Skoči na vsebino

Rx-8 + predelava na plin?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  je Blinki napisal:

Zanima me ?e kdo ve ali je mo?no predelati mazdo rx-8 torej rotacijski motor na plin.

?e je me zanima ?e kje.

 

 

:blink: upam da se heca?... ker ?e si ?E kupil tak avto... je poraba minimalnega pomena pri takem avtu... RESNO!!

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano
  je David napisal:

:blink: upam da se heca?... ker ?e si ?E kupil tak avto... je poraba minimalnega pomena pri takem avtu... RESNO!!

LP daVid

 

Se strinjam,bedarija na kvadrat.

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano
  je David napisal:

:blink: upam da se heca?... ker ?e si ?E kupil tak avto... je poraba minimalnega pomena pri takem avtu... RESNO!!

LP daVid

 

Tudi jaz se strinjam ... in mislim - bedarija na kvadrat :mi pijemoo:

Papa, Tomi
Napisano

Poskusi malo kontaktirati kak?ne predelovalce, samo ?e odpre? salamonov oglasnik sta vsaj dva notri, pa ?e tukaj poglej www.avtoplin.si pa mogo?e jim kak meil po?li.

 

 

 

Samo ti priporo?am da za ta denar vgradi? Greedyjev turbo kit in ?e samo z tem lahko pridobi? skoraj 300km in z ne preve? pove?ano porabo :D. Ampak to je samo teorija za kaj ve? bi se bilo potrebno pozanimati, ima pa en Hrvat Dodo ki je tudi na forumu ta kit gor.

Napisano
  je Blinki napisal:

Zanima me ?e kdo ve ali je mo?no predelati mazdo rx-8 torej rotacijski motor na plin.

?e je me zanima ?e kje.

 

 

Ima? zasebno sporo?ilo. Pa vpra?aj ?e je mo?no.

 

LP B

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

Mogo?e je res, da je predelava na plin bedarija na kvadrat ampak vseeno me zanima ker se ves ?as vozim na dalj?e relacije in bi mi bil plin res cenej?i no saj vseeno pa? zanimalo me je ?e se kdo spozna na to.

 

Lep dan vsem

Napisano

Ni panike za zamero:)

 

Zaenkrat nimam nobenih te?av ne z motorjen in ne s ?im drugim mam ga pa tut komaj teden dni tk da ?e ne morn dosti povet sm to da je fajn:) :danzoman:

Napisano

Pozanimaj se na tem naslovu info@lovato.si .

To, ali je bedarija na 2, ali pa modro razmi?lanje v najnovej?i cenovno energetski krizi, je vpra?anje za vsakega posameznika in stvar osebne presoje. ?e je predelava mo?na se postavlja vpra?anje, ali ni smiselen prihranek pri stro?kih za gorivo za 40-50%, ob neznatnem, skoraj neopaznem, zmanj?anju performans. Zmanj?ati porabo(v denarju) 10-12 lit/100km na 6-7 litrov pa ne vem ?e je taka bedarija. :ne vem:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Sirius saj se popolnoma strinjam, vendar nebi tega pri?akoval pri ?portnem avtomobilu kot je RX-8, ker pomoje, ko kupuje? tak avtomobil ravno ne razmi?lja? kaj dosti o porabi

Napisano
  je blindek napisal:

Sirius saj se popolnoma strinjam, vendar nebi tega pri?akoval pri ?portnem avtomobilu kot je RX-8, ker pomoje, ko kupuje? tak avtomobil ravno ne razmi?lja? kaj dosti o porabi

 

Seveda lahko tudi tako gleda? na stvar. Lahko pa tudi druga?e...

Zamisli, da je nekdo ostvaril svojo ?eljo in pri?el do sanjskega avtombila, rabljenega, ?e dobro ohranjenega. Zato se je "nategnil" skoraj do skrajnosti. To ni avto, ki bi ga lahko gnal stalno do blokade, saj je na na?ih cestah malo mo?nosti za to. Traba je razumeti, da avtomobil z ve? kakor 200KS ni niti pribli?no nekaj, kar je podobnega avtomobilom, ki se na tem forumu v veliki ve?ini pojavljajo, t. j. tu neklje od 90 do 140KS.

Zakaj torej ne bi imel "feajerski" avto in se k temu vozil ?e za "male pare". Tistih 20KS minusa, koliko bo s plinom imel, prakti?no ne bo imelo skoraj nobenega vpliva na adrenalinske u?itke. To bi se k ve?jemu poznalo na dirkalnih stezah, na na?ih cestah pa ne.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kupil RX-8 pa vsaki dan vo?nja na dolge relacije? Kaj si pa prej mislil? Kupi si ?e en avto neki mali mlin?ek ko malo pije, mislim da nebi predstavljal problem ?e ima? to raketo na dvori??u... Rx-8 pa za ?ez vikende...

