Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 19 minutami je skritikrt napisal:

Eno leto sem imel v Fordu Osram Night Breaker 200

WWW.AMAZON.DE

 

Lepo svetijo-res pohvalno za tako star avto...in pred kratkim obe naenkrat crknile😕

Sedaj pa jih ni za dobiti...razen za 40€+😕

 

In sem kupil Cool Blue Intense

https://www.shoppster.si/p/1856490

 

en teden,in sta spet crknile obe hkrati🤨👎

 

In sem naročil Philips Ultinon Pro6000 Boost

WWW.AMAZON.DE

 

Ko pridejo napišem kako in kaj.

Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno.

Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.

 

Pogosto sem jih kupoval na Amazonu.

Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom.

Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je godlike napisal:

 

pred 1 uro je godlike napisal:

Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno.

Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.

Sem pred leti vgrajeval klasične Night Breaker (k so frišno ven prišle)...svetile super,sam 3 mesce in "za v kanto..

 

pred 1 uro je godlike napisal:

Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.

In točno to sem pol zmontiral.. in kot pišeš svetijo za en drek....

 

Na koncu sem not dal Osram k bi naj bile original pri prvi vgradnji...ajd,za silo ne rečem...sam k je prišla Mazda k bajti,in je žena videla...in se "nalezla"...in seveda nič ne pride blizu...in kot rečeno lani dal not Night Breaker 200...fajn zarnice,sam,kar je top,prec podražijo...k 40€+ za dve🙄 

 

In se iskanje "svetega grala" nadaljuje🥺

Popravljeno od skritikrt
Napisano

He,he...lih grem pr Fordu menjat žarnice...stare Osramke not,dokler ne pridejo LEDice....in glej,glej...Cool Blue Intense svetijo😯...mater,če ni stikalo...k enga sem že zamenjal🤔.

 

Starega še imam..moram razdreti in pogledati kak je not...mogoče je samo slabi kontakt🙄.

Ok...torej ni sile,in bo priložnost primerave Osram Cool Blue Intense vs.Philips Ultinon Pro6000 Boost.

Bom poslikal in objavil kakšni so vtisi.

Napisano

Jaz sem bil najbolj zadovoljen z žarnicami Narva in Philips. 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je FuManchu napisal:

Jaz sem bil najbolj zadovoljen z žarnicami Narva in Philips. 

Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.

Popravljeno od skritikrt
Napisano

Danes prišle Philips Ultinon Pro6000 Boost H7,in sem jih takoj zmontiral

Ni kaj nakladati-izgledajo OK,izdelava tudi,sveti pa...žena je rekla da je to "čisto nekaj drugega".

Pri slikah je primerjava z Osram Night Breaker Cool Blue H7,katere so pa daaaleč boljše in "veliko manj rumene" od standardnih Osram H7 za serijsko vgradnjo...najprej samo Osram,nato desno Philips,in nato obe Philips.

Se vidi,da Osram Cool Blue vseeno vleče malce na rumeno🧐

 

Pvi vtis je booomba...in sedaj samo lahko še upam,da bodo čim dlje zdržale...če bodo dve leti,pol nič ne rečem...da vidimo🙄

IMG_20241128_143443.jpg

IMG_20241128_143906.jpg

IMG_20241128_143855.jpg

IMG_20241128_145048.jpg

IMG_20241128_145631.jpg

IMG_20241128_144844.jpg

IMG_20241128_145810.jpg

IMG_20241128_150324.jpg

IMG_20241128_174408.jpg

IMG_20241128_174354.jpg

IMG_20241128_174415.jpg

Napisano (urejeno)
pred 50 minutami je skritikrt napisal:

Osram Night Breaker Cool Blue H7

Cool Blue Intense in Night Breaker niso iste žarnice 😉 

 

Po sliki sodeč, si imel Cool Blue.

Popravljeno od godlike
Napisano
Pred eno uro je skritikrt napisal:

Danes prišle Philips Ultinon Pro6000 Boost H7,in sem jih takoj zmontiral

Ni kaj nakladati-izgledajo OK,izdelava tudi,sveti pa...žena je rekla da je to "čisto nekaj drugega".

Pri slikah je primerjava z Osram Night Breaker Cool Blue H7,katere so pa daaaleč boljše in "veliko manj rumene" od standardnih Osram H7 za serijsko vgradnjo...najprej samo Osram,nato desno Philips,in nato obe Philips.

Se vidi,da Osram Cool Blue vseeno vleče malce na rumeno🧐

 

Pvi vtis je booomba...in sedaj samo lahko še upam,da bodo čim dlje zdržale...če bodo dve leti,pol nič ne rečem...da vidimo🙄

IMG_20241128_143443.jpg

IMG_20241128_143906.jpg

IMG_20241128_143855.jpg

IMG_20241128_145048.jpg

IMG_20241128_145631.jpg

IMG_20241128_144844.jpg

IMG_20241128_145810.jpg

IMG_20241128_150324.jpg

IMG_20241128_174408.jpg

IMG_20241128_174354.jpg

IMG_20241128_174415.jpg

Nisi nič adaptar potreboval za fiksirat? Vidim, da imaš drugače narejeno kot moj c max.

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Cool Blue Intense in Night Breaker niso iste žarnice 😉 

 

Po sliki sodeč, si imel Cool Blue.

Imaš prav👍-tele sem imel

https://www.shoppster.si/p/1856490

 

pred 39 minutami je FuManchu napisal:

Nisi nič adaptar potreboval za fiksirat? Vidim, da imaš drugače narejeno kot moj c max.

Nič adapterja-enako "grlo" kot pri klasični H7,samo da je iz plastike.

Je pa res,da so žarometi že tretji,in neoriginalni....a "fasunga" itak mora biti enaka...pač standard H7.

Kar je bilo "da ne paše" je bila le sponka,ki drži "žarnico"...malce tesneje gre čez hladilnik LEDice...a "manjka" le 1-2mm,in k je sponka elastična ni nikakršen problem pri montaž....samo čez porineš,zapneš,konektor gor,pokrov,in privijačiš žaromet nazaj in gotovo-simpl k pasulj.😃

Sem pa za vsak slučaj tako namotal vse priključne kable,da nebi z vibracijami "zašli" in zablokirali ventilatorček.

Napisano (urejeno)
pred 18 urami je skritikrt napisal:

Imaš prav👍-tele sem imel

https://www.shoppster.si/p/1856490

 

Nič adapterja-enako "grlo" kot pri klasični H7,samo da je iz plastike.

Je pa res,da so žarometi že tretji,in neoriginalni....a "fasunga" itak mora biti enaka...pač standard H7.

Kar je bilo "da ne paše" je bila le sponka,ki drži "žarnico"...malce tesneje gre čez hladilnik LEDice...a "manjka" le 1-2mm,in k je sponka elastična ni nikakršen problem pri montaž....samo čez porineš,zapneš,konektor gor,pokrov,in privijačiš žaromet nazaj in gotovo-simpl k pasulj.😃

Sem pa za vsak slučaj tako namotal vse priključne kable,da nebi z vibracijami "zašli" in zablokirali ventilatorček.

Jaz sem moral tole dokupit na ebay-u. Imam drugačen sistem za pritrditev žarnice. Z dvema torx vijakoma. Prvič videl na avtu tako...

51xJWwTifZL._AC_UF1000,1000_QL80_.jpg

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.