torstorm Napisano 10. julij, 2004 Prijavi Deli Napisano 10. julij, 2004 Kako se menja zobati jermen na 323C 1.5 ?Ali je potrebno dol vzeti pokrov ventilov, da lahko odstrani? za??itno plastiko okrog jermena ?Je zelo malo placa, in ali je potrebno ven dvigniti motor, ali je notri napenjalec in ga je treba tudi menjati ? Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
STAJERC Napisano 12. julij, 2004 Prijavi Deli Napisano 12. julij, 2004 Kolk je mini znano se sam za??itna plastika sol vzame pa bi moglo it, ?e pa ne se pa en nosilec ma?ine dol vzame in ma?ino od spodaj podlo?i pa bi moglo it! Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 13. julij, 2004 Prijavi Deli Napisano 13. julij, 2004 Stvar je taka, OBVEZNO je treba demontirat pokrov ventilov, ker pokriva zobati kolesi odmi?nih gredi(glej prilo?eno sliko), potem se vzame dol ?e klinasti jermen, hidravlike in alternatorja. Potem se demontira spodnjo jermenico na glavni gredi, seveda prej vzamemo dol ?e kolo in plastiko ki ??iti motor pred ?kropljenjem vode.?ele potem se odstrani za??itno plastiko in sprosti napenjalec jermena. Ponavdi se ta napenjalec menja ni pa nujno, samo js priporo?am menjavo. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
din Napisano 13. julij, 2004 Prijavi Deli Napisano 13. julij, 2004 ti hui?a ti, pri starej?ih motorjih (BG) pa ni treba pokrova dol jemat , druga?e pa najve?ja jeba je zobnik na glavni gredi Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 13. julij, 2004 Prijavi Deli Napisano 13. julij, 2004 sej spodnjega zubatega kolesa ni treba jemat dol,dol se vzame samo jermenica, katera poganja klinasta jermena za hidravliko in alternator. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
torstorm Napisano 13. julij, 2004 Avtor Prijavi Deli Napisano 13. julij, 2004 tnx, vsem skupaj.Bom probal zrihtati,upam da mi bo uspelo,?e pa bo prekomplicirano zgledalo pa bom ?el k mehaniku. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 14. julij, 2004 Prijavi Deli Napisano 14. julij, 2004 Pa ?e nekaj, Treba je imeti motor v "fazi", to pomeni da so tudi oznake na jermenicah, ki se morajo ujemat. Da se slu?ajno ne "sre?ajo" ventili nin bati in se pri tem stepejo in skrivijo. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
torstorm Napisano 14. julij, 2004 Avtor Prijavi Deli Napisano 14. julij, 2004 saj, sem se odlo?il da peljem k mehaniku, nebi rad ma?ine zafukal. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
din Napisano 14. julij, 2004 Prijavi Deli Napisano 14. julij, 2004 sej spodnjega zubatega kolesa ni treba jemat dol,dol se vzame samo jermenica, katera poganja klinasta jermena za hidravliko in alternator. No malo sem se narobe izrazil. Pri moji mazdi 323 ?93, je tako kot pravi?, vendar mora? odviti ?e vijak, ki dr?i zobnik zobatega jermena, ker ima sam vijak kao veliko podlo?ko, ki ??iti zobati jermen pred svinjarijo. Stara 323 ?90 pa nima te podlo?ke in je jermen res hec menjat. BDW 93 ima 16V, 90 pa 8V - mogo?e je v tem razlika Druga?e pa, ?e si vsaj malo mehanika, menjava zobatega jermena ne bi smel bit problem, ?e pa nisi siguren v sebe, pa raje prepusti delo mehaniku. No sicer si se pa ?e sam odlo?il Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
torstorm Napisano 14. julij, 2004 Avtor Prijavi Deli Napisano 14. julij, 2004 saj ?e da bi menjal, samo nemam cajta veliko, nonstop zaseden,pa ne vem kako hitro bi jaz to opravil. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
torstorm Napisano 16. julij, 2004 Avtor Prijavi Deli Napisano 16. julij, 2004 zobati jermen je menjan, avto dalje leti.Stari jermen je videti kot novi ,edino napenjalec je bil malo obrabljen. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
YavarYe X6V6 Napisano 16. julij, 2004 Prijavi Deli Napisano 16. julij, 2004 Stro?ek ????!?!?!???! Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars." Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
torstorm Napisano 17. julij, 2004 Avtor Prijavi Deli Napisano 17. julij, 2004 vse skup okrog 40k SIT, delo in material.Zobati jermen Gates, napenjalec in rolica pa SKF. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.