Rx-8 Hydrogen

Napisano
  je Mazda323 napisal:

Kupil RX-8 pa vsaki dan vo?nja na dolge relacije? Kaj si pa prej mislil? Kupi si ?e en avto neki mali mlin?ek ko malo pije, mislim da nebi predstavljal problem ?e ima? to raketo na dvori??u... Rx-8 pa za ?ez vikende...

Rx-8 Hydrogen

 

 

Potem je po moje ?e bolje da da teh 300.000-400.000SIT, mogo?e malo ve? ker ne vem koliko to?no pride predelava za njegov avto, ?e se sploh da. 1. ena registracija 2. ?porten avto z izredno nizko porabo. Sej ne bo nobeden vedel da se vozi na plin. Tako kot je rekel Sirius, na mo?i se mu ne bo veliko poznalo, se mu bo pa na porabi. Govorim iz lastnih izku?enj ker imam tudi avto ki ima malo manj kot 200KM, pa se ?isto ni? ne pozna pri vo?nji (ne ob?uti? razlike) ?e gre na plin oz. bencin, to razliko bi videl samo na dyno testu in nikjer drugje je pa velika razlika v denarnici. ?e bi bil jaz na njegovem mestu bi razmi?ljal v isti smeri kot on. :bravo:

 

LP

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

jaz mislim da rx8 ni izrazit sporten avto

in se to: ni receno da ko kupis avto z 200+ konji da bos skoz vozil kot F1....eni kupujejo take avte zaradi oblike ali feelingu v voznji itd itd...res ne vem zakaj se tok obremenjujete da ce je rx8 potem mora voziti skoz hitro pa je cist vseen glede porabe???

kaj pa ce me skrbi za okolje npr.???

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je Mazda323 napisal:

Te pa nevem zakaj si kopujete avte z 200HP+ potem pa se jokate glede porabe...

 

Po?asi bomo slovenci postali pravi poljaki

 

 

Ni problem v tem da si kupim avto z 200KM, pa da ne bi mel za tankat. Ampak ne vidim zakaj ne bi pri?paral s plinom pri istih voznih performancah. ?e tankam bencin me pride 70l 18000sit, ?e pa tankam 70l plina me pa pride 7000sit. Investicija se mi povrne v malo ve? kot enem letu. Za mene je tak?en, ki ne gleda sam na svoj denar malo ?udne narave, ali mu pa je ekonomija zelo tuja, pa ne da bi pri temu ?krtaril. Moj ?isti primer npr. da natankam en tank na mesec, pri?param 11000sit na mesec, na leto je to 132000sit, za ta pri?paran denar pa si raje kupim nove dobre gume oz. grem na potovanje,..... Jaz druga?e porabim 3 tanke na mesec, pri bencinu bi to bilo 54000SIT, pri plinu pa je 21000SIT, tako da na leto pri?param pribli?no 396000SIT :bravo:

Po mojem se mi kar izpla?a, pa ?e nisem Poljak zaradi tega.

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

blinki: hrvatje se s tem bolj ukvarjajo kot mi, (gledala sem njihovo oddajo, vendar je bila predelava v "gara?i" na starej?ih avtomobilih.)

misli pa tudi na to, kako bo? "polnil" na na?ih ?rpalkah

 

labi: skrb za okolje sem zavrgla ob misli, koliko stane Toyota prius ... zopet bom razmi?ljala, ko bodo cene teh avtomobilov normalne

IPB Image
Napisano
  je Violet napisal:

blinki: hrvatje se s tem bolj ukvarjajo kot mi, (gledala sem njihovo oddajo, vendar je bila predelava v "gara?i" na starej?ih avtomobilih.)

misli pa tudi na to, kako bo? "polnil" na na?ih ?rpalkah

 

Meni so vgrajevali hrvatje v LJ ki imajo zastopstvo pri nas, drugemu nisem zaupal da bi se slu?ajno u?il na mojem avtu, saj imajo pri nas vgrajevalci ?e premalo izku?en. :bravo:

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

na kosovu (pa v srbiji) tud je plin ze stara stvar...

veliko jih vozi na plin...pa se montaza ni toliko draga...cca 200-300 eur.

pa ni nekih problemov...

