Skoči na vsebino

Izku?nje z mazdami

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav vsem skupaj!

 

V dolgoro?nem planu(1leto) nameravamo v na?i familiji zamenjat en avto. Sedaj vozimo Lantro in Carismo s katerima smo zadovoljni vendar ta trenutek nobeden od obeh proizvajalcev ne ponuja avtomobila ki bi bil primeren. Zato me zanimajo va?e izku?nje s dizelskima veriantama mazde 3 CD110GT in mazde 6 CD120 TE SP-Combi

 

Kak?ni nasveti in izku?nje. cene servisov, kvaliteta servisov, poraba ki odstopa od tovarni?ke v obe smeri itd...

 

Razmi?ljal sem tudi o avensisu D4-D samo se mi zdi motor malo zastarel... Pa tudi drag je...

Napisano

Imam 6 CD120 TE Sport-Combi in sem za sedaj zelo zadovoljen. Prevozenih malo cez 20000km. Servis na 20000km v Gama centru stal cca 60.000,00 SIT. Skupna povprecna poraba do sedaj: 6,4l/100km.

LP

 

OOTBOXZY

Napisano

Imam 6 CD120 TE Sport-Combi in sem za sedaj zelo zadovoljen. Prevozenih malo cez 20000km. Servis na 20000km v Gama centru stal cca 60.000,00 SIT. Skupna povprecna poraba do sedaj: 6,4l/100km.

Ni to mal velik? al je to sam na prvem servisu tak. Do sedak sem bil navajen servisov okoli 30 jurjev na vsakih 15.000km in okoli 60.000sit za tiste okoli 90.000km
Napisano

Priporo?am ti da vzame? 6-ko imel bo? ve? prostora ni ob?utek utesnjenosti pelje? se lep?e ima? ve? km in seveda navora 310Nm kjer te lepo prilepi na sede? :D in tak?na velika razlika med ceno 3-ke in 6-ke tudi ni!

 

Zato kar 6-ka in seveda testna vo?nja, in bo? videl da te bo prepri?ala 6-ka ?e bo? peljal prej 3-ko :)

 

Lp.

Napisano

Priporo?am ti da vzame? 6-ko imel bo? ve? prostora ni ob?utek utesnjenosti pelje? se lep?e ima? ve? km in seveda navora 310Nm kjer te lepo prilepi na sede? :D in tak?na velika razlika med ceno 3-ke in 6-ke tudi ni!

 

 

ve? prostora ?e samo CD120 je proti CD 110 zastarel ima res 75Nm ve? navora in 10KM manj je pa ?istej?i in porabi normirano 5.0l/100km kar je 1,6 litra manj kar se pa pozna ?e prevozi? 40.000km na leto....

 

So mogo?e v 6 napovedani kaki novi motorji al pa filtri saj...

Napisano

Vidim da imas sladke muke...

 

Ne vozim 6 in tudi dizla ne, ampak 626 bencinerja. Lahko pa ti mogoce pomagam tudi jaz pri izboru.

Kar se tice 3 in 6-ke tu je velika razlika. Kot prvo avta sta popolnoma druga razreda in leta izdelave. Je pa res da je M3 narasla in je kar prostoren avto za svojo klaso (dejansko je najvecji v klasi)

Pri motorjih pa je tako. V 6 je motor katerega je mazda sama razvijala in je popolnma sadez mazdinih inzenirjev. Pri 3 pa je to motor ki je narejen v sodelovanju PSA in Forda. Je najboljsi dizelski motor trenutno na trgu v tem razredu.

Toyotin D4-D je zelo dober motor (avto tudi). Lahko potrdim iz osebnih izkusenj ker ga vozijo domaci. Je pa res da jeseni prihaja na trg novi motor 2.0D4-D z 150KM ki bo narejen po vseh najnovejsih merilih.

 

Servis? Danes avtomobilska industrija zivi od servisov!!! In zato niso presenetljive vse visje cene le teh. Osebno servisiram svojo mazdo v GammaCentru v BTC-u. Kot zagotovilo koliko so dobri, posteni, hitri, prijazni, kvalitetni naj ti pove podatek da se na servis vozim z Hrvaske!!!

 

lp Don

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

A ja pa se to. Avto pie kolko ga stiskas!!!

 

Mja mazda pije od 8 pa tud do 18 litrov!

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

V notranjosti je zelo malo razlike med M3 in M6. Sam imam Mazdo 6 CD120. Za stroske servisa sem pisal tukaj: http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=190

 

Poraba do zdaj: min. 5.4 max 8.3

 

Naj ti povem samo da, ker veliko potujem v Pristino (905km), pot nic ne cutis...Grem zjutraj ob 7, tam sem ob 16, ob 22 pa ze zuram :)

No pa tud do Istanbula je slo brez pavze (1500km)...tko da za dolge poti ta avto raztura.

LP

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kako je pa kaj s M3? ?e ma kdo tu CD110??

 

Mene pri CD120 skrbijo predvsem izpu?ni plini 176g/km kar je rahlo precej proti 136 v CD110 in tudi ostalim kot je v avensisu 155-158

 

Hec je v tem da bi blo najbolj?e ?e bi bil motor tehnolo?kega kova CD110 v 6 :P

Mogo?e ?e malo preve? zahtevam in kompliciram. :P

Napisano

Gigi naj ti povem samo to da Slovenija (in vse juzno od Slovenije) nima ustreznega goriva niti za CD120, kaj sele za CD110. Ceprav cez eno leto naj bi blo bolje (so they say)

(kot primer: filter goriva ki stane okol 15.000SIT zamenjajo vsakih 20.000km, predvideno je pa da se zamenja vsakih 60.000km. In moj primer ko je blo v filtru razen vode se en pesek noter...)

 

Je pa pohvalno da te skrbijo izpusni plini. Ampak to kar navaja tovarna je eno kaj je v resnici je drugo. Po testih sodec 1.6 CD110 nima bistveno manjse porabe od 2.0CD120(ali136), kar pomeni da tudi emisija izpuhov ni toliko manjsa...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zakaj pa se sekira? z izpu?nimi plini? Pojdi v kak?en Mazdin avtosalon sprobaj

3-ko in 6-ko in se bo? sam prepri?al kateri od njiju ti je najbolj v?e?!! Ker okusi so razli?ni mