Skoči na vsebino

Menjava gum ali 2 x lite feltne?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, kaj mislite da je bolje:

1. imeti ene lite feltne in menjati zimske ali letne gume

2. imeti dvoje litih feltn in ?e kar gor zimske ali letne gume

 

Sem malo ra?unala - ?e zamenjam gume 2x na leto, me samo delo strica vulkanizerja stane okrog 16.000 SIT...na leto... :(

Ali je morda bolje imeti zimske gume na ?e enih feltnah in ko je ?as samo zamenjati feltne?

 

Torej zanima me, kaj je bolje iz stali??a varnosti pa tudi iz stali??a stro?kov (ob predpostavki, da znam lite feltne namontirati sama)...

 

:danzoman:

Veter v laseh...

Napisano

letne alu plati??a,zimske navadna ?elezna plati??a :)

 

16.000 sit za menjavo gum???to se meni zdi veliko...jaz dam da mi eno gumo menja 500sit :) za vse ?tiri mi ra?una 1500sit...

Napisano

Uau Blindek, potem pa ne vem, o?itno so vulkanizerji v LJ dra?ji.... Kakor se spomnim, je zagotovo tem ?ez 6000 SIT, nikakor pa ni 2000 SIT (?e bi bilo tako poceni, sploh ne bi razmi?ljala o tem). Ampak se mi neumno zdi dati toliko cekinov, ko nekajkrat naredijo frrr frrr pa ?e nastavijo taco da jim pla?a?...

 

:(

Veter v laseh...

Napisano

ja ti isto imam ?eli?ne sa zimskim gumam i alu sa ljetnim gumama...

 

evo ovak: orginalne gume za mazdu 323f '95 su 13'

 

- imam 13' felge i zimske gume na njima - gume su jeftinije a i ne istro?e se tak brzo jer ih koristim

samo zimi...

- po ljeti stavljam alu-felge 15' i imam na njima ljetne gume; i mo?e? se voziti s njima do max

istro?enosti

 

13' 175/70 zimska SAVA ESKIMO S2 dojde kod nas oko 300 kn.

15' 195/50 ljetna (no name) dojde 370kn - NAJJJJJJEFTINIJA

 

puta puta... e pa si izra?unaj... <_<

Napisano

Lahko pa obdr?i? te lite felne pa ma? na njih letne gume,pa kupi? ene navadne jeklene,pa da? gor zimske gume! :bravo: Pa vulkanizeri so res dragi pri vas v LJ!!! :(

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Guest BrainLess
Napisano

ja Tedi, res je najbolje da ima? zimske extra na kovinskih...

ne samo da se izpla?a, tud izogne? se ?akanju pri vulkanizerju..

edino kar si pa? more? sama roke mazat (cca 15 min dela ) :whatever:

Napisano

v okolici dom?al je 4k sit premonta?a in centriranje-brez ra?una

 

ja ?e dobi? poceni jeklene feltne se ti spla?a kupt jeklene feltne.

Napisano

Tedi, a nisi rekla, da ima? pri hi?i ?e en avto. ?e je sneg, led in drugo sranje (v tej zimi je bilo recim 10 takih dni) po cestah pa? uporablja? drugi avto. Mx-ko pa takrat, ko so razmere normalne kajti tudi pri temperaturah pod ni?lo so letne gume bolj?e od zimskih.

 

?e pa vseeno razmi?lja? o menjavi zimske za letne in obratne ti pa toplo priporo?am ?e en komplet feltn (lahko so tudi kovinske - jih ni tolk ?koda pozimi) saj bo sicer investicija na za?etku velika bo? pa prihranila pri menjavah, centriranjih in konec koncev ti bodo tudi gume hvale?ne - jemanje gor in dol jim zelo ?koduje (?e predvsem takrat, ko gume niso ve? nove) in vulkanizerji to dobro vedo samo v dobrobit svojega zaslu?ka tega normalno ne razgla?ajo naokoli. V kolikor dela? malo kilometrov in ti recimo ene letne gume zdr?ijo ve? kot dve leti pa mislim, da so dvojne feltne skoraj obvezne.

33112_1.png

Napisano

ja Tedi, res je najbolje da ima? zimske extra na kovinskih...

ne samo da se izpla?a, tud izogne? se ?akanju pri vulkanizerju..

edino kar si pa? more? sama roke mazat (cca 15 min dela ) :whatever:

 

uuu, 15 minut za vse ?tiri gume... a te lahko povabim k sebi, k bom gume menjal pa mi bo? nakazal kako se to v 15 minutah naredi :D brez da bi avto z dvigalom dvignil.

