Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mogo?e je malo butasto vpra?anje, ampak nevem zakaj je tale cev ?t. 2 na ?katlo gor pritrjena in celotna zaprta brez kakr?nih odprtin (kak?nem namenu slu?i), ?e pa je ?e na ?katlo pritrjena ena cev kjer vle?e zrak noter ?t. 1. :huh:

 

Objavljena slika

 

 

Tale cev pa je skoraj tako dolga kot hladilnik

Objavljena slika

 

Lp.

Napisano

?e se ne motim je to kao resonan?na cev, da uti?a sesanje zraka. upam vsaj da je toto :unsure:

bo drzalo....pa da dobi motor "optimalno" kolicino zraka, ki jo sesa, pa da ni vode, smeti kej takega bo.....

 

z drugimi besedami, da se masinca malo pomatra....

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

nop,ni? ne bi bilo narobe.Ta cev je resonator da ti uti?a zvok ,ki pride od lopute nazaj.Brez tega gre avto malo bolje, samo je dosti bolj glasen.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

jaz mam tudi eno tako koleno, samo ko sem ga odstranil ni ve? v?gal, ker je koleno za LMMjem :blink:

post-9-1089867974.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jaz pa sem ga probal odstranit pa je avto v?gal samo ni bil kaj bol glasen mogo?e zaradi tega ker je avto stal pa sem samo v prostem teku dodajal plin! :rolleyes:

Napisano

Jaz pa sem ga probal odstranit pa je avto v?gal samo ni bil kaj bol glasen mogo?e zaradi tega ker je avto stal pa sem samo v prostem teku dodajal plin! :rolleyes:

Tako je....

 

Pozna se pri voznji in pri nenadnem pritisku pedala za plin....sam zarjove bolj malo...najboljse je med voznjo :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Petek je in zadnji vikend to jesen... 🤗😉
    • Moje mnenje na osnovi izkušenj, razlika med 1.5, 2.0 in 2.5 Mazdinimi bencinskimi motorji je velika. Udobje vožnje se s kubaturo opazno poveča.    Tako kot  je opazno bolj uglajena vožnja pri Mazdi 3 2.0 v primerjavi z 1.5 motorjem, podobno je pri Mazdi 6 med 2.5 in 2.0 motorjem. Tisti konji (100 ali 120, 145, 165, 194) niso tako pomembni za občutek, kot kubatura (visok navor (bolje vleče) že pri nižjih obratih, manj prestavljanja in posledično manj hrupna bolj udobna vožnja). 
    • Stopim v dvigalo, tam luštna mlada praktikantka (i prava Slovenka iz okoline Čađavice) in me vpraša: - "Hočeš li dole ili gore?" Meni pa butne skozi možgane, jo pogledam in rečem: - "Počasi, mala, komaj sva se srečala. Pa kondomov nimam s seboj..."       Je kar nestrpno in v popolni tišini čakala, da je prišlo njeno nadstropje in je kar na expres odšla...
    • Zelo lepo in realno opisano, kje je razlika. Lastniki ne morejo in nočejo razumeti,da je mini dino le nadomestek za stare dinote 2.0. in nikakor ne za top ponudbo motorja,ki je z 186 še vedno. Ni zastonj dva jurja dražji. Kvaliteto in ekskluzivnost je potrebno plačati. Drugo leto naj bi prišel itak novi Z motor,ki bo nadomestil oba. In verjetno bo zopet nekaj izpeljanka dinota zaradi stroškov proizvodnje.🥺
    • Za to da EU zadostijo, ker imamo spet premalo % obnovljivih virov. Na da se da še na tisti novogradnje, ki to prenesejo.   Sam sem proti temu. Ker tega na strehi na želim imeti. Včasih so pravli, da ne smeš hiše graditi pod daljnovodom. Zdaj pa si daš daljnovod na streho. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.