Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vsaj v Mazdi 5 potovlani ra?unalnik ka?e ob?utno premalo povpre?no porabo od izra?unane.

Razlika je, vsaj pri meni, skoraj za liter.

 

Lahko pa to prenastavimo, tako da mu lahko dolo?imo, koliko % naj ka?e ve? ali manj.

 

1. Pritisnite in dr?ite tipko za resetiranje ?tevca dnevnih kilometrov, in pri?gite kontakt

2. Dr?ite ?e tipko dokler se vam na ?tevcu ne prika?e "lese" in jo potem takoj spustite

3. S tipko za res. ?tevca dnevnih km. se sprehodite po posameznih to?kah(kodah) potovalnega ra?unalnika

4. Pri kodi "50" je procent natan?nosti povpre?ne porabe (v osnovi je 0)

5. S tipko INFO lahko spreminjate vrednosti v % (-15, -10, -5, 0, 5, 10, 15)

6. Ko ste nastavili ?eljeno vrednost, dr?ite tipko INFO tako dolgo, dokler se ne sli?i kratek pisk in nato izklopite kontakt.

 

Kaj pomenijo druge kode v potovalnem ra?unalniku, mi ni uspelo nikjer najti. Mogo?e bo kdo drug imel sre?o.

 

Te nastavitve lahko delujejo tudi v drugih modelih in ne samo v 5-ki.

Za posledice ne odgovarjam.

 

 

Vir: povzeto po tujem forumu

Napisano

Hmmm, zanimivo. Tudi mene zanima taka zadeva pri 6-ki, pa ne vem, ?e je zadeva enaka, da ne bom kak?nega kozla ustrelil. Mogo?e je pa to ?e kdo poizkusil? :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

problem je samo v tem, da se ?ez nekaj ?asa zadeva spet resetira na prvotno vrednost (0) in je potrebno ponoviti postopek

33112_1.png

Napisano

problem je samo v tem, da se ?ez nekaj ?asa zadeva spet resetira na prvotno vrednost (0) in je potrebno ponoviti postopek

 

A potem je postopek pri 6-ki enak? :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

problem je samo v tem, da se ?ez nekaj ?asa zadeva spet resetira na prvotno vrednost (0) in je potrebno ponoviti postopek

 

Tudi ta problem mi je poznan, vendar ni neke trajne re?itve. Razen, ?e kaj na

servisu lahko sprogramirajo.

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme bom vpra?al kar tukaj!

 

Vozim mazdo5, letnik 2007 katera nima potovalnega ra?unalnika. Bi mi znal kdo povedati, ?e se da to zadevo kako nadknadno vgraditi ali pa celo preprosto odkleniti? Na netu sem veliko na?el kako odkleniti mazdo 3 za mazdo 5 ne najdem nikjer.

 

Hvala za odgovore!

Napisano

Da ne odpiram nove teme bom vpra?al kar tukaj!

 

Vozim mazdo5, letnik 2007 katera nima potovalnega ra?unalnika . Bi mi znal kdo povedati, ?e se da to zadevo kako nadknadno vgraditi ali pa celo preprosto odkleniti? Na netu sem veliko na?el kako odkleniti mazdo 3 za mazdo 5 ne najdem nikjer.

 

Hvala za odgovore!

 

A je to mo?no ?

 

Druga?e pa bodi vesel da ga ni, ker te bo nasankal da ti bo ?al da ga ima?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vsaj v Mazdi 5 potovlani ra?unalnik ka?e ob?utno premalo povpre?no porabo od izra?unane.

Razlika je, vsaj pri meni, skoraj za liter.

 

Lahko pa to prenastavimo, tako da mu lahko dolo?imo, koliko % naj ka?e ve? ali manj.

 

1. Pritisnite in dr?ite tipko za resetiranje ?tevca dnevnih kilometrov, in pri?gite kontakt

2. Dr?ite ?e tipko dokler se vam na ?tevcu ne prika?e "lese" in jo potem takoj spustite

3. S tipko za res. ?tevca dnevnih km. se sprehodite po posameznih to?kah(kodah) potovalnega ra?unalnika

4. Pri kodi "50" je procent natan?nosti povpre?ne porabe (v osnovi je 0)

5. S tipko INFO lahko spreminjate vrednosti v % (-15, -10, -5, 0, 5, 10, 15)

6. Ko ste nastavili ?eljeno vrednost, dr?ite tipko INFO tako dolgo, dokler se ne sli?i kratek pisk in nato izklopite kontakt.

 

Kaj pomenijo druge kode v potovalnem ra?unalniku, mi ni uspelo nikjer najti. Mogo?e bo kdo drug imel sre?o.

 

Te nastavitve lahko delujejo tudi v drugih modelih in ne samo v 5-ki.

Za posledice ne odgovarjam.

Vir: povzeto po tujem forumu

 

To je ze blo tukaj ja in vela za vse mazde (novejse)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jures, o?itno si me slabo razumel!

 

Pri meni je problem, da nimam potovalnega ra?unalnika! Zato sem vpra?al, ?e kdo ve kako se da ta odkleniti, da bo deloval, ker menim, da so ti novej?i avti narejeni serijsko in vsi vklju?ujejo ta ra?unalnik le pri nekaterih je zaklenjen. Vsaj pri nekaterih mazdah 3 se je ta dal odkleniti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.