Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na kaj je treba pazit ? KAj je nujno treba prekrit in izolirat od vode in kaj ne. S cem se zadeve najbolje lotit ? Ce je kdo ze pocel naj javi.

 

In NE ne prodajam avta in NE ne pije mi olja :P

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Napisano

jas po pravici povem da ne perem motorja!!!

Se pa kupi sprej za razma??evanje na pumpah ki je ql zadeva na?prica? po?aka? spere?!!!

Druga?e pa naj nebi blo problemov glede pranja motorj , je pa fajn da ?immanj poliva? po alternatorju,pa okoli filtra,ker nikoli ne ve? kje ti lahko voda pride vanj!!!

 

 

tok z moje strani,pa pazljivo pranje!!!

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?im starej?i je avo ve?je te?ave lahko povzro?a pranje motorja. Ve?ina elektri?nih delov je v gumjastih ovojih ali pa v zatesnjenih ?katlicah. Zaradi starosti preparena za??itna guma in od vro?ine zvite za??itne ?katlice, ki imajo luknjo pri luknjici pa ni? ve? ne ??itijo kontaktov in drugih elektronskih delov (releji, ?ipi, varovalke,....).

 

Na osnovi tega se izogibaj visokotla?nega ?i??enja in raje uporabljaj metodo, ki ti jo predlaga Uklop?i?. Pa po mo?nosti se loti ?i??enja takrat, da bo? lahko pustil motor z odprto havbo kak?no urico ali dve, da se popolnoma posu?i in ?ele po tem ?asu za?eni motor.

33112_1.png

Napisano

Ali pa ima? kompresor pa spiha? vse z komprimiranim zrakom.... Ni? nebo ti kar peri motorni prostor samo ne z visokim tlakom, ne sekiraj se ?e jaz to ?e delam redno!

Napisano

Pri dobrih in ok avtih se tega spoloh ne dela.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja potem pa ne smem :D Bomo ze pozrl tisto prasino tam doli.

 

Spiha? z zrakom pa je. :D:D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Peri, zakaj ne? po pameti!

na?pricaj ga da ga malo razmasti?,potem pa wap pa speri. vendar pazi, da ne bo? ?el z vapom preblizu

kakih elektronskih delov, lu?i. da ti pritisk ne porine vodo noter.

blatnike pa tisto pleharijo in havbo pa ?ist brez problema. pa ne prat vro?ega motorja!!!

ko bo? kon?al in ko bo suho , pa nama?i tist mehanizem za odpiranje in te?aje pokrova. par kapljic olja, pa bo.

Only those without any talent, have no obsessions!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
    • Saj vidiš, da je zadnje dni vse protiustavno.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.