Skoči na vsebino

my baby layed a new milestone :)


KAALman

Priporočeno sporočilo

kaj ma? to neke rde?o okoli ?tevcov? :huh:

 

?e veliko sre?nih kilometrov :cheers:

 

to doda 3 konje :) za vsak ?tev?ek po enega ;)

 

druga?e pa je to ?isto navadna rde?a samolepljiva folija, namesto crom obro?ev :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

edina stvar, ki konje po?ira so pa zavesce in vle?na kljuka, vse ostalo pa jih, po navedbah strokovnjakov, dodaja... sicer na merilnih valjih se to ne poka?e ampak taisti strokovnjaki trdijo, da avto bolj leti - mislim, da je to stvar za Mythbusterje, ker znanstvene razlage tukaj odpovejo ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res doda tri konje :D potrjeno, ?e ima? pa ?e na tanku nalepko pa ?e tja do 10 konjev plusa, ?e pa ima? ?e kak?no turbo ali 16v nalepko zadaj ti pa doda kar 15 km :D

 

Potem bom pa jaz nalepil enih 10 na ?tevec in ?e eno na tank, pa bom mel 130 konjev. :bravo:

 

?e dobro, da nisem ?el kakega ?ipa menjat, ko pa je re?itev tako enostavna. :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je pa to res, ali samo larifari?

 

folija je resni?na, konji so pa larifari ;):D

 

Res doda tri konje :D potrjeno, ?e ima? pa ?e na tanku nalepko pa ?e tja do 10 konjev plusa, ?e pa ima? ?e kak?no turbo ali 16v nalepko zadaj ti pa doda kar 15 km :D

 

16v odpade :) 24V pa ni zanimivo :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

KAALman koliko ljudi te je pa kej ?udno gledalo ko si jim recimo omenil da ima? 24 ventilov :D

 

krneki,

 

marsikdo je samo zjal, ko sem mu povedal, da ni 2.5 ampak je 1.9 V6 :)

 

hehe... nekaj posebnega pa?...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

krneki,

 

marsikdo je samo zjal, ko sem mu povedal, da ni 2.5 ampak je 1.9 V6 :)

 

hehe... nekaj posebnega pa?...

 

?udo tehnike ne ??? :jupiii::jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?udo tehnike ne ??? :jupiii::jupiii:

 

yap... celo od danes naprej :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

yap... celo od danes naprej :P

 

Tastr ni panike bomo potuhtal in se bo? z nasmehom naprej vozu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.