Takoj za Triglavom, vsi. In da ne bo pomote, to imajo vse zavarovalnice vključeno, samo tega nihče ne ve.
Razen mene. 😊 Prav tako imaš dražje zavarovanje za rizične voznike, pa za rizične znamke vozil (katere imajo največ nesreč in jih največ ukradejo) itd, itd...
Aja, @Alex, dej prever tvoje obroče na kolesu, čist možno, da maš moje, ker mam jaz kot kaže tvoje.
p.s. jebemti Juresa sem izvedel in je slika naokol obrnjena.
Vse lepo in prav, a pri "pravem" e-mtb kolesu pol teh stvari, ki si jih omenil, da si jih odstranil, ne moreš naredit.
Lahko odstraniš prvo in zadnje kolo in to je več ali manj to.
Evo nisem pozabil, sam nisem imel nikogar, da bi posnel cel postopek, ki je trajal nekje okoli dve minuti.
Odstraniš baterijo, zrahljaš dva imbus šraufa, obrneš balanco za 90 stopinj, rahlo zategneš en šrauf, da ostane balanca v tem položaju. Stisneš amortizer in ga blokiraš ter odstraniš sedež
Ker ni sedeža, da bi te oviral pri prijemu okvirja in ker ni težke baterije, je tole za enga pravga deca mala malca spravit v avto. Kot sem rekel, gre po diagonali, gume po desnem robu prtljažnika, balanca po levem delu zgoraj. Od trenutka, ko dvignem kolo, do trenutka, ko je kolo varno notri rabim res slabih 15 sekund. Za ven dat je pa v 5 sekundah.
Da ne opraskam odbijača je notri zimski pretpražnik, ki ga ruknem preko odbijača med nalaganjem in razlaganjem.
Še en walkaround in zapiranje vseh vrat, da ne bo dilem.
20250918_110408.mp4
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.