Skoči na vsebino

Mazda MX-3 tuning :)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

torej ker mi je teh 79kW premalo, bi rad nekaj naredil da bi blo kakih 20kW ve? :)

razmi?ljal sem tudi o zamenjavi ma?ine,v kombinaciji z zavornim sistemom in celotnim podvozjem...

 

videl sem da se da dat notri 2.5 V6 :danzoman:

 

?e bo kdo rekel da sem nor, tudi vredi :)

ker kolko vidim v slo te mx3jke nih?e nekaj extra ne rihta, meni osebno pa je to eden najbol primernih avtomobilov za styling in tuning :)

 

zaj me pa zanima ?e bi npr v mojo mx3(1.6 dohc) ?lo not kaka 1.8 V6 ali pa 2.0 V6 in kako je z papirji potem?

  • Odgovori 182
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Saj bi si porihtal MX-3-jko, samo je use skupaj pretirano dra?je kot za druge avte. Za ceno sprednjega

odbija?a, si lahko pri drugem avtu kupi? vse okoli. Potem pa se malo zamisli?, ?e se spla?a <_<

282170693.png

 

 

kdor zgodaj ustaja, ni direktor :)

Napisano

si pogledal kaj na ebay? :bravo:

komplet odbija?ev in pragov dobim za nekje 600eur, barvanje imam pa zastojn...

vsi prinas kupujejo preko ebaya in pri?parajo kar veliko...mazda mx3 je poseben avto,zato so tudi sami deli dra?ji

ko ga zrihta? ima? pa res nekaj unikatnega in nebo? videl v sloveniji verjetno nikje :)

Napisano

Glede engine swap je pa tako. ?e bi imel 1.8 V6 in bi menjal z 2.5 V6 potem baje pa?e ?rauf na ?rauf ma?ina noter. Kako je pa, ?e ima? 1.6 in bi dal 2.5 pa ?al ne vem. Vseeno ima nekdo nameso 1.8 V6 notri 1.6 motor kako je ?el pa notri pa ?al ne vem ne jaz in tudi on mislim, da ne saj je to stroil prej?nji lastnik. Mogo?e ti bo ta uporabnik vseeno vedal povedati kaj ve?. ;)

Glede tega, da je ta avto zelo primeren za tuning se pa strinjam. Kljub starosti je ?e zelo lep dizajn. Avto ima baje tudi solidno podvozje in vsaj jaz menim, da bi bilo bolj?e le ?e, ?e bi imel zadnji pogon. :P:bravo:

Hja saj pravim ve? ti bo kdo drug povedal. Sicer pa poglej pod male oglase. Namesto, da se matra? z engine swapom in "nepotrebnim" stylingom da? notri turbino in si zmagal! :danzoman:

Napisano

si pogledal kaj na ebay? :bravo:

komplet odbija?ev in pragov dobim za nekje 600eur, barvanje imam pa zastojn...

vsi prinas kupujejo preko ebaya in pri?parajo kar veliko...mazda mx3 je poseben avto,zato so tudi sami deli dra?ji

ko ga zrihta? ima? pa res nekaj unikatnega in nebo? videl v sloveniji verjetno nikje :)

 

 

 

 

Samo ti ve? kak?en denar je to? Bi ker dal 150000 sit samo za spojlerje, pa dvd 100000 sit, in

plati??a cca. 100000 sit, pa ?ipe 30 000 sit, vzmeti 45 000 sit, volan 40 000 sit, 400 000 sit predelava

notranjosti v usnje, pa cenej?a verzija muzike za celi avto cca 2kW 200 000 sit. Za vse skupaj ve? ko milion

pa ? ?e lahko vse homologira?? Nato pa je

vse skupaj vredno ve? kot avto. :blink:

282170693.png

 

 

kdor zgodaj ustaja, ni direktor :)

Napisano

notranjost sem jaz ?e zaklju?il :)

usnje ipd...vse skup je stalo nekje 250.000sit

 

zdaj bo pa na vrsti zunanjost, potem pa srce avta(ma?ina)

Napisano

Glede tunanja MX-3 si malo poglej tele strani

 

www.mx-3.com - veliko nasvetov s skoraj vsakim delom avta, tudi pribli?na navodila kako narediti swap iz 4 valjev na V6. Pa razni turbo projekti. Ima? pa tudi forum kjer je spet ogromno enih informacij, samo pobrskat je potrebno

 

 

www.mazdamaniac.com - tole stran ima pa en model ko je na 1.8 V6 dal kompresor?ek in turbinco na MX-5 zdej ima pa neke plane z RX-8

 

 

 

Jaz bi ti takole priporo?al da si dobi? eno dobro karoserijo z V6 motorjem in svojo notranjost preseli? v to in potem na tej karoseriji dela? menjavo motorja in turbo/kompresor. Kako je z turbincami ti je/bo pa najbolj? povedal mazda_mx mislim da ima kar nekaj pojma o tej tematiki.

