Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Kot vsaki dan, sem se tudi v petek peljala domov. Ko sem speljala pri zeleni lu?i in zavila desno, sem sli?ala, kako je avto, na trenutek za?krtal, kot da bi mu odpadlo podvozje - auspuh, in malo kasneje ?e enkrat...

najprej sem ustavila na prvem placu za trole, ker pa ni bilo veliko prostora,(avto je ?krtnil ?e drugi?) sem zapeljala na bencinsko ?rpalko. Kolikor sem lahko videla, spodaj je bilo vse uredu.. tudi, ko sem peljala naprej je bilo vse ok. tako, da ne vem, ali je bil moj avto, ali avto za mano oz. kak?en drug oz. lahko, da mi je kdo kaj dal med kolesa...

 

Sem pa opazila druge stvari... npr. rjav avspuh, v zadnjem kolesu pod "okrasnim pokrovom" rjavo kolo, zadnji odbija? od strani malo posnet in na sredini oz. na desni strani tudi malo z vrha dol udrt, ker je barva ?e gor; ter na vratih ?rto - nekdo mi je potegnil z ?ebljem ali no?em...

 

Ker imam dvojni kasno z 1% fran?izo in ?e nekaj bedastih dodatkov, nimam pa avto zavarovan na parkiri??u, me zanima va?e mnenje, preden avto odpeljem na AC Cosmos... (v knji?ic pi?e premalo)... - posebej ?e za wildcat

tudi to vem, da je avto v garanciji, pa ne vem, kaj pod to spada....

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Halo,

 

da ne bo nesporazumov, garancija krije tehni?ne napake in ne po?kodb na vozilu, ki so posledica bodisi vandalizma, nesre?e, itd.

?e govori? o rji na asupufu ali o rjavih sledeh na robovih diskov ali na ?eljustih (bremzah) je to nekaj obi?ajnega.

 

Kar se pa ti?e zavarovanja je tako. 1%odbitna fran?iza pomeni, da bo? ob popravilu, pla?ala ?kodo, ki zna?a

1 procent vrednosti novega avtomobila sama. Tako da se ti kasko spla?a uveljavljati le ob ve?jih po?kodbah.

primer. ?kode na odbija?u je za cca 100 000 SIT. ?e je vrednost tvoje M6, 5.5 miliona, en procent od tega zna?a 55.000 SIT. Ti zavarovalnica krije samo razliko 100.000-55.000 = 45.000.

Dvojni kasko pa pomeni, (preveri), kritje ?kod do vi?je (dvojne) zavarovalne vsote. Fran?iza in pa procenti pa ostajajo.

 

Pa ?e bonus bo? zgubila, ob ponovnem zavarovanju. Zato drugi? zavaruj parkiri??a.

?e pa po?kodba ni prevelika, po?akaj malo pa se ti morda kdo nasloni na odbija?. Pa bo? oid njega terjala povrnitev ?kode in bo? lahko popravila obe po?kodbe, ?e se ti bo zaletel na isto obmo?je.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Teddy, hvala za tako iz?rpni odgovor, ostanem pa pri onem prvem.

Ker sem si mislila, da bo tako, sem bila na servisu samo za rjo, in pa predvsem, ker sem zjutraj ugotovila, da je res nekaj narobe z avtom, pri majhni brzini mi je v sprednji havbi donelo tako, kot bi se "fedr?ki" razrahljali; na servisu so "ugotovili", da je to verjetno od nekvalitetnega goriva - dizla, in da ne vem kje "dvigne pritisk" pri nekem pokrov?ku, nimam pojma... ?udno pa se mi zdi oz. ali ima lahko Petrol na razli?nih ?rpalkah razli?no kvalileto oz kvaniteto dizla?!? ?e je temu tako, se bom izogibala ene ?rpalke (nazadnje sem tankala na njej)...

Za rjo je pa tako, pogledali so tudi M6, prevo?enih samo 5.000 km in je bila tudi rjava... Kako naj se pomirim, ko ugotavljam, da dra?ji ko je avto, prej za?ne rjaveti?

