Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vsaj v Mazdi 5 potovlani ra?unalnik ka?e ob?utno premalo povpre?no porabo od izra?unane.

Razlika je, vsaj pri meni, skoraj za liter.

 

Lahko pa to prenastavimo, tako da mu lahko dolo?imo, koliko % naj ka?e ve? ali manj.

 

1. Pritisnite in dr?ite tipko za resetiranje ?tevca dnevnih kilometrov, in pri?gite kontakt

2. Dr?ite ?e tipko dokler se vam na ?tevcu ne prika?e "lese" in jo potem takoj spustite

3. S tipko za res. ?tevca dnevnih km. se sprehodite po posameznih to?kah(kodah) potovalnega ra?unalnika

4. Pri kodi "50" je procent natan?nosti povpre?ne porabe (v osnovi je 0)

5. S tipko INFO lahko spreminjate vrednosti v % (-15, -10, -5, 0, 5, 10, 15)

6. Ko ste nastavili ?eljeno vrednost, dr?ite tipko INFO tako dolgo, dokler se ne sli?i kratek pisk in nato izklopite kontakt.

 

Kaj pomenijo druge kode v potovalnem ra?unalniku, mi ni uspelo nikjer najti. Mogo?e bo kdo drug imel sre?o.

 

Te nastavitve lahko delujejo tudi v drugih modelih in ne samo v 5-ki.

Za posledice ne odgovarjam.

 

 

Vir: povzeto po tujem forumu

Napisano

Hmmm, zanimivo. Tudi mene zanima taka zadeva pri 6-ki, pa ne vem, ?e je zadeva enaka, da ne bom kak?nega kozla ustrelil. Mogo?e je pa to ?e kdo poizkusil? :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

problem je samo v tem, da se ?ez nekaj ?asa zadeva spet resetira na prvotno vrednost (0) in je potrebno ponoviti postopek

33112_1.png

Napisano

problem je samo v tem, da se ?ez nekaj ?asa zadeva spet resetira na prvotno vrednost (0) in je potrebno ponoviti postopek

 

A potem je postopek pri 6-ki enak? :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

problem je samo v tem, da se ?ez nekaj ?asa zadeva spet resetira na prvotno vrednost (0) in je potrebno ponoviti postopek

 

Tudi ta problem mi je poznan, vendar ni neke trajne re?itve. Razen, ?e kaj na

servisu lahko sprogramirajo.

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme bom vpra?al kar tukaj!

 

Vozim mazdo5, letnik 2007 katera nima potovalnega ra?unalnika. Bi mi znal kdo povedati, ?e se da to zadevo kako nadknadno vgraditi ali pa celo preprosto odkleniti? Na netu sem veliko na?el kako odkleniti mazdo 3 za mazdo 5 ne najdem nikjer.

 

Hvala za odgovore!

Napisano

Da ne odpiram nove teme bom vpra?al kar tukaj!

 

Vozim mazdo5, letnik 2007 katera nima potovalnega ra?unalnika . Bi mi znal kdo povedati, ?e se da to zadevo kako nadknadno vgraditi ali pa celo preprosto odkleniti? Na netu sem veliko na?el kako odkleniti mazdo 3 za mazdo 5 ne najdem nikjer.

 

Hvala za odgovore!

 

A je to mo?no ?

 

Druga?e pa bodi vesel da ga ni, ker te bo nasankal da ti bo ?al da ga ima?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vsaj v Mazdi 5 potovlani ra?unalnik ka?e ob?utno premalo povpre?no porabo od izra?unane.

Razlika je, vsaj pri meni, skoraj za liter.

 

Lahko pa to prenastavimo, tako da mu lahko dolo?imo, koliko % naj ka?e ve? ali manj.

 

1. Pritisnite in dr?ite tipko za resetiranje ?tevca dnevnih kilometrov, in pri?gite kontakt

2. Dr?ite ?e tipko dokler se vam na ?tevcu ne prika?e "lese" in jo potem takoj spustite

3. S tipko za res. ?tevca dnevnih km. se sprehodite po posameznih to?kah(kodah) potovalnega ra?unalnika

4. Pri kodi "50" je procent natan?nosti povpre?ne porabe (v osnovi je 0)

5. S tipko INFO lahko spreminjate vrednosti v % (-15, -10, -5, 0, 5, 10, 15)

6. Ko ste nastavili ?eljeno vrednost, dr?ite tipko INFO tako dolgo, dokler se ne sli?i kratek pisk in nato izklopite kontakt.

 

Kaj pomenijo druge kode v potovalnem ra?unalniku, mi ni uspelo nikjer najti. Mogo?e bo kdo drug imel sre?o.

 

Te nastavitve lahko delujejo tudi v drugih modelih in ne samo v 5-ki.

Za posledice ne odgovarjam.

Vir: povzeto po tujem forumu

 

To je ze blo tukaj ja in vela za vse mazde (novejse)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jures, o?itno si me slabo razumel!

 

Pri meni je problem, da nimam potovalnega ra?unalnika! Zato sem vpra?al, ?e kdo ve kako se da ta odkleniti, da bo deloval, ker menim, da so ti novej?i avti narejeni serijsko in vsi vklju?ujejo ta ra?unalnik le pri nekaterih je zaklenjen. Vsaj pri nekaterih mazdah 3 se je ta dal odkleniti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.