 

Pa naj bi tudi pasali nekateri turbo kiti od MX-5.

Napisano

Probaj se en dan dobit v ?ivo s kolegom - mazda mx, zihr bosta na?la kako re?itev, se mi zdi da kar obvlada mazdine du?e! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

prvo drugo ma?ino in potem turbo itd., ker na 1.6 se mi ne spla?a...

 

Ce imas 1.6 DOHC motor, zdrzi 300KM brez da ga odpiras. Ce ti je to premalo potem ti ostane edino 2.5 V6 in 500KM. Oboje s turbino seveda.

 

Kaksne cilje imas glede predelave in koliko KM bi rad imel na koncu?

Napisano

?koda samo, da ?e bo nobene ultra mo?ne mazde za na dreg SG - 21.5., da bi nas malo zastopala! :P

 

Upam, da ne bom edini mazda? na sceni takrat! :(

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

ciljam v smer 200hp+ :)

 

vendar pri vgradnji turbine v 1.6 in navret na 200hp bi verjetno ma?ina preve? trpela in bi se ?ivljenska doba kar skraj?ala...ta ma?ina ni ve? nova in ma prevo?enih 200k km :)

Napisano

ciljam v smer 200hp+ :)

 

?zmeden? Kaj ti bi rad po luftu letel z tem avtom?? :P:D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

ja ?e je mo?no tudi lahko :hohoho:

 

saj bom podvozje in vse prilagodil mo?i...tako da bo tudi varno na cesti :)

Napisano

saj bom podvozje in vse prilagodil mo?i...tako da bo tudi varno na cesti :)

 

NE POZABI na bremze!! :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Brembo MAX?? :danzoman: Kolega jih ima na Cliu 1.4 Pravi, da glasne so bolj ampak primejo pa tudi bolje. Morajo pa biti ogrete da primejo optimalno.

?e bolje bi bilo, ?e bi dal zavore od MX-3 V6 ali pa celo od MX-6 2.5 V6. :blink:

Napisano

?e bi kje dobil bi fajn blo...samo ?e niti nikjer ne dobim prednji podal?ek od mx3 V6 in zadnjo zavesico...

 

brembo Max so ja :)

 

?e bi dobil vse dele od 1.8 bi ?e bil najraje...

Napisano

ciljam v smer 200hp+ :)

 

vendar pri vgradnji turbine v 1.6 in navret na 200hp bi verjetno ma?ina preve? trpela in bi se ?ivljenska doba kar skraj?ala...ta ma?ina ni ve? nova in ma prevo?enih 200k km :)

 

 

Zavore imata 1.6 DOHC in V6 enake.

200KM ni nic za 1.6 DOHC motor. Komaj da se kaj razmiga. Ta motor izvira iz turbo motorja iz 323 GTX.

Cena take turbo predelave je dobrih 300.000 SIT.

Napisano

kako dolgo bi pa bil brez avta? in bi imel kake probleme pri registraciji? :)

 

pa kako zavarovanje bi mel da se jaz nebi kje pelal 5km in bi samo vse skup zru?ilo...

Napisano

kako dolgo bi pa bil brez avta? in bi imel kake probleme pri registraciji? :)

 

pa kako zavarovanje bi mel da se jaz nebi kje pelal 5km in bi samo vse skup zru?ilo...

 

 

Glej glede registracije in teh problemov si preberi v malih oglasih kjer smo se na to temo do dobra razpisali...da ne smetimo z istimi upra?anji ?e tuki..... :bravo:

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Kaj mislite da je va?nej, mo?an motor al kvalitetne zavore, to bi bla zdej loh debata v stilu Kura & Jajce! :hohoho:

 

Jaz mislim da so bremze najva?nej?a stvar pri avtu, je pa res da jih ne rabimo, ?e nismo v gibanju, za kar je potrebno ...! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Kaj mislite da je va?nej, mo?an motor al kvalitetne zavore, to bi bla zdej loh debata v stilu Kura & Jajce!

 

v vsakem primeru oboje: mo?an motor in kvalitetne zavore, v stilu "gate in knof "

IPB Image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.