Ker pri nas absolutno preve? solijo (zunaj ne, vsaj ne s soljo zaradi "cvetenja" cest) bi cestarji morali tudi povrniti ?kodo itd.itd.

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

danes sem se pozanimala glede kvalitete in uporabe dizelskega goriva

najslab?i dizel prodaja Petrol (1x1)- in ?isto po naklju?ju zvem, da je priporo?ljivo za nove avtomobile vsaj enoletna uporaba dizla - A?IP, MOL ali OMV(vsi bolj?i od Petrola), ti se prodajajo v Ljubljani na Letali?ki in pa na Rudniku pri Leclercu, ?e kje. Al ima od vas ?e kdo dizlaa? Al ?e vsi samo bencin kupujete

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj komentar:

 

Osebno sicer verjamem, da prihaja do razlik pri kakovosti goriv in da je ponekod ve? vode in drugih sestavin kot drugje. A vseeno dobivam ob?utek, da v?asih servisi kar malo pav?alno prevalijo krivdo na na naftarje (Petrol), Dale? od tega, da jih zagovarjam prav nasprotno, ampak ?e nev kako in kaj je najla?je zvaliti krivdo na nekoga drugega.

 

Ko sem imel probleme z visoko tla?no ?rpalko, so mi takoj omenili tudi mo?nost slabega goriva, pa vsi vemo kako je s tem.

 

Spomnimo se tudi problemov, zaradi domenvnih problemov pri Renaultih pred kratkim, zaradi katerega naj bi bil kriv Petrol, pa so se nato javili ?e ostali, ki tankajo gorivo drugod.

 

Vsekakor pa bi bil dobrodo?el komentar Labija po novem "policaja" po navedbah Violet.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Teddy, hvala za tako iz?rpni odgovor, ostanem pa pri onem prvem.

Ker sem si mislila, da bo tako, sem bila na servisu samo za rjo, in pa predvsem, ker sem zjutraj ugotovila, da je res nekaj narobe z avtom, pri majhni brzini mi je v sprednji havbi donelo tako, kot bi se "fedr?ki" razrahljali;

 

Mislim, da se oni na servisu s takimi pojasnili po?teno hecajo. ?e bi bila kvaliteta goriva (dizla) tako slaba, oziroma bi imela veliko vsebnost vode, bi tvoj ljubljen?ek obstal. O kak?nih ventilih, vezanih za gorivo oni govorijo pri tehnologiji skupnega voda, ki naj bi ropotali? In zakaj bi ropotali samo ko speljuje?, oziroma na malih hitrostih. Obstaja mo?nost, da se pri niskih obratih ?udno ogla?a turbina. Poskusi, ?e "feder?ki" utihnejo, ko doda? gas, potem je to najverjetneje turbina. ?e ne odpelji avto na servis in opravita z ?efom testno vo?njo. Naj vozi on, ti pa ga dovedi v situacijo, ko "feder?ki ropotajo". In ?ele potem naj postavi diagnozo.

Tako pa te odpravijo z banalnim pojasnilom in si mislijo ...?enska in avto...

Glede farbe pa je pojav rje po 5000km saramota za znamko. Pri moji znamki tudi kamen?ek ne more po?kodovati farbe tako, da oguli tudi temeljno za??ito (pa je v petem letu starosti). Zahtevaj, da ti napake odpravijo. Sol je samo dober izgovor, da odpravo le teh preustijo tebi.

?e bo? to prezrla, razmi?ljaj kak?en bo, ko bo ?e kako leto starej?i.

PS.:...?e pa ropota samo ob speljevanju, obstaja mo?nost napake na sklopki...

