Skoči na vsebino

Mazda5 in 5000km

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Po dalj?em ?asu lep pozdrav vsem bralcem in pisalcem foruma. ?as je, da vas seznanim, kako se obna?a Mazda5 po prevo?enih 5000km. Kilometre smo zbirali pri vo?nji v slu?bo, nekajkrat na morje in Gorenjsko, ter mega vo?nja v Nem?ijo.

 

Splet okoli??in je nanesel, da je bilo potrebno odpotovati v Nem?ijo in prevoziti 750km v eno smer. Ker je bilo prevo?enih ?ele okrog 2000km je bilo potrebno tudi paziti na te?o noge, saj na nekaterih odsekih avtocest, kar hitro izgubi? ob?utek za hitrost. Le kak?nih 50km ni bilo avtoceste. In rezultati so bili naslednji. Za pot v Nem?ijo smo potrebovali 8 ur z dvema malo dalj?ima postankoma. Nazaj pa 7 ur z enim postankom cc 20min. Povpre?na hitrost 110km/h povpre?na poraba 10.2l. Avto je bil lahko vodljiv in prav ni? nisem imel problemov s sedenjem. Tudi ostali potniki (?e dva) so pohvalili sedenje in veliko prostora. Ne vem, ?e Japon?ki vedo za omejitev hirosti na 130km/h na avtocestah, ampak to je tudi mejna hitrost, ko postane v kabini bolj glasno zaradi vetra okrog avtomobila. Presenetilo me je tudi dejstvo, da se tudi poraba pri bolj hitri vo?nji kar dobro pove?a. V glavnem 1500km v dveh dneh brez problemov.

 

Ostale vo?nje doma minevajo brez te?av in prav zanimivo je kako hitro se navadi? na visoko sedenje. ?e se sedaj vsedem v ?enino Corso imam ob?utek, da se nikamor ne vidi in tudi sre?evanje s tovornaki je kot bi ?aba sre?ala ?torkljo. Na smu?anju sem ostal v snegu in sem moral namestiti verige. Tako, kot vsi dalj?i avtomobili tudi Mazda5 za v sneg ni ne vem kako dobra. Je pa dobro to, da je dovolj prostora za verige. V snegu sem moral tudi izklju?iti sistem proti zdrsavanju koles. V sne?nih razmerah vsa elektronska pomagala bolj malo zale?ejo.

 

Zato pa sem imel salamonsko sre?o na ljubljanski obvoznici, ker sem v de?evnem popoldnevu spregledal kombi, ki me je prehiteval. Na sre?o sem se mu s precej ostrim manevrom izognil in pri 150km/h je mazdica poplesala levo in desno, a sem je hitro ujel. Tako, da je vse samo spomin na sre?ni konec.

 

Za enkrat je najve?ja zamera poraba, ki se nekako ne odlepi od 10l. Upam, da bo bolje, ko zamenjam zimske gume z letnimi.

 

 

LP Casper

Napisano

Ne vem, ?e Japon?ki vedo za omejitev hirosti na 130km/h na avtocestah, ampak to je tudi mejna hitrost, ko postane v kabini bolj glasno zaradi vetra okrog avtomobila. Presenetilo me je tudi dejstvo, da se tudi poraba pri bolj hitri vo?nji kar dobro pove?a. V glavnem 1500km v dveh dneh brez problemov.

 

slabsa aerodinamika (velika celna povrsina) naredi svoje...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Za enkrat je najve?ja zamera poraba, ki se nekako ne odlepi od 10l. Upam, da bo bolje, ko zamenjam zimske gume z letnimi.

LP Casper

 

ne bo :D vsaj bistveno ne - z enoprostorcem ne more? var?evati predvsem zaradi velikega upora in ve?je te?e - limuzina enaka dol?ine z enakim motorjem bi porabila vsaj liter in pol manj tako, da se kar sprijazni s porabo oz. ?e je prehud stro?ek razmi?ljaj o plinu :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Glede porabe enoprostorcev in drugih vozil (SUV), ki imajo relativno veliko povr?ino preseka in slab koeficient zra?nega odpora, je potrebo upo?tevati, da je sila odpora sorazmerna s kvadratom hitrosti. Tako je ta pri 130 km/h za 1,69x ve?ja kot pri 100 km/h.

Iz tega sledi, da je hitrost pomemben faktor porabe goriva. ?zmeden??zmeden?:whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Caper@

Zanimivo, sam imam prevo?enih malo manj kot ti (4300) pa moram re?i da sem z porabo zelo zadovoljen, saj mi v primerjavi s prej?njo Premacy ?re skoraj 1liter manj kar pomeni da mi ?e ni uspelo priti ?ez 9.2 povpre?no . Ve?ino km opravim na poti v slu?bo kar pa je tudi najbolj po?re?no. Testno smo se prijatelji odpravili v Split, kjer je bila boraba povpre?no 8.6 l.

V sne?nih razmerah kakr?ne so bile v leto?njem letu ?e nisem imel te?av pa sem doma kar malo na hribu.

Pozitivno sem bil presene?en nad stabilnostjo in obna?anjem avta v spolzkih ovinkih saj 5-ka zelo lepo odpusti kak?no napako.

