Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni,

sicer spremljam forum ampak koncno imam tudi jaz vprasanje in sem naredil racun :)

Moja CX-3 (letnik 2015), diesel, rocni menjalnik, obcasno 'cuka'. Glede na to, kako in kdaj se to dogaja je tezko diagnosticirat problem;

Simptomi:

- ne cuka vedno in zelo redko cuka takoj ko se prizge
- cuka priblizno 2-3min, vecinoma po 5-10min voznje (po teh 2-3minutah deluje normalno naprej cel dan)
- cuka ne glede na to v kateri prestavi je (ce se ustavim in pustim v prostem teku, se tudi ugasne)
- vecinoma se dogaja v hladnih mesecih


Bil je na servisu, kjer seveda niso uspeli reproducirat cukanja so pa na slepo zamenjali filter za gorivo (kar ni pomagalo) in 'naredili en krog'.
OBD ne kaze nobene napake. Naceloma velikokrat cuka ko je olje temperature 50-60 (po OBD).

Avto je imel vmes tudi redni servis in technicni pregled, kjer tudi ni bilo nic nenavadnega. Ima 70k km.

Ima kdo kaksno idejo kako se lahko stvari lotim?
Lp,
Dejan
 

Popravljeno od dejaner
Napisano

Vprašaj še dr.Pelkota za mnenje, kokr pravijo fantje, je mojster za Mazde. Srečno pri reševanju problema 👍

 

 

Napisano

Speskat sesalni kolektor nardit egr off, lahko da ostane preveč egr odprt in avto ugasne, je pa čudno da ni napake, lahko ti še jz prklopim na svojga precej več pokaže.

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
dne 16. 2. 2024 ob 16:23 je Boss napisal:

Kaj pa če nagaja IMV ventil?

Bo 100% javil napako za prenizek pritisk, ne pokaže usak tester usega.

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano

Hvala za odgovore. Bom se vprasal pri Pelkotu.

 

 

 

dne 16. 2. 2024 ob 16:18 je miha20 napisal:

Speskat sesalni kolektor nardit egr off, lahko da ostane preveč egr odprt in avto ugasne, je pa čudno da ni napake, lahko ti še jz prklopim na svojga precej več pokaže.


Mogoce res, kater scanner pa imas? Je pa res cudno ker drugace deluje popolnoma brez problema.

Napisano
Pred eno uro je dejaner napisal:

Hvala za odgovore. Bom se vprasal pri Pelkotu.


Mogoce res, kater scanner pa imas? Je pa res cudno ker drugace deluje popolnoma brez problema.

 

Ni čudno, takih težav je veliko. Je pa težje ugotoviti vzrok, v vsakem primeru pa smiselno čimprej, da se prepreči še večje težave ... 

 

Pri določenih težavah testerji (tudi Mazdini na pooblaščenih servisih) ne pokažejo napak, recimo, pri okvarjenih injektorjih. Pri slednjih jih je treba odmontirati in testirati na posebnih mašinah, kar traja in že to stane nekaj 100€.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Super je ne švoh, nam je pil tak dizlaš od 8 do 10 l/100....
    • No pa te bom.... 🤗
    • Imam dilemo. Ali naj na rednem pooblaščenem servisu Mazde 3 naročim tudi dezinfekcijo klime ali ne? Predvidevam, da se storitev naredi v kompletu z menjavo kabinskega filtra, kar bi bilo smiselno.    Zanima me, ali gre pri taki dezinfekciji bolj za odišavljenje ali dejansko uničenje mikrobov, plesni, itd???   Je kdo to naredil pred kratkim - koliko stane?
    • Mi bomo letos prvič probali, pa bom čez kakšno leto poročal. Saj sam imam na svojem avtu premium letne in zimske, ker delam cca 20k km letno, od tega 90% po avtocesti. Če pa nekdo dela 6-7k km letno, kot moja žena in to večino lokalne ali mestne vožnje, pa bi morale tudi premium celoletne gume dobro služiti.  Vsak pa naj se odloči sam, kaj mu najbolj odgovarja. 
    • Od 2. septembra sem lastnik Multivana hibrida. Preteklo soboto sem ga prvič tankal od dneva nakupa. Pa smo bli vmes dvakrat na Gorenjskem (cca 100km v eno smer), večkrat v Ljubljani (30km v eno smer), ter ogromno lokalnih voženj. Sam pač lokalne so na elektriki. Ga pa redno polnim, počasi na navadni vtičnici. Nakup je bil posledica vsaj dvoletnega študiranja kako in kaj. Sem veliko pogovorov tudi imel z lastniki priklučnih hibridov. Sem bil kar malo šokiran, koliko jih ne polni. Dobro en je živel v bloku in je imel službenega, ga ni polnil praktično, oziroma redko. To je res čista neumnost potem, da ti vleče navaden motor dodatno težo okoli..   Jaz sem zaenkrat zadovoljen, na dolgih vožnjah (100km+) se ubistvu baterija uporablja zato da se avto premakne, pomaga pri pospeševanjih, bencin drži hitrost. S tem se izogne tistim najbolj potratnim območjem. Porabo sem imel tudi na daljših poteh, kjer je bilo 70% avtoceste, 5-6l/100km. Za "kombi" ki ima preko 2 toni, se mi to ne zdi švoh.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.