Skoči na vsebino

REZANJE FEDER????


STAJERC

Priporočeno sporočilo

Posku?am vzpostaviti stik z Maroltom, pa mi ne uspe. Sicer pridem na njihovo spletno stran, tam dobim e-mail naslove, ko pa jim pi?em, se vse vrne nazaj, ?e? da ni pravi naslov. ?e ni?, pa ni?. Pozna kdo ?e koga, ki se ukvarja z dviganjem podvozja. Pa s tem ne mislim nekoga, ki ima avtodvigalo...

 

poskusi ga poklicat na katero od teh ?tevilk

 

 

 

Janez Marolt s.p.

Cesta v Loke 10

3330 Mozirje

SLOVENIJA

 

ID za DDV: 16616499 (zavezanec za DDV)

Mati?na ?t.: 1330861

 

Telefon: (03) 839 - 42 - 70

Telefaks: (03) 839 - 42 - 71

GSM: 041 - 690 - 004

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne ve?. Vsaj na AutoRentu (dokler smo ?e sodelovali) so zatrdili, da tega za BT50 ni ve?. Edino, kar bi se dobilo, je "podloga", ki se jo montira na ?asijo in pride karoserija toliko bolj dvignjena. Meni pa to ne pomaga kaj dosti, ker bi mi pa ?asija orala po snegu in spet nisem pridobil ni?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Eno zanimivo odkritje, ?e mogo?e koga ?e zanima:

Naneslo je, da sem se s svojo Mazdo BT 50 spustil vse do Nove Gorice. In sem nasproti OBIja na?el mojstra, ki obnavlja amortizerje. In sem se ustavil pri njemu in ga vpra?al, kako je z dviganjem podvozja in ?e ima kak?no idejo. In mi prav zdolgo?aseno odgovori:

"Stane 200? in traja 1 uro." Debelo ga gledam in vpra?am, kako je s homologacijo, pa mi odvrne, da spredaj ni kaj homologirat, ker ima torzijo in se jo pa? premakne za dva zoba (karkoli mu to ?e pomeni), zadaj pa se v Italiji (Lo?nik) kupi poseben kos, ki listnati vzmeti omogo?a nihanje in je pa? toliko dalj?i od tega ki je ?e gor. In ker gre za originalni kos, ni potrebna homologacija.

To je torej vsa znanost. Kasneje mi je razlo?il, da je samo letos dvignil ?e 11 terencev in da to pri Mazdi ni nobena vesoljska tehnologija in da vsak malo bolj?i kova? lahko to naredi. Kon?al je nekako v smislu, da take avtomobile prodajajo tudi v Afriko in da za tja avto ne sme biti kompliciran.

 

Kljub vsemu hvala za vse nasvete in predloge.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
    • https://www.mazda.si/vozila/mazda-cx-80/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwyJqzBhBaEiwAWDRJVJhOsxxq3KTU2LpEGFXQb_u25m0jxIzW4gM7JissHllEenoSInfcjhoC1HoQAvD_BwE   Nehajmo se hecati!
    • Hvala za slike...ampak pri menjavi gum tako moji diski niso izgledali...če se prav spomnim...nisem bil glih pazljiv iz notranje strani.   Ker sem bolj laik za te zadeve (Yugota, Fieste, Zoom zoom 323F, Vitare pa ni več - kjer so itak bobni), kako preverim, ali so diski ok ali ne, pod pogojem da niso rjavi? Debelina "mesa" ali podobno?   Glede na to, da je avto iz garancije...
    • Dobrodošel v "klubu Mazda", v vsem dobrem in slabem ... na moji M3 2018 so bili zamenjani pri 90.000 ...    
    • Spoštovani sočlani! Se samo meni zdi, ali mi na servisu nabija pflance, da bo treba pri naslednjem servisu (to je pri cca 99000 prevoženih) zamenjati zadnje diske? Avto je letnik 2018, G120... Sem hotel kopirati pa prilimati MyMazda izpis, pa mi ne uspe iz aplikacije skinit PDF-ja...sem že prestar?   Ob enem...Maribor in okolica...dobrega avtoličarja/kleparja rabim...Toča je naredila svoje.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.