Skoči na vsebino

my baby layed a new milestone :)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

torej... z Mazdami prevozil ?e ?ez 60k km :)

post-11-1155047292_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

kaj ma? to neke rde?o okoli ?tevcov? :huh:

 

?e veliko sre?nih kilometrov :cheers:

 

to doda 3 konje :) za vsak ?tev?ek po enega ;)

 

druga?e pa je to ?isto navadna rde?a samolepljiva folija, namesto crom obro?ev :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

to doda 3 konje :) za vsak ?tev?ek po enega ;)

 

druga?e pa je to ?isto navadna rde?a samolepljiva folija, namesto crom obro?ev :)

 

A je pa to res, ali samo larifari?

Napisano

edina stvar, ki konje po?ira so pa zavesce in vle?na kljuka, vse ostalo pa jih, po navedbah strokovnjakov, dodaja... sicer na merilnih valjih se to ne poka?e ampak taisti strokovnjaki trdijo, da avto bolj leti - mislim, da je to stvar za Mythbusterje, ker znanstvene razlage tukaj odpovejo ;)

33112_1.png

Napisano

Res doda tri konje :D potrjeno, ?e ima? pa ?e na tanku nalepko pa ?e tja do 10 konjev plusa, ?e pa ima? ?e kak?no turbo ali 16v nalepko zadaj ti pa doda kar 15 km :D

 

Potem bom pa jaz nalepil enih 10 na ?tevec in ?e eno na tank, pa bom mel 130 konjev. :bravo:

 

?e dobro, da nisem ?el kakega ?ipa menjat, ko pa je re?itev tako enostavna. :jupiii:

Napisano

A je pa to res, ali samo larifari?

 

folija je resni?na, konji so pa larifari ;):D

 

Res doda tri konje :D potrjeno, ?e ima? pa ?e na tanku nalepko pa ?e tja do 10 konjev plusa, ?e pa ima? ?e kak?no turbo ali 16v nalepko zadaj ti pa doda kar 15 km :D

 

16v odpade :) 24V pa ni zanimivo :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

No,naj ti ?e dalje zelo uspe?no slu?i! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

KAALman koliko ljudi te je pa kej ?udno gledalo ko si jim recimo omenil da ima? 24 ventilov :D

 

krneki,

 

marsikdo je samo zjal, ko sem mu povedal, da ni 2.5 ampak je 1.9 V6 :)

 

hehe... nekaj posebnega pa?...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

krneki,

 

marsikdo je samo zjal, ko sem mu povedal, da ni 2.5 ampak je 1.9 V6 :)

 

hehe... nekaj posebnega pa?...

 

?udo tehnike ne ??? :jupiii::jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?udo tehnike ne ??? :jupiii::jupiii:

 

yap... celo od danes naprej :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

yap... celo od danes naprej :P

 

Tastr ni panike bomo potuhtal in se bo? z nasmehom naprej vozu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.