Skoči na vsebino

Formula 1

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dokler ne zaženejo teh palačink lahko malo o resnih dirkalnikih...

 

Dakar se bliža koncu. Letos očitno ne bi bilo dirke, če ne bi bilo Ivecotov. Sicer mi ni čisto jasno, kdo je prvi (deluje kot neka mešanica med Rabo, Ivecotom in Tatro), potem je pa osem Ivecotov, na devetem mestu pa prva Tatra. Nato pa spet Iveco...

Na zadnjem mestu pa Volovo, ki zasleduje Mercedesovega Unimoga...

 

Zanimiva je še ekipa na 8. mestu, kjer Ivecota priganja luštna zelenooka dolgolasa bjonda pri štiridesetih letih...

 

 

 

Ja, pa en Mulc s 450 kubičnim KTMjem je na 13. mestu, ampak ta kategorija je za moje pojme zelo premajhna, pa je ne spremljam preveč pozorno...

 

  • Odgovori 5k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano
pred 10 urami je Slivka napisal:

Dokler ne zaženejo teh palačink lahko malo o resnih dirkalnikih...

 

Dakar se bliža koncu. Letos očitno ne bi bilo dirke, če ne bi bilo Ivecotov. Sicer mi ni čisto jasno, kdo je prvi (deluje kot neka mešanica med Rabo, Ivecotom in Tatro), potem je pa osem Ivecotov, na devetem mestu pa prva Tatra. Nato pa spet Iveco...

Na zadnjem mestu pa Volovo, ki zasleduje Mercedesovega Unimoga...

 

Zanimiva je še ekipa na 8. mestu, kjer Ivecota priganja luštna zelenooka dolgolasa bjonda pri štiridesetih letih...

 

 

 

Ja, pa en Mulc s 450 kubičnim KTMjem je na 13. mestu, ampak ta kategorija je za moje pojme zelo premajhna, pa je ne spremljam preveč pozorno...

 

Ta kategorija je v bistvu najboljsa za puscavo :)

Sam glih cakam 450ccm za take zadeve.

Uni s kamioni oz dirkalnimi transportniki so pa norci

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 9 minutami je jures napisal:

Ta kategorija je v bistvu najboljsa za puscavo :)

Sam glih cakam 450ccm za take zadeve.

Uni s kamioni oz dirkalnimi transportniki so pa norci

 

Lahko, da je 450 kubičnjak najboljši, ampak mene bolj prevzamejo tisti z desetimi litri delovne prostornine... Če je pa 13 litrski šestvaljnik ali pa celo 18 litrski V8, je pa sploh... Kaj videti, slišati! Opoj...

 

Vsaj zame...

Napisano
pred 12 urami je Slivka napisal:

 

Lahko, da je 450 kubičnjak najboljši, ampak mene bolj prevzamejo tisti z desetimi litri delovne prostornine... Če je pa 13 litrski šestvaljnik ali pa celo 18 litrski V8, je pa sploh... Kaj videti, slišati! Opoj...

 

Vsaj zame...

To je pornič brez slike

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

'samo rumena'

 

WWW.FACEBOOK.COM

OFF TOPIC: Mecânico é atropelado na largada do Grande Prêmio da Bélgica de 1981. 🤯 O...

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je bil še divji zahod v F1... življenje nič vredno, sam kdo hitrej potegne.

33112_1.png

Napisano

Rdeči Lojze, zdaj bom pa res težko navijal zanj. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pri makaronarjih se wokeshit konča...

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 urami je etcho napisal:

Tudi če ne bo dosegal rezultatov. Važno, da je fensišmensi, to je italijanom všeč. 😄

Zadnji naslov je bil leta 2008... Pomoje bi ga radi imeli vsaj v tem tisočletju še enkrat 🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano

Mladi up ekipe Mercedes;

 

WWW.RTVSLO.SI

Italijanski dirkač Kimi Antonelli, ki bo v letošnji sezoni debitiral v svetovnem prvenstvu formule ena, je danes naredil vozniški izpit, ki...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Govori se....visokopotezni nacrti za 2026

FB_IMG_1738865624969.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)

Verstappen mogoče, Leclerc pa ne.

Pa to je en objavu v smislu ''kaj bi si mislil, če...'', zdej pa spletni portali objavljajo kot govorico.

 

Isto je tale fotka krožila:

This is Formula 1 - Michael Schumacher & Lewis Hamilton on ...

 

Kao, kako sta oba zgledala prvi dan zaposlitve pri Ferrariju, a ubistvu je leva fotka iz leta 2006, ko je Schumi prejel ključ Maranella.

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 3 urami je Tilen5 napisal:

Ob 21 bo skupni event za livery-je.

 

Razen dirkalnikov, bo verjetno res zeeeh-fest :D

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.