 

Ne vem pri men to traja vsaj eno uro z vso pripravo in pospravljanjem - mogo?e tudi zato, ker vse gume detaljno o?istim preden jih odnesem na podstreho in shranim.

33112_1.png

Napisano

ceprav mam zimski komplet in letni komplet, vseen menjavo prepustim vulkanizerju. Razlog: centriranje.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Guest BrainLess
Napisano

uuu, 15 minut za vse ?tiri gume... a te lahko povabim k sebi, k bom gume menjal pa mi bo? nakazal kako se to v 15 minutah naredi :D brez da bi avto z dvigalom dvignil.

 

Ne vem pri men to traja vsaj eno uro z vso pripravo in pospravljanjem - mogo?e tudi zato, ker vse gume detaljno o?istim preden jih odnesem na podstreho in shranim.

 

ja ponavadi naenkrat menjujem gume 3 vozilom (mazdam se razume) in traja okoli 1 ure ...

pa ?e prestavljam jih vmes, res pa je da jih ne ?istim in politam...

ven iz kleti hop dol, gor, nazaj v klet pa je stvar re?ena :danzoman:

 

lahko pa kdaj na sre?anju (bolj?e organiziranem) priredimo tekmovanje iz menjavanja gum :mi pijemoo: :jupiii:

Napisano

ja ponavadi naenkrat menjujem gume 3 vozilom (mazdam se razume) in traja okoli 1 ure ...

pa ?e prestavljam jih vmes, res pa je da jih ne ?istim in politam...

ven iz kleti hop dol, gor, nazaj v klet pa je stvar re?ena :danzoman:

 

lahko pa kdaj na sre?anju (bolj?e organiziranem) priredimo tekmovanje iz menjavanja gum :mi pijemoo: :jupiii:

 

Ti bom delal konkurenco...jaz menjavam tudi trem avtom - 1xMazda,1xGolf,1xRenault....

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Guest BrainLess
Napisano

uf.. konkurenca bo huda, ampak pravijo da je tudi zdrava..

 

bom moral za?et kar vadit (upam da ?e ta vikend)c :jupiii:

Napisano

bom moral za?et kar vadit (upam da ?e ta vikend)c :jupiii:

 

Ni? ne ka?e vreme na to.... :(

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Guest BrainLess
Napisano

ja saj mo?no upam.. al pa se bom ?e sam v kurenta oblekel pa naredil 2 kroga okoli bajte da od?enem zimo :jupiii::ouje:

Napisano

Se mi zdi ful bl prakti?no met dvoje feltne, ?e ima? denar seveda in pa prostor za jih spravit, pa ?e na vrste pri vulkanizerjih se lahko potem po?vi?ga?! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

ja ponavadi naenkrat menjujem gume 3 vozilom (mazdam se razume) in traja okoli 1 ure ...

pa ?e prestavljam jih vmes, res pa je da jih ne ?istim in politam...

ven iz kleti hop dol, gor, nazaj v klet pa je stvar re?ena :danzoman:

 

lahko pa kdaj na sre?anju (bolj?e organiziranem) priredimo tekmovanje iz menjavanja gum :mi pijemoo: :jupiii:

 

 

pa je avto ?e "izpraven", jaz ti ga ?e ne bi zaupala, saj ni za enkratno uporabo

IPB Image
Napisano

pa je avto ?e "izpraven", jaz ti ga ?e ne bi zaupala, saj ni za enkratno uporabo

 

 

Kaj pa naj bi bilo narobe pri tem da vzame? feltne z zimskimi gumami dol in da? letne gor :ne vem:

Guest BrainLess
Napisano

pa je avto ?e "izpraven", jaz ti ga ?e ne bi zaupala, saj ni za enkratno uporabo

 

:hohoho:

 

p.s.: saj se ne ponujam ;)

Napisano

uuu, 15 minut za vse ?tiri gume... a te lahko povabim k sebi, k bom gume menjal pa mi bo? nakazal kako se to v 15 minutah naredi :D brez da bi avto z dvigalom dvignil.

 

?e brez dvigala menja? gumo v treh minutah, kako bi bilo ?ele pri F1 , verjetno bi te vzeli v slu?bo ....

 

Kaj pa naj bi bilo narobe pri tem da vzame? feltne z zimskimi gumami dol in da? letne gor :ne vem:

 

 

ni? ...... :P

IPB Image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.