Za udobje med vo?njo pa lahko re?em samo luxus. Ne vem, morda nisem ravno med najzahtevnej?imi uporabniki, vendar smo po vo?nji v Split popolnoma enostavno in neutrujeno stopili iz avta.

?e vedno mi je edina zamera vidljivost podatkov na zaslonu pot.ra?unalnika pri vo?nji v son?nem dnevu, ko je sonce v polo?aju 12~12.15 nad nosom avtomobila. Takrat ?e ne ugasne? lu?i se prakti?no ne vidi na zaslonu ni?.

Napisano

Soch

To je dobra novica. Mogo?e se, da ?e kaj privar?evati z nastavitvami motorja. Kar se snega ti?e sem se vozil po Rogli po sve?e zasne?enih cestah in nisem imel najbolj?ega ob?utka. Na sre?o je na vrhu bolj ravno, druga?e bi gotovo obstal. Je pa res, da je veliko odvisno od vrste snega.

 

Ja displej ob pri?ganih lu?eh in soncu je res neberljiv!

Napisano

Ja displej ob pri?ganih lu?eh in soncu je res neberljiv!

 

A se ne da to nastaviti - "stara" ?estka ima gumb z napisom "dimmer", pri novi pa to naredi? z drsnim potenciometrskim gumbom za nastavljanje jakosti notranje osvetlitve, ki ima v skrajni legi isto funkcijo kot dimmer pri stari.

 

?udno se mi zdi, da pri petki tega ni... :ne vem: pa sta ziher, da nista kakega gumbka spregledala??

33112_1.png

Napisano

Obstaja tak "knofek", ampak ne pomaga ko so lu?i pri?gane. Sej ?e so ugasnjene se displej krasno vidi tudi v soncu. Razmi?ljal sem ?e da bi dal nekako prevezati, da se lu?i pri?gejo takoj ko da? kontakt, ne da bi moral stikalo za lu? dati v pri?gan polo?aj, saj je osvetlitev displeja vezana na to stikalo. ?ele zve?er ko bi dejansko pri?gal lu?i bi se displej zasen?il.

Morda kdo ve ali je to izvedljivo?

Napisano

Ja, pri ?estki to dela dimmer in sicer, ko pri?ge? lu?i se avtomatsko zatemnijo vsi displayi s pritiskom na dimmer pa se sredinski display (ura, ra?unalnik, radio, temperatura) nastavi na svetlost, ki je enaka, kot pri ugasnjenih lu?eh. To pa ne velja za display pri ?tevcih (prevo?eni skupni in dnevni kilometri), ki ostaja zatemnjen ampak ta je res precej nepomemben, tako da ni panike.

33112_1.png

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Caper@

?e vedno mi je edina zamera vidljivost podatkov na zaslonu pot.ra?unalnika pri vo?nji v son?nem dnevu, ko je sonce v polo?aju 12~12.15 nad nosom avtomobila. Takrat ?e ne ugasne? lu?i se prakti?no ne vidi na zaslonu ni?.

 

 

 

Si preveril, ?e ima 5-ka dnevne lu?i???

 

Jaz imam dnevne lu?i in podnevi stikala za lu?i ne premikam. Lu?i svetijo samo kratke, ?e bi hotel uporabljati tudi dolge, pa bi moral pri?gati stikalo za lu?i - za pono?i.

 

LP KM

 

Obstaja tak "knofek", ampak ne pomaga ko so lu?i pri?gane. Sej ?e so ugasnjene se displej krasno vidi tudi v soncu. Razmi?ljal sem ?e da bi dal nekako prevezati, da se lu?i pri?gejo takoj ko da? kontakt, ne da bi moral stikalo za lu? dati v pri?gan polo?aj, saj je osvetlitev displeja vezana na to stikalo. ?ele zve?er ko bi dejansko pri?gal lu?i bi se displej zasen?il.

Morda kdo ve ali je to izvedljivo?

 

 

Jaz imam 10 dni Mazdo 5 in to?no to varianto z lu?mi ima! Temu so na servisu rekli, da ima dnevne lu?i. Tako lahko tudi ti zahteva?, da ti to po?timajo...

 

LP KM

Napisano

Na ?alost je moja 5-ka malo starej?a (februar) in ?e nima dnevnih lu?i.

Sem pa konec prej?njega tedna izvedel, da naj bi se pospe?eno iskala re?itev

za ta problem z nekak?nim avtomatom, saj je kar precej negodoovanja s strani

uporabnikov 5-ke.

 

Kochi ali mi lahko pove? ?e ima? dnevne lu?i ?e v originalu, ali si jih rihtal kasneje ???

?e si jih rihtal kasneje bi prosil na ZS za naslov servisa, kjer so ti to po?timali.

Napisano

Na ?alost je moja 5-ka malo starej?a (februar) in ?e nima dnevnih lu?i.

Sem pa konec prej?njega tedna izvedel, da naj bi se pospe?eno iskala re?itev

za ta problem z nekak?nim avtomatom, saj je kar precej negodoovanja s strani

uporabnikov 5-ke.

 

Kochi ali mi lahko pove? ?e ima? dnevne lu?i ?e v originalu, ali si jih rihtal kasneje ???

?e si jih rihtal kasneje bi prosil na ZS za naslov servisa, kjer so ti to po?timali.

 

Jaz sem dnevne lu?i dobil ?e v originalu...

 

LP KM

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.