Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 19 minutami je skritikrt napisal:

Eno leto sem imel v Fordu Osram Night Breaker 200

WWW.AMAZON.DE

 

Lepo svetijo-res pohvalno za tako star avto...in pred kratkim obe naenkrat crknile😕

Sedaj pa jih ni za dobiti...razen za 40€+😕

 

In sem kupil Cool Blue Intense

https://www.shoppster.si/p/1856490

 

en teden,in sta spet crknile obe hkrati🤨👎

 

In sem naročil Philips Ultinon Pro6000 Boost

WWW.AMAZON.DE

 

Ko pridejo napišem kako in kaj.

Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno.

Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.

 

Pogosto sem jih kupoval na Amazonu.

Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom.

Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je godlike napisal:

 

pred 1 uro je godlike napisal:

Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno.

Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.

Sem pred leti vgrajeval klasične Night Breaker (k so frišno ven prišle)...svetile super,sam 3 mesce in "za v kanto..

 

pred 1 uro je godlike napisal:

Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.

In točno to sem pol zmontiral.. in kot pišeš svetijo za en drek....

 

Na koncu sem not dal Osram k bi naj bile original pri prvi vgradnji...ajd,za silo ne rečem...sam k je prišla Mazda k bajti,in je žena videla...in se "nalezla"...in seveda nič ne pride blizu...in kot rečeno lani dal not Night Breaker 200...fajn zarnice,sam,kar je top,prec podražijo...k 40€+ za dve🙄 

 

In se iskanje "svetega grala" nadaljuje🥺

Popravljeno od skritikrt
Napisano

He,he...lih grem pr Fordu menjat žarnice...stare Osramke not,dokler ne pridejo LEDice....in glej,glej...Cool Blue Intense svetijo😯...mater,če ni stikalo...k enga sem že zamenjal🤔.

 

Starega še imam..moram razdreti in pogledati kak je not...mogoče je samo slabi kontakt🙄.

Ok...torej ni sile,in bo priložnost primerave Osram Cool Blue Intense vs.Philips Ultinon Pro6000 Boost.

Bom poslikal in objavil kakšni so vtisi.

Napisano

Jaz sem bil najbolj zadovoljen z žarnicami Narva in Philips. 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je FuManchu napisal:

Jaz sem bil najbolj zadovoljen z žarnicami Narva in Philips. 

Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.

Popravljeno od skritikrt
Napisano

Danes prišle Philips Ultinon Pro6000 Boost H7,in sem jih takoj zmontiral

Ni kaj nakladati-izgledajo OK,izdelava tudi,sveti pa...žena je rekla da je to "čisto nekaj drugega".

Pri slikah je primerjava z Osram Night Breaker Cool Blue H7,katere so pa daaaleč boljše in "veliko manj rumene" od standardnih Osram H7 za serijsko vgradnjo...najprej samo Osram,nato desno Philips,in nato obe Philips.

Se vidi,da Osram Cool Blue vseeno vleče malce na rumeno🧐

 

Pvi vtis je booomba...in sedaj samo lahko še upam,da bodo čim dlje zdržale...če bodo dve leti,pol nič ne rečem...da vidimo🙄

IMG_20241128_143443.jpg

IMG_20241128_143906.jpg

IMG_20241128_143855.jpg

IMG_20241128_145048.jpg

IMG_20241128_145631.jpg

IMG_20241128_144844.jpg

IMG_20241128_145810.jpg

IMG_20241128_150324.jpg

IMG_20241128_174408.jpg

IMG_20241128_174354.jpg

IMG_20241128_174415.jpg

Napisano (urejeno)
pred 50 minutami je skritikrt napisal:

Osram Night Breaker Cool Blue H7

Cool Blue Intense in Night Breaker niso iste žarnice 😉 

 

Po sliki sodeč, si imel Cool Blue.

Popravljeno od godlike
Napisano
Pred eno uro je skritikrt napisal:

Danes prišle Philips Ultinon Pro6000 Boost H7,in sem jih takoj zmontiral

Ni kaj nakladati-izgledajo OK,izdelava tudi,sveti pa...žena je rekla da je to "čisto nekaj drugega".

Pri slikah je primerjava z Osram Night Breaker Cool Blue H7,katere so pa daaaleč boljše in "veliko manj rumene" od standardnih Osram H7 za serijsko vgradnjo...najprej samo Osram,nato desno Philips,in nato obe Philips.

Se vidi,da Osram Cool Blue vseeno vleče malce na rumeno🧐

 

Pvi vtis je booomba...in sedaj samo lahko še upam,da bodo čim dlje zdržale...če bodo dve leti,pol nič ne rečem...da vidimo🙄

IMG_20241128_143443.jpg

IMG_20241128_143906.jpg

IMG_20241128_143855.jpg

IMG_20241128_145048.jpg

IMG_20241128_145631.jpg

IMG_20241128_144844.jpg

IMG_20241128_145810.jpg

IMG_20241128_150324.jpg

IMG_20241128_174408.jpg

IMG_20241128_174354.jpg

IMG_20241128_174415.jpg

Nisi nič adaptar potreboval za fiksirat? Vidim, da imaš drugače narejeno kot moj c max.

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Cool Blue Intense in Night Breaker niso iste žarnice 😉 

 

Po sliki sodeč, si imel Cool Blue.

Imaš prav👍-tele sem imel

https://www.shoppster.si/p/1856490

 

pred 39 minutami je FuManchu napisal:

Nisi nič adaptar potreboval za fiksirat? Vidim, da imaš drugače narejeno kot moj c max.

Nič adapterja-enako "grlo" kot pri klasični H7,samo da je iz plastike.

Je pa res,da so žarometi že tretji,in neoriginalni....a "fasunga" itak mora biti enaka...pač standard H7.

Kar je bilo "da ne paše" je bila le sponka,ki drži "žarnico"...malce tesneje gre čez hladilnik LEDice...a "manjka" le 1-2mm,in k je sponka elastična ni nikakršen problem pri montaž....samo čez porineš,zapneš,konektor gor,pokrov,in privijačiš žaromet nazaj in gotovo-simpl k pasulj.😃

Sem pa za vsak slučaj tako namotal vse priključne kable,da nebi z vibracijami "zašli" in zablokirali ventilatorček.

Napisano (urejeno)
pred 18 urami je skritikrt napisal:

Imaš prav👍-tele sem imel

https://www.shoppster.si/p/1856490

 

Nič adapterja-enako "grlo" kot pri klasični H7,samo da je iz plastike.

Je pa res,da so žarometi že tretji,in neoriginalni....a "fasunga" itak mora biti enaka...pač standard H7.

Kar je bilo "da ne paše" je bila le sponka,ki drži "žarnico"...malce tesneje gre čez hladilnik LEDice...a "manjka" le 1-2mm,in k je sponka elastična ni nikakršen problem pri montaž....samo čez porineš,zapneš,konektor gor,pokrov,in privijačiš žaromet nazaj in gotovo-simpl k pasulj.😃

Sem pa za vsak slučaj tako namotal vse priključne kable,da nebi z vibracijami "zašli" in zablokirali ventilatorček.

Jaz sem moral tole dokupit na ebay-u. Imam drugačen sistem za pritrditev žarnice. Z dvema torx vijakoma. Prvič videl na avtu tako...

51xJWwTifZL._AC_UF1000,1000_QL80_.jpg

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.