Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No najverjetneje bo poleg stabilizatorja treba se kaj zamenjat kajti vedno bolj mi zadaj levo nekaj poka. Vec kot ocitno je amortizer ampak ne vem zakaj bi le ta pokal ? Ma kdo kako idejo kaj bi lahko blo. Amortizerji naj bi bili obnovljeni pri Vugi leto dve nazaj tako da verjetno ni ti krivo... Mogoce fedre zamenjat ? ce ja zakaj? Ce ima kdo kako idejo naj izdavi.

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Napisano

poka kdaj ?

 

preko neravnin ?

 

je avto v tisti strani nestabilen ?

 

?e je to spredaj, ali poka ko zavija? ? ...

 

malo bolj opi?i :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

meni je enkrat zamaknilo tisto ?tango ki povezuje sprednja stabilizatorja. in potem sm ugotovil, da se mi je amortizer pri ostrih zavojih zaletel v stabilizator,in je pokalo.

 

najbolj? je avto dvignat pa pogledat. lahko so kugle na rokah, lahko ti samo ?kriplje povezava med stabilizatorji( kjer je ?tanga 2x vpeta v gumo...)

Only those without any talent, have no obsessions!

Napisano

No najverjetneje bo poleg stabilizatorja treba se kaj zamenjat kajti vedno bolj mi zadaj levo nekaj poka. Vec kot ocitno je amortizer ampak ne vem zakaj bi le ta pokal ? Ma kdo kako idejo kaj bi lahko blo. Amortizerji naj bi bili obnovljeni pri Vugi leto dve nazaj tako da verjetno ni ti krivo... Mogoce fedre zamenjat ? ce ja zakaj? Ce ima kdo kako idejo naj izdavi.

 

Eno ledvico dam ?e ni kateri kon?nik od stabilizatorja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja desni koncnik stabilizatorja moram nujno zamenjat mam ze narocene ampak al napacno prnesejo pr anetu al pa zgubijo in sm ze 4x bil tam. No jst srcno upam da bo to to. Porocam :D

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Napisano

Ja desni koncnik stabilizatorja moram nujno zamenjat mam ze narocene ampak al napacno prnesejo pr anetu al pa zgubijo in sm ze 4x bil tam. No jst srcno upam da bo to to. Porocam :D

 

ja sej ?e vse ve? :bravo:

 

Ko bo? zamenjal bo tudi pokanje ?ude?no izginilo :lol:

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hm... pa ce se stabilizator (ali koncnik) ne zamenjata in se dalje vozis z pokanjem?

Le lohk kaj narobe? :huh:

 

Kolikor ?asa poka-ropota ni panike, ?e pa zelo po?i in potem naperej ne ropota potem pa zna bit mal problem, ker se avto za?ne bolj nagibat. :blink::blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Aaa balzam :bravo: koncno dobil in porihtal zadevo. Pa so le bili koncniki in nic hujsega. Hvala vsem se 1x.

 

Pa sem obdr?al obe ldevici. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.