Skoči na vsebino

Zvo?niki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav ljubitelji Mazd :)

 

Mam eno vpra?anje in sem ziher, da mi bo kdo izmed vas znal pomagat:

 

rad bi si vgradil ?e 2 zvo?nika v 323f (letnik 1999) in ?e se ne motim je temu namenjen prostor v zadnjih vratih. Zanima me kaki zvo?niki sploh pa?ejo noter??

 

LP

 

E.

Napisano

Pozdravljen....

 

po vsej verjetnosti pasejo noter 13ke...zakaj pa bi dajal v zadnja vrata zvocnike?

 

kot predlog: raje daj v sprednja vrata locene dvosistemce s kretnico...woofercke + TW, napajane preko ojacevalca (od 60W RMS gor bo vse OK spilalo tudi za zadnje potnike) + sub v prtljaznik. To je najbolj preskusena in ugodna varijanta, tako za poslusanje kot cenovno.

 

LP

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Zdravo,

 

sicer nisem ne vem kak mojster, ampak pomoje je bolje, da zadaj ne montira? ni? - razen ?e bi izrecno ?elel, da imajo potniki zadaj malo bolj?e ozvo?enje. S tem, ko bo? zvo?nike dal zadaj, ti bo pokvarilo zvo?no sliko spredaj.

 

Kot je ?e mazda-mx3 napisal, (?e bi rad dober zvok) je bolje narediti dvosistemski paket - SW (16 cm - 13 cm je ?e malo malo) in tweeter, pa oboje da? na en uredu oja?evalec, pa zna kar dobro igrat (odvisno od izbranih komponent in s tem $$$$ :) )

 

jaz imam tako narejeno - sicer vrat nimam urejenih (beri: nobenega premaza, materialov za du?enje vibracij,....), tako da ni tistega globokega basa - ?e si vrata uredu uredi?, skoraj ne rabi? posebej subwooferja (razen ?e si kaki bass freak :lol: )

 

LP

Guest goldhorn
Napisano

Kaj pa kaka mo?nost monta?e oja?evalca in suba v Mazdi 6? Modulni sistem, ki ga ima je namre? nedostopen....

Napisano

Kaj pa kaka mo?nost monta?e oja?evalca in suba v Mazdi 6? Modulni sistem, ki ga ima je namre? nedostopen....

Za mazdo6 bi ti znala wildcat po moje kaj svetovat.

Naceloma vse avtomobilske hise imajo pripravljene nadgradnje obstojecih audio naprav v vozilih.

 

Cene pa ti dajo obstojece ven in kupis ksno drugo stvar.......ce se to sploh da.

 

Cene pa kupis ojacevalec ki ima vhode za ze ojacan signal...taki ojacevalci obstajajo.

In pol samo na ojacevalec prikopis sprednji sistem in namesto zadnjih zvocnikov vezes sub v bridge.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

v vrata da? enokomponentni zvo?nik s trobljo, ne dvosistemcev ali ve?, na armaturko pa od spredaj visokotonce.V zadnja vrata ne dajaj ni?.V prtlja?nik pa subwoofer.Jaz mam spredaj v vratih zvo?nik od bose sistema, na armaturki pa kenwood visokotonce.Odzadi pa woofer(raveland bolj taka firma ?pila pa dobro).Na strani takoj za prednjim sede?em pa mam male ovalce ,ki ?pilajo srednji in nizki ton (do 6000 Hz).Celotna zadeva da zelo ?ist zvok ,tudi ko je fest naglas.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

vzeti so bili iz nekega avta, mi jih je eden zrihtal.Pa pri mazdah so bili kot dodatna oprema tudi. :)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

u kenwoodovem katalogu ma? vse lepo napisanokiri zvo?niki pa?ejo v kir avto, v mojo mazdo pa?ejo 17cm, v originalu so 16cm, sam sm pioneerce 17ko brez problema not dau

Napisano

?e bo? dal notri pioneer 17ke ?e daj gor tudi visokotonce, ker so 17ke spodaj in se vi?ji toni slabo ?ujejo gor.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • 6 let kasneje...
Napisano

?e bo? dal notri pioneer 17ke ?e daj gor tudi visokotonce, ker so 17ke spodaj in se vi?ji toni slabo ?ujejo gor.

 

Tudi jaz ti priporo?am visokotonce... Sam sem jih danes zmontiral in moram re?i da je odli?no.

Napisano

Tudi jaz ti priporo?am visokotonce... Sam sem jih danes zmontiral in moram re?i da je odli?no.

 

Tema je iz leta 2004

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.