Skoči na vsebino

Podra?itev Bencina

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Boss u?eraj sem si pora?unal kilometrino pa je ?e vedno 62 sit.... :ne vem:

Vijolica mislim da tuki nimajo monopolisti veze....ampak dr?ava, tro?arine in davki... in s takimi podra?itvami skrbijo da inflacija ne naraste preve?...... :bravo:

 

Tu pa nima? prav. Dr?ava se ?e kako boji visokih cen naftnih derivatov, ki ogro?ajo prehod na Euro. Dokler ni dosegla europsko dogovorjeno vrednos tro?arin, jih je zmanj?evala in prepre?eva?a preveliko rast cen naftnih derivatov, sedaj pa je talec globalnih razmer na naftnem trgu, ki ga na na?o ?alost krojijo velike multinacionalke, preko katerih US financira vojno v Iraku. Glavni krivec za tako rast, po mojem mnenju, nista velka gospodarska rast Kitajske in Indije, marve? vojna v Iraku. Omenjeni dr?avi sta imeli veliko spodarsko rast, ki posledi?no pove?uje povpra?evanje po naftnih derivatih, ?e pred pri?etkom omenjene vojne, pa takrat cena nafte ni silila v nebo. Je sicer ?e nekaj dejavnikov (nestbilnost v Nigeriji, te?ave zaradi tornadov v Ameriki, Venecuela), ki vplivajo na tako visoko ceno, vendar domnevam, da je glavni vzrok nestabilnost na Bli?njem vzhodu.

To so zgolj moje domneve in zaklju?ki na podro?ju, ki postrokovni plati spada na Violetino podro?je (zaklju?ek na podlagi njenega zadnjega odgovora).

:whatever::whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ma ja plin je majka, kdo dela velik kmjev se mu res izpla?a in to dost hitro, pa naj petrolovci guznejo! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

popravek:

DDV = prej prometni davek

tro?arina = tro?arina

DMV = davek na motorna vozila (isto)

to so glavni, ?e ne upo?tevam davki podjetij

najbolj raz?irjena pa je dohodnina (sinteti?ni davek), k je v?asih ni blo v taki obliki (ima pa en kup podvrst)

samo informativno.... va?i vici o uradnikih pa zame sploh ne pridejo v po?tev, al kdo ve kak?nega o davkarjih...

IPB Image
Napisano

...sedaj pa je talec globalnih razmer na naftnem trgu, ki ga na na?o ?alost krojijo velike multinacionalke, preko katerih US financira vojno v Iraku. Glavni krivec za tako rast, po mojem mnenju, nista velka gospodarska rast Kitajske in Indije, marve? vojna v Iraku. Je sicer ?e nekaj dejavnikov (nestbilnost v Nigeriji, te?ave zaradi tornadov v Ameriki, Venecuela), ki vplivajo na tako visoko ceno, vendar domnevam, da je glavni vzrok nestabilnost na Bli?njem vzhodu.

Pi**a zdaj bo pa ?e Iran na vrsti. Ampak - what goes around, that comes around :ph34r:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ma ja plin je majka, kdo dela velik kmjev se mu res izpla?a in to dost hitro, pa naj petrolovci guznejo! :bravo:

 

Pri sedanjih razlikah cen goriva se investicija v plinsko napeljavo pri avtomobilu, ki ima povpre?no porabo goriva 8,5 l/100km povrne po 42.000 prvo?enih km (cca.).

Po mojih izku?njah (ispred davnih let) se pri avtomobilih nad 110ks skorajda ne pozna razlika v performansah, je pa ogromna razlika in na plinski ?rpalki, ko je treba od?teti za poln tank goriva.

:pepsi::pepsi:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pri sedanjih razlikah cen goriva se investicija v plinsko napeljavo pri avtomobilu, ki ima povpre?no porabo goriva 8,5 l/100km povrne po 42.000 prvo?enih km (cca.).

Po mojih izku?njah (ispred davnih let) se pri avtomobilih nad 110ks skorajda ne pozna razlika v performansah, je pa ogromna razlika in na plinski ?rpalki, ko je treba od?teti za poln tank goriva.

