Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

imam Mazdo 6 2.0, 145 km bencin letnik 2017.

 

Velikokrat se zgodi, da pri poslušanju radia kar na 1x začne samo od sebe menjavat radijske postaje ali pa jih kar shranjuje, brez da bi pritislnil en sam gumb.

Danes naprimer, ko sem avto prižgal je diplej prikazoval navigacijo. Probleme imam tudi z park senzorji (1x delajo, drugič spet ne), so pa bili na avtu ko sem jih kupil.

Sem 1 lastnik.

 

V čem je problem?

Slabi konektorji, napaka pri povezavi, software??

 

Avto ni bil nikoli karamboliran, pred 1 letom pa sem menjal originalni akumulator z enakovrednim novim.

 

Če kdo ve v čem je težava naj mi prosim piše.

 

 

Lep pozdrav,

 

Napisano
pred 15 urami je Tone M napisal:

Pozdravljeni,

 

imam Mazdo 6 2.0, 145 km bencin letnik 2017.

 

Velikokrat se zgodi, da pri poslušanju radia kar na 1x začne samo od sebe menjavat radijske postaje ali pa jih kar shranjuje, brez da bi pritislnil en sam gumb.

Danes naprimer, ko sem avto prižgal je diplej prikazoval navigacijo. Probleme imam tudi z park senzorji (1x delajo, drugič spet ne), so pa bili na avtu ko sem jih kupil.

Sem 1 lastnik.

 

V čem je problem?

Slabi konektorji, napaka pri povezavi, software??

 

Avto ni bil nikoli karamboliran, pred 1 letom pa sem menjal originalni akumulator z enakovrednim novim.

 

Če kdo ve v čem je težava naj mi prosim piše.

 

 

Lep pozdrav,

 

Lahko da ima ekran "mrtve dotike" in ti sam od sebe spreminja stvari - ampak to bi se lahko dogajalo samo na mestu, med vožnjo je touch softwarsko blokiran.

 

A si vprašal kaj na pooblaščencu?

Napisano

Mogoče kakšna umazanija v sredinskem gumbu. Jaz sem imel podobne težave in sem spihal gumb, držalo je par mesecev, sem pa opazil da se pri meni dogaja ko se zagreje kabina. Razmišljam da bi menjal sredinsko konzolo z vrtljivim gumbom. @miha20 predlog?

Napisano

Pozdravljeni,

 

zadeva rešena, šel sem na Mazda servis, kjer so mi ponovno naložilo - ali pa povozili star software z novim. Za 1x zadeva dela.

 

Hvala vsem za nasvete,

 

Lep dan še naprej

Napisano
dne 17. 12. 2024 ob 7:30 je scania napisal:

Mogoče kakšna umazanija v sredinskem gumbu. Jaz sem imel podobne težave in sem spihal gumb, držalo je par mesecev, sem pa opazil da se pri meni dogaja ko se zagreje kabina. Razmišljam da bi menjal sredinsko konzolo z vrtljivim gumbom. @miha20 predlog?

Če je težava s tochscrenom med vožno je ok k se izlopi, se pa da elegantno rešit zadevo zaston, odklopiš touchscreen, pa ga pol neha srat.

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
dne 19. 12. 2024 ob 21:52 je miha20 napisal:

Če je težava s tochscrenom med vožno je ok k se izlopi, se pa da elegantno rešit zadevo zaston, odklopiš touchscreen, pa ga pol neha srat.

Med vožnjo ko bi touchscreen moral bit izklopljen, kar sam prestavlja po aplikacijah, torej ni touch ampak kontroler na sredini po moje?

Napisano
pred 24 minutami je scania napisal:

Med vožnjo ko bi touchscreen moral bit izklopljen, kar sam prestavlja po aplikacijah, torej ni touch ampak kontroler na sredini po moje?

Tako ja

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moje mnenje na osnovi izkušenj, razlika med 1.5, 2.0 in 2.5 Mazdinimi bencinskimi motorji je velika. Udobje vožnje se s kubaturo opazno poveča.    Tako kot  je opazno bolj uglajena vožnja pri Mazdi 3 2.0 v primerjavi z 1.5 motorjem, podobno je pri Mazdi 6 med 2.5 in 2.0 motorjem. Tisti konji (100 ali 120, 145, 165, 194) niso tako pomembni za občutek, kot kubatura (visok navor (bolje vleče) že pri nižjih obratih, manj prestavljanja in posledično manj hrupna bolj udobna vožnja). 
    • Stopim v dvigalo, tam luštna mlada praktikantka (i prava Slovenka iz okoline Čađavice) in me vpraša: - "Hočeš li dole ili gore?" Meni pa butne skozi možgane, jo pogledam in rečem: - "Počasi, mala, komaj sva se srečala. Pa kondomov nimam s seboj..."       Je kar nestrpno in v popolni tišini čakala, da je prišlo njeno nadstropje in je kar na expres odšla...
    • Zelo lepo in realno opisano, kje je razlika. Lastniki ne morejo in nočejo razumeti,da je mini dino le nadomestek za stare dinote 2.0. in nikakor ne za top ponudbo motorja,ki je z 186 še vedno. Ni zastonj dva jurja dražji. Kvaliteto in ekskluzivnost je potrebno plačati. Drugo leto naj bi prišel itak novi Z motor,ki bo nadomestil oba. In verjetno bo zopet nekaj izpeljanka dinota zaradi stroškov proizvodnje.🥺
    • Za to da EU zadostijo, ker imamo spet premalo % obnovljivih virov. Na da se da še na tisti novogradnje, ki to prenesejo.   Sam sem proti temu. Ker tega na strehi na želim imeti. Včasih so pravli, da ne smeš hiše graditi pod daljnovodom. Zdaj pa si daš daljnovod na streho. 
    • Zamenjaš lahko samo tisto čeljust, ki ti ne spušča. Če ti bo pa prej zjahalo disk, boš pa primoran menjat oba. Pa ne pozabi, da ti še menjava zavorne tekočine ne uide. Ne vem kako je sicer pri električnih, ampak mogoče ti lahko pa samo ščistijo vodila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.