Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

Vceraj po cca 300 km voznje me opozori, da je nivo olja visok vozim pa mazdo 6 l2020 ki ima prevozenih cca 88k

Me pa zanima kaj naj bi bil vzrok,…. in ce je ze kdo imel podoben primer

Napisano (urejeno)

Ker imajo z visokim nivojem olja težave dizli, sklepam da je ta Mazda 6 dizel. Vzrok zelo verjetno v olje primešana nafta, zaradi pogosto prekinjenih regeneracij ... to je bil pogost vzrok pri starejših Mazdinih 2.2 dizlih 2013-2015 (dostikrat, če se ne motim, težava tudi v odmični gredi), nekoliko manj pri 2015-2018. 

 

Pri težavah veliko pomaga dober opis lastnosti avta, stanja, režima vožnje, ...., recimo podatek kdaj (pred koliko km) je bila zadnja menjava olja, kakšno olje, servisna in lastniška zgodovina (avto od Rent a car iz Italije, kjer so se servisi delali na 30.000 km?), popravila, morda samo mestna vožnja ali po avtocestah, hribih, s prikolico, ......  

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Mazda 6 dizel 2.2 150 konjski l2020 uvozen iz Nemčije, servisi vsi zapisani,..

Servis narejen pred 8000km olje 5-30, med tem bilo nekaj kratkih relacij drugace cca usak drugi dan 70 km(sluzba in nazaj).in med tem opravil se nekaj relacij tudi brez posebnosti. 

Pred 7 dni sli na morje voznja super, avto bil parkiran 7 dni, vceraj startali nazaj avtocesta cca 300 km voznja od 120-160, se ustavili na kratki pauzi in me opozorilo na visok nivo olja

Napisano

verjetno regeneracije, prekinjena regeneracija, ti je nabilo nafto v olje, poglej šipko pri hladnem autu kje je, če je malo čez max ni panike, če je krepko čez max kot piše v knjižnici pejdi vn stočit olje in na novo notr

 

 

KAKO IMAŠ PA PORABO, več kot 8 litrov/100?

Napisano

Odvisno je od tega kako pogosto ti dela regeneracije in če jih opravi do konca. Pogostost regeneracij je pa odvisna od marsičesa. Fino je če ni prej kot na vsakih 200km, ponavadi so od 200 pa tja do 350 km. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vsak lahko napiše svoje mnenje… ne glede na to, kako dolgo je na forumu in kaj vozi… Eni so bolj pristranski , drugi manj… Eni pa enkrat pišejo, kako je CX-30 grda… čez par let pa sami kupijo… in takrat je najlepši avto na svetu ki se ne more kosat z nobenim drugim  
    • Jaz sem imel na prejšnjem Giantu 2.3 gume in sem opažal odrgnine na okvirju zadaj. Pa gledal zakaj, če je ni šans, da bi obroč z roko zvil toliko in tudi kar nekaj mm je šla guma mimo. Sem nalepil gor izolirtrak in šel na furo. Fajn po moško....in so ble sledi na izolirju.   Torej je ne glede na kaj zvilo pod hitrostjo špice. Tako da verjamem, da se vilce zvijajo.
    • Boss lahko. On je častni član z dolgoletni stažem in lastništvom mazd. 
    • Boss, ne komentiraj. Nimaš CX-30.
    • Premalo se jih proda. Folk gleda le na ceno in baby je pač cenejši. To nam je povedal prodajalec v KP. Pa tudi opremo vzamejo ponavadi neko povprečno. Večina, ki kupuje cx30, itak ne ve, kaj ima noter pod havbo. Dobro, so tudi kupci ki se prej pozanimajo. In kupijo baby. Ker je pač cenejši. 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.