo samo različno kalibracijsko datoteko v ecu, ki so med sabo zelo podobne) Max varna moč na teh motorjih je 460Nm 200hp
                                                           ECU calib: Začetne številke   
125hp max boost 1.35bar                   r2aa...
163hp                                                   r2ab...
185hp max boost 1.6bar                     r2ac...
 
EURO 5 
129hp ima manšo turbino in precej več navora pri nižjih vrtlajih kot 125hp. Max varna moč 410Nm 170hp
163hp in 180hp sta enaka Max varna moč 460Nm 200hp
163hp poplnoma drugačna kalibracijska datoteka v primerjavi z euro4
 
Skyactiv D do 2018 Max varna moč 460nm 200hp
150hp in 175hp sta ista imata samo različne kalibracijske dadoteke v ecu 
 

Kaj pa za 2019 motorje z AddBlue?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
dne 26. 11. 2023 ob 20:10 je mazdaman napisal:


Kaj pa za 2019 motorje z AddBlue?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sem dodal 

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
Sem dodal 

To kar si dodal je kar razveseljivo in pomeni manj možnosti napak. A bi pri teh tudi bilo smiselno odklopili EGR?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 1 uro je mazdaman napisal:


To kar si dodal je kar razveseljivo in pomeni manj možnosti napak. A bi pri teh tudi bilo smiselno odklopili EGR?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Če delaš full kratke relacije ja drgač ni potrebno ( ko se dela EGR off treba tud adblue off pa spremeni se režim regeneracij, po egr off ni več odvisno od gasa ampak ko je dpf poln sproži regeneracijo. Pred EGR off jo sproži kokr se mu zazdi d je najbolš 50-100% zabitosti)

Če rabiš pomoč piši zs

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Hvala za tole info. sem ze iskal informacije na netu in nisem nasel nekega konkretnega odgovora. Se pravi sta 163hp in 185, oz. 180 hp fizicno popolnoma enaka motorja z vsem ostalim => menjalnik, turbina, itd. Razlika je potem samo v zadnjem izpusnem loncu, pri cemer ima najmocnejsa verzija dva. Kolikor jaz vem je 163 hp ze tovarnisko "underrated" in da na valjih vec ven. Si imel svojega na valjih ko si ga cipiral ?

Napisano

nisem ga imel, če bi kdo rad mel tudi to lahko uredim

 

Na valjih da 163hp ker je mapa omejena z navorom.

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.