Skoči na vsebino

Razlike moči motorjev 2.2


miha20

Priporočeno sporočilo

Po mojih raziskavah so nasledni motorji: EURO 4 enaki (imajo samo različno kalibracijsko datoteko v ecu, ki so med sabo zelo podobne) Max varna moč na teh motorjih je 460Nm 200hp

                                                           ECU calib: Začetne številke   

125hp max boost 1.35bar                   r2aa...

163hp                                                   r2ab...

185hp max boost 1.6bar                     r2ac...

 

EURO 5 

129hp ima manšo turbino in precej več navora pri nižjih vrtlajih kot 125hp. Max varna moč 410Nm 170hp

163hp in 180hp sta enaka Max varna moč 460Nm 200hp

163hp poplnoma drugačna kalibracijska datoteka v primerjavi z euro4

 

Skyactiv D do 2018 Max varna moč 460nm 200hp

150hp in 175hp sta ista imata samo različne kalibracijske dadoteke v ecu 

Še slika turbine do 2018

TWIN-TURBO-CHARGER-MAZDA-SH01-SHY1-2.2-LTR.7-600x604.jpg

Skyactiv D od 2018 ima nekaj spremeb ima dodan adblue tunerji navajajo max moč 500Nm 220hp

Navadna odmična gred tudi na izpušni strani ( ne vrača več izpušnih plinov v sesalnem taktu)

Spremnejna glava(izpušni kolektor ni več itergriran v glavo)

Posodobljena olna veriga.

Zmanšan pretok EGR (ne potrebuje več tolika pretoka ker ima adblue)

Drugačen turbo poplnoma nova zasnova:

SH18-13700-B-TWIN-TURBO-CHARGER-MAZDA-SH-SKYACTIV-D-2.2-LTR.1-1536x1536.jpg

Pri tej verziji motorja so šli pogledat nazaj na cx7 2.2 ki je že imela adblue.

Menim da bo ta motor imel precej manj težav.

Več napišem v prihodnosti 

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po mojih raziskavah so nasledni motorji: EURO 4 enaki (imajo samo različno kalibracijsko datoteko v ecu, ki so med sabo zelo podobne) Max varna moč na teh motorjih je 460Nm 200hp
                                                           ECU calib: Začetne številke   
125hp max boost 1.35bar                   r2aa...
163hp                                                   r2ab...
185hp max boost 1.6bar                     r2ac...
 
EURO 5 
129hp ima manšo turbino in precej več navora pri nižjih vrtlajih kot 125hp. Max varna moč 410Nm 170hp
163hp in 180hp sta enaka Max varna moč 460Nm 200hp
163hp poplnoma drugačna kalibracijska datoteka v primerjavi z euro4
 
Skyactiv D do 2018 Max varna moč 460nm 200hp
150hp in 175hp sta ista imata samo različne kalibracijske dadoteke v ecu 
 

Kaj pa za 2019 motorje z AddBlue?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem dodal 

To kar si dodal je kar razveseljivo in pomeni manj možnosti napak. A bi pri teh tudi bilo smiselno odklopili EGR?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je mazdaman napisal:


To kar si dodal je kar razveseljivo in pomeni manj možnosti napak. A bi pri teh tudi bilo smiselno odklopili EGR?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Če delaš full kratke relacije ja drgač ni potrebno ( ko se dela EGR off treba tud adblue off pa spremeni se režim regeneracij, po egr off ni več odvisno od gasa ampak ko je dpf poln sproži regeneracijo. Pred EGR off jo sproži kokr se mu zazdi d je najbolš 50-100% zabitosti)

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Hvala za tole info. sem ze iskal informacije na netu in nisem nasel nekega konkretnega odgovora. Se pravi sta 163hp in 185, oz. 180 hp fizicno popolnoma enaka motorja z vsem ostalim => menjalnik, turbina, itd. Razlika je potem samo v zadnjem izpusnem loncu, pri cemer ima najmocnejsa verzija dva. Kolikor jaz vem je 163 hp ze tovarnisko "underrated" in da na valjih vec ven. Si imel svojega na valjih ko si ga cipiral ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.