Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 60
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

To pa sploh ni drago :blink: A ga gdo uporablja in a mislite da je za kej?

 

Yavarje ma Valvoline top synt 5W-50 se mi zdi, sam ga sploh ne najdm na netu :blink:

Tud ta racing bi mogu bit za kj :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

jaz sem danes hodla pa castrolovo gtx 10w-40 pa me zanima ?e pa?e to vredu v cjko?

drga? pa tui ne vem kje bi se doblo ap service sg.

 

<_< jaz sem mel prvo menjavo to olje in motorju ni odgovarjalo ga je pilo,ptem sem dal TXT 10w-40,ki ga zaj uporabljam ze tri leta,ker do menjave ki jo delam vsakih 10.000km,moram max.dolit od 0.3 do 0.5 litra olja,odvisno od voznje,ki pa vemo da je vse prej kot po?asna :P

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Yavarje ma Valvoline top synt 5W-50 se mi zdi, sam ga sploh ne najdm na netu :blink:

Tud ta racing bi mogu bit za kj :D

 

Ne brbljaj in nu? se brat. :D

 

Js mam not Syn Power 5-40.

 

http://www.mimovrste.com/katalog/product.p...ategory_id=1083

 

 

 

 

PS. Je kdo opzu da imajo vsa olja 1 leto garancije ??? :hohoho:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A resno? :ne vem:

 

Jap, res je.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vsak svojga konja hvali......glavno da je olja vedno dovolj, da ni na minimumu pa je! :jupiii:

 

Aja........kupi motul.......vse ostalo je kompromis! :P

 

Js tud za CBR-ko. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bo treba narest eno anketo katero olje je najbolj?e :D. Jaz bom moral tud v kratkem menjat, pa se tud ?e nism odlo?u kerga, priporo?en je 15w40. Castrol je zani??

Napisano

Kaj ?e bi poskusu upo?tevat moj nasvet, ?e ne drugo mam enak voz kot je tvoj, pa s tem da poraba olja je po uporabi ola iz Leklerja = natanko nuuuula! :danzoman::P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

no jst mam trenutno Valvoline 5/40 :)

 

In kako ka?e, je al ni ql ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kaj ?e bi poskusu upo?tevat moj nasvet, ?e ne drugo mam enak voz kot je tvoj, pa s tem da poraba olja je po uporabi ola iz Leklerja = natanko nuuuula! :danzoman::P

 

Kar lahko pomeni tudi slabo mazanje. :P
Napisano

Ja ?e Simon, a pred tem pr F mazdi sm mev pa bo?ansko mazanje oz. mazanje za bogove in to dobesedno, k se je le-tem tut velik olja ?rtvoval! :blink::hohoho: :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Upam da ni problem tegale mojga "neglodanja" ola v tem, da se mi kje ole me?a z vodo, pri mojmu kolegu se je pa na Golfu celo olje me?u z benzom in je mev ?edalje ve? "ola" u karterju, tko da je bla pol cela jeba, ?e dobr da je prav cajt ugotovu! :danzoman:

 

Ker men pa zadne cajte ful hladilna spizdeva, pa mo?no da je spet fora u vodni pumpi tut pr temu avtu, ker ta avto pa prej?n sta kr precej u ?lahti! :blink::D

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Js pa uporablam Q8 5-40.Pa sm zadovolen.

 

Sem 1X probal pa ni ql. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.