<_<<_<<_<

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da se oni na servisu s takimi pojasnili po?teno hecajo. ?e bi bila kvaliteta goriva (dizla) tako slaba, oziroma bi imela veliko vsebnost vode, bi tvoj ljubljen?ek obstal. O kak?nih ventilih, vezanih za gorivo oni govorijo pri tehnologiji skupnega voda, ki naj bi ropotali? In zakaj bi ropotali samo ko speljuje?, oziroma na malih hitrostih. Obstaja mo?nost, da se pri niskih obratih ?udno ogla?a turbina. Poskusi, ?e "feder?ki" utihnejo, ko doda? gas, potem je to najverjetneje turbina. ?e ne odpelji avto na servis in opravita z ?efom testno vo?njo. Naj vozi on, ti pa ga dovedi v situacijo, ko "feder?ki ropotajo". In ?ele potem naj postavi diagnozo.

Tako pa te odpravijo z banalnim pojasnilom in si mislijo ...?enska in avto...

Glede farbe pa je pojav rje po 5000km saramota za znamko. Pri moji znamki tudi kamen?ek ne more po?kodovati farbe tako, da oguli tudi temeljno za??ito (pa je v petem letu starosti). Zahtevaj, da ti napake odpravijo. Sol je samo dober izgovor, da odpravo le teh preustijo tebi.

?e bo? to prezrla, razmi?ljaj kak?en bo, ko bo ?e kako leto starej?i.

PS.:...?e pa ropota samo ob speljevanju, obstaja mo?nost napake na sklopki...

<_<<_<<_<

 

Res dobre ?elje...

Testna vo?nja je bila opravljena (in kot pravi MURPHYJEV ZAKON, ?e gre nekaj narobe, bo ?lo narobe). Avto je v dveh dneh delal ?ist normalno, razen danes, ko sem pred doma?im pragom skoraj ?e ustavila, se je sli?al rahli zvok podrhtavanja fer?kov....

?e sem bila nejasna pri rjavenju. ?ez modro barvo mi avto ne rjavi. Rjavi avspuh in pa (kaj se vidi ?ez pokrov na kolesu- ali so to diski), tega pa ne bodo menjali. (ker ni ne v garanciji, in tudi zavarovati se ne da).

Me pa zanimajo tvoje "kapljice" proti rji, sm mislim, da bi nekak?ne tud jaz potrebovala.

Za za?etek, sem si skopirala nekaj rekov za pomiritev:

 

1. Ni?ta nije tako lako kao ?to izgleda.

 

2. Sve zahtijeva vi?e vremena nego ?to misli?.

3. Ako postoji mogućnost da vi?e stvari pođe naopako, poći će naopako ona koja će prouzro?iti najveću ?tetu.

4. Ako zamijeti? da postoje ?etiri na?ina na koja stvari mogu poći naopako, pa ta ?etiri izbjegne?, smjesta će se ukazati peti.

5. Prepu?tene sebi, stvari imaju sklonost da se kreću od zla na gore.

6. Kad god pođe? ne?to raditi, najprije mora? uraditi ne?to drugo.

7. Svako rje?enje rađa nove probleme.

8. Nemoguće je bilo ?to u?initi otpornim na budale, jer budale su tako inventivne.

9. Priroda je uvijek na strani skrivenih gre?aka.

10. Majka priroda je ku?ka. - s tem se pa ne strinjam.

 

MURPHYJEVA FILOZOFIJA

Smije?i se... sutra će biti gore.

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res dobre ?elje...

 

Me pa zanimajo tvoje "kapljice" proti rji, sm mislim, da bi nekak?ne tud jaz potrebovala.

 

.......

5. Prepu?tene sebi, stvari imaju sklonost da se kreću od zla na gore.

 

 

MURPHY je pesimist na kvadrat in kar je zanimivo je ta svoj ekstremni pesimizem unov?il. V US se lahko marsikaj unov?i... Res je, da v?asih veljajo njegovi zakoni. Na sre?o samo v?asih... Najbolj se strinjam s to?ko 5. in zato sem napisal, kar sem in niso bile ?elje, marve? nasvet in tisto, kar po mojem ni vzrok za ropot. Pri barvi sem malo spregledal, da nisi ti o tem pisala, tamve? nekdo drugi v podobni temi. To, da rjavi "auspuh" bo treba pa? po?reti in se sprijazniti. Vsi rjavijo, le da eni prej drugi pozneje. Tudi zavorni diski rjavijo, le da tam, ko pritiskajo zavorne plo??ice (?e se avto redno uporablja) malo manj, oziroma se ne vidi, ker plo??ice sproti brusijo diske.