:pepsi::pepsi:

 

po tej logiki se trenutno ?e vedno najbolj spla?a dizel...

kje pa so plinske ?rpalke, kako to?enje zgleda v praksi, koliko plina pa lahko "nato?i? da bo poln oz ?e se lahko re?ejo litri al kubiki? in koliko prostora zavzame tak tank? me zanima ?isto informativno

IPB Image
Napisano

ena crpalka v LJ je na verovskovi

1 liter je isto kot 1000 kubicnih cm

prostora zavzame za rezervno kolo (ali mal vec)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

po tej logiki se trenutno ?e vedno najbolj spla?a dizel...

kje pa so plinske ?rpalke, kako to?enje zgleda v praksi, koliko plina pa lahko "nato?i? da bo poln oz ?e se lahko re?ejo litri al kubiki? in koliko prostora zavzame tak tank? me zanima ?isto informativno

 

Ob dana?njih cenah goriv ?al ne. Sodobni bencinski motorji tisti na 100KM imajo povpre?no porabo od 9-12 litr. Dizelski motorji tega ranga pa 6-9 litr na 100km. Ob vgradnji plinske napeljave pa se poraba finan?no prepolovi in je ekvivalent dizelski porabi 4,5-6 litr/100km. Pri tem je najbolje kupiti avtomobil z vgrajeno napeljavo, ki je ponavadi tako speljana, da ne zmanj?uje prtlja?nika. Pri naknadni vgradnji pa se je treba odre?i nekoliko prtlja?anega prostora, ki jo zavzame dodatni rezervoar za gorivo. Ta ima to pomanjklivost, da zaradi oblike, ki jo pogojuje visok tlak plina v njej, zavzame ?e ve? prostoram, kot zna?a dejanska prostornina rezervoarja.

Najprikladnej?i za naknadno vgradnjo so rabljeni, dobro ohranjeni, bencinski avomobili z velikim prtlja?nikom, ki imajo zaradi visoke cene bencina ni?jo ceno od dejanske (?e bolj?e pa je, ?e imamo tak avtomobil v lasti).

Oblike rezervoarjev so na slikah.post-483-1144865598.jpgpost-483-1144865623.jpgpost-483-1144865646.jpg

 

Ve? o plinu pa na tem linku: http://www.vecer.si/vecer2006/default.asp?...005060202711638

 

:whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tile novi tdi motorji so res pravi šparovčki, glede tega jim ni kaj očitati. 
    • Zakaj pa jih ne maraš? Zame je usnje top izbira, sedeži se praktično ne umažejo, izgledajo šik, prijetni na dotik in načeloma vzdržljivejši kot tekstil.
    • Po dolgem čakanju prispela... po dveh dneh vožnje zaenkrat zelo navdušen. Avto pozitivno preseneča. Se je pa potrebno navaditi na kar nekaj novosti, ki niso tipične za Mazdo. 
    • Se mi je zdelo, da mora biti neka smiselna razlaga, ker po objavah na forumu deluje dovolj inteligentno, da česa takega namerno ne bi naredil...
    • To je razlog,za kaj sem se kljub že pripravljeni predinštalaciji z le 2x1,5mm2 za po en zvočnik odločil v iste cevi vlečt še po dodaten kabel🧐 ....res svetovna jeba🥺...kdor je že kaj takega delal,bo znal kako zanimivo zgodbico z kletvicami opisati😄   Za par,ki je bližje sedežni garnituri je speljanih 10m (4x),za ostala dva bližje fronti pa ostalo. Najbrž bo na koncu malce manj,ker sem pustil orng rezervo...ne smem iti čisto v vogale,torej bo glede na fronto in surrounde stropni set tvoril okrnjeno pravokotno piramido z poševnim vrhom (ker imam strop z 12-stopinjskim naklonom). Po moje bo za "zadnja" Atmosa cca. 9m,za sprednja pa7m.   Kar se pa fi-ja kablov za zvočnike tiče se držim Nubert-ovih priporočil. Pri klasičnem dvožilnem priklopu za vse vrste zvočnikov (tako kompakte kot stoječe) je do razdalje 10m dovolj 2x2,5mm2,boljše 2x4mm2 (če se imaš za "high-enderja" in hočeš iti na ziher)... Zaradi skin efekta itd. je bolje npr. 2x2x2mm2 kot pa 2x4mm2 (ok 2mm2 ne dobiš,a je vzeto zaradi primerjave)....še bolje pa je 2x2x2,5mm2 (to imam jaz za vse sprednje in oba surrounda). Za Atmos kot rečeno ni tako rizično..ne igrajo pod 200Hz,tukaj pride še umerjanje in kompenzacija z mikrofonom itd....(tukaj je pri zvoku bolj kritična akustika,kjer pa  me čaka še veliko dela😅)...a sem vseeno šel na ziher,tako,da bo vsak stropni zvočnik imel na voljo 2x 3mm2.   Je pa vsepovsod kontaktiranje izvedeno z posrebrenimi bakrenimi votlicami (crimp tehnika),in vijačeni kontakti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.