Skoči na vsebino

Razlike moči motorjev 2.2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Po mojih raziskavah so nasledni motorji: EURO 4 enaki (imajo samo različno kalibracijsko datoteko v ecu, ki so med sabo zelo podobne) Max varna moč na teh motorjih je 460Nm 200hp

                                                           ECU calib: Začetne številke   

125hp max boost 1.35bar                   r2aa...

163hp                                                   r2ab...

185hp max boost 1.6bar                     r2ac...

 

EURO 5 

129hp ima manšo turbino in precej več navora pri nižjih vrtlajih kot 125hp. Max varna moč 410Nm 170hp

163hp in 180hp sta enaka Max varna moč 460Nm 200hp

163hp poplnoma drugačna kalibracijska datoteka v primerjavi z euro4

 

Skyactiv D do 2018 Max varna moč 460nm 200hp

150hp in 175hp sta ista imata samo različne kalibracijske dadoteke v ecu 

Še slika turbine do 2018

TWIN-TURBO-CHARGER-MAZDA-SH01-SHY1-2.2-LTR.7-600x604.jpg

Skyactiv D od 2018 ima nekaj spremeb ima dodan adblue tunerji navajajo max moč 500Nm 220hp

Navadna odmična gred tudi na izpušni strani ( ne vrača več izpušnih plinov v sesalnem taktu)

Spremnejna glava(izpušni kolektor ni več itergriran v glavo)

Posodobljena olna veriga.

Zmanšan pretok EGR (ne potrebuje več tolika pretoka ker ima adblue)

Drugačen turbo poplnoma nova zasnova:

SH18-13700-B-TWIN-TURBO-CHARGER-MAZDA-SH-SKYACTIV-D-2.2-LTR.1-1536x1536.jpg

Pri tej verziji motorja so šli pogledat nazaj na cx7 2.2 ki je že imela adblue.

Menim da bo ta motor imel precej manj težav.

Več napišem v prihodnosti 

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
Po mojih raziskavah so nasledni motorji: EURO 4 enaki (imajo samo različno kalibracijsko datoteko v ecu, ki so med sabo zelo podobne) Max varna moč na teh motorjih je 460Nm 200hp
                                                           ECU calib: Začetne številke   
125hp max boost 1.35bar                   r2aa...
163hp                                                   r2ab...
185hp max boost 1.6bar                     r2ac...
 
EURO 5 
129hp ima manšo turbino in precej več navora pri nižjih vrtlajih kot 125hp. Max varna moč 410Nm 170hp
163hp in 180hp sta enaka Max varna moč 460Nm 200hp
163hp poplnoma drugačna kalibracijska datoteka v primerjavi z euro4
 
Skyactiv D do 2018 Max varna moč 460nm 200hp
150hp in 175hp sta ista imata samo različne kalibracijske dadoteke v ecu 
 

Kaj pa za 2019 motorje z AddBlue?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
dne 26. 11. 2023 ob 20:10 je mazdaman napisal:


Kaj pa za 2019 motorje z AddBlue?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sem dodal 

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
Sem dodal 

To kar si dodal je kar razveseljivo in pomeni manj možnosti napak. A bi pri teh tudi bilo smiselno odklopili EGR?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 1 uro je mazdaman napisal:


To kar si dodal je kar razveseljivo in pomeni manj možnosti napak. A bi pri teh tudi bilo smiselno odklopili EGR?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Če delaš full kratke relacije ja drgač ni potrebno ( ko se dela EGR off treba tud adblue off pa spremeni se režim regeneracij, po egr off ni več odvisno od gasa ampak ko je dpf poln sproži regeneracijo. Pred EGR off jo sproži kokr se mu zazdi d je najbolš 50-100% zabitosti)

Če rabiš pomoč piši zs

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Hvala za tole info. sem ze iskal informacije na netu in nisem nasel nekega konkretnega odgovora. Se pravi sta 163hp in 185, oz. 180 hp fizicno popolnoma enaka motorja z vsem ostalim => menjalnik, turbina, itd. Razlika je potem samo v zadnjem izpusnem loncu, pri cemer ima najmocnejsa verzija dva. Kolikor jaz vem je 163 hp ze tovarnisko "underrated" in da na valjih vec ven. Si imel svojega na valjih ko si ga cipiral ?

Napisano

nisem ga imel, če bi kdo rad mel tudi to lahko uredim

 

Na valjih da 163hp ker je mapa omejena z navorom.

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
    • Jaz sem sel danes z mopedom LJ - Split. Nobene guzve start 08:00, Split 14:00. Brez AC. Megla pa v iber do Ilirske. A je kdo pomislil da xsara 90HDI ne zmore vec...mal v klanc Drugace pa 105 po prehitevalnem ni prepovedano....min je 70, max dovoljeno 130...je pac prilagodil hitrost razmeram, to je moderno pri nas   To je bolj nestrpnost ce ne pustis nekomur da prehiti s svojim tempom. Ampak da res prehiteva ne da se vozi...
    • Velike kazni bi kmalu zalegle.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.