 

bencin pa tankajo vsakih 3-4 mesecev, rabijo pa sam zato da vzgejo avto pa obcasne voznje

 

violet: ni treba da mas priusa, ze ce dosegas manjso porabo pomeni da te skrbi za okolje tudi :) (no ja vecini boli smth. za okolje, ampak tko je)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Imam zelo stare Q5 in sem z njimi zelo zadovoljen - ko bi le Mazde delale 25 let kot ti zvočniki ...   Nisem še poslušal teh novih s pasivnimi membranami.     KEF IQ5SE review | What Hi-Fi? WWW.WHATHIFI.COM One of the few towers that can give equivalently priced standmounts a real scare  
    • Ja sej vem, dej bom napisal vse ko bom imel čas, a sliko priložil. Mogoče že jutri ko pridem i faksa. Bom pa hvaležen za povratne informacije.  
    • Točno tako👍    Je pa tudi res,da tistega enega pristopa,ali sistema za vse ni-enostavno ne obstaja.   Tukaj je Nubert najbrž "posebnež"...predvsem,ker takega pristopa k tehnični dovršenosti za cvenk ne najdeš nikjer drugje. Tukaj sem hotel že prej omeniti tistega Kef Q-750,pa sem pozabil napisati. Po moje marsikdo,ki se ne potopi v srž materije niti ne pogrunta,da sta dva od treh "nizkotoncev" dejansko pasivna radiatorja....jep-srednji je "tapravi",zgornji in spodnji pa se pustita "porivati"....seveda je po tem primerjava v bassu z nuLine-34 taka (glej zgoraj video br. vs. zaprti zvočnik). Po moje si Kef z tem ne dela uslugo...nekdaj je bilo normalno,da so se pasivni radiatorji vsaj optično razlikovali od nizkotoncev...to pa se mi zdi malo tako-tako🤨
    • Meni je všeč naraven zvok in v glavnem poslušam pri nizki glasnosti.     Kaj pravi Copilot?   Koaksialni gonilniki združujejo več gonilnikov v eni enoti, kar omogoča boljšo fazno usklajenost in bolj enakomerno širjenje zvoka. To pomeni, da lahko ponujajo bolj naraven zvok, še posebej v manjših prostorih ali pri sistemih, kjer je pomembna kompaktna zasnova.   Ločeni gonilniki pa omogočajo boljšo prilagoditev posameznih frekvenc, saj ima vsak gonilnik svojo nalogo – nizkotonec za globoke tone, srednjetonec za srednje frekvence in visokotonec za visoke frekvence. To lahko prinese večjo natančnost in boljšo dinamiko zvoka, še posebej pri višjih glasnostih ali v večjih prostorih.   Če ti je pomembna kompaktnost in enakomernost zvoka, so koaksialni gonilniki dobra izbira. Če pa želiš večjo prilagodljivost in boljšo ločljivost zvoka, so ločeni gonilniki boljša možnost.
    • Še nekaj,kar zna @Janez007 @Alex in mogoče še za koga drugega biti zelo zanimivo.   Nubertovo publikacijo Technik Satt sem že omenjal-zelo priporočam. https://www.nubert.de/en/downloads/ pod Technische Dokumentationen/Technik Satt   Tukaj pa sedaj malce enostavnejše-Videi na določene tematike....nekaj zanimivih.   Pristop bass-reflexa v primerjavi z zaprtim ohišjem zvočnika – kaj je boljše?     Se najbrž marsikdo ne bo strinjal,ker "prepričanega prepričati".... Zakaj zaprti subwooferji ne predvajajo natančneje kot modeli z bass reflexom?     Za @Janez007 zelo zanimivo,čeprav se ne bo strinjal🙄 Zakaj koaksialci ne zvenijo bolje kot ločeni pogoni.   Tukaj...kdor je gledal do konca...postane jasno,za kaj koaksialni sistemi postajajo vedno večji...celo tako veliki,da po premeru prekašajo zvočnikove nizkotonce....torej zaradi problemov v osnovni konstrukciji gredo v kompromis drugje (veliki srednjetonci👎),in seveda spet stopijo v drugi drek...in spet...zgodbi ni konca.... Seveda-zaradi intermodulacije,ki ti "pljuva v skledo" se trudijo k čim manjšem nihanju srednjetonske membrane,kar pa v posledici potegne probleme pri občutljivosti in glasnosti. Takšni sistemi "še užitno"zvenijo le pri zelo nizkih glasnostih,in glasneje kot igra,bolj se mu "fuzla".   Tukaj je v mojih očeh še najboljši t.i. Manger Schallwandler  Manger® Schallwandler - Manger Events MANGERAUDIO.COM Über Manger Audio - Präzision im Schall - Unsere Systeme werden alle in Deutschland handgefertigt, wobei der einzigartige... ,ki pa je še zmeraj daleč od perfekcije.   Dobri so tudi Cabasse https://www.cabasse.com/   Mislim bolj "krogeljne" sisteme,ki pa imajo seveda druge probleme (cena,fazni problemi značilni za Sub/Sat sisteme itd...)   Ostalo je vsaj v mojih očeh👎
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.