"Moje" kapljice pa ?al niso za tovrstno uporabo ....:hohoho:

Glede "feder?kov" pa mogo?e le ni od muh prvi dvom, ki si ga navedla. Izpu?na cev je na zadnjem koncu (obi?ajno) upeta z distan?nimi gumi-amortizerji, ki ga dr?ijo tako, da ne udari ob karoserijo. Ob morebitni slabi gumi (pri novem avtu je to lahko tovarni?ka napaka) na eni strani lahko zadnji lonec "tepe" ob karoserijo in to se sli?i kot glasen ropot... ?zmeden??zmeden?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede "feder?kov" pa mogo?e le ni od muh prvi dvom, ki si ga navedla. Izpu?na cev je na zadnjem koncu (obi?ajno) upeta z distan?nimi gumi-amortizerji, ki ga dr?ijo tako, da ne udari ob karoserijo. Ob morebitni slabi gumi (pri novem avtu je to lahko tovarni?ka napaka) na eni strani lahko zadnji lonec "tepe" ob karoserijo in to se sli?i kot glasen ropot... ?zmeden??zmeden?

 

Ja se strinjam, ?e je auspuh povr?no pritrjen, beri:gumice ga ne dr?ijo na sredini oz. so pretegnjene, lahko ob dolo?enih obratih ali ob sunkovitem dodajanju in takoj?njem odvzemanu plina udari ob podvozje, pa se sli?i res po?astno hudo; vsaj tko se je meni dogajalo pri renaultu... sramezljiv

 

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a to potem skoz ropota, moj je bil danes ?isto tiho.

 

Ni nujno, lahko ga dr?i v taki poziciji, da zaropota samo ob dolo?enih manevrih (speljevanje, zavijnje, na luknjasti cesti...)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni nujno, lahko ga dr?i v taki poziciji, da zaropota samo ob dolo?enih manevrih (speljevanje, zavijnje, na luknjasti cesti...)

 

ta odgovor bo kar dr?al (za speljevanje in zavijanje), danes tudi ni ni? protestiral...

Sirius, je kak?no vpra?anje, na katerega ne bi znal odgovoriti?

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ta odgovor bo kar dr?al (za speljevanje in zavijanje), danes tudi ni ni? protestiral...

Sirius, je kak?no vpra?anje, na katerega ne bi znal odgovoriti?

 

Veliko jih je takih....

Ne sodi po tem, kar si do sedaj prebrala. Tehnika je pa? moj teren, vendar na teoretski ravni in ne iz prakse (nisem mehanik), ?eprav sem tu pa tam kako stvar tudi sam popravil. :whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

danes zjutraj, nekje po 25 km vo?nje zopet podrhtavanje svedr?kov za 5 minut - sli?alo se je nekje na armaturni plo??i na voznikovi strani - za vas ?e dolg?as, zame pa ..... :huh:

 

nekje sem prebrala "?ri?ki v armaturni plo??i" - kaj pa to pomeni?

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nekje sem prebrala "?ri?ki v armaturni plo??i" - kaj pa to pomeni?

 

To pomeni,da ti ob?asno kje v armaturki kaj za?kriplje ali se ti v?asih sli?i kaki naprijetni zvok.Ampak ponavadi je to mi?ljeno kako cviljenje ali drgnjenje dveh robov plastike! :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To pomeni,da ti ob?asno kje v armaturki kaj za?kriplje ali se ti v?asih sli?i kaki naprijetni zvok.Ampak ponavadi je to mi?ljeno kako cviljenje ali drgnjenje dveh robov plastike! :whatever:

 

ni ?ri?kov, ?e je auspuh in se sli?i v armaturni plo??i, res ?udno; fedr?ki se javljajo za kak?no minuto do tri s presledki na nekaj dni o?itno, tak ob?utek imam, kot da je vse pripeto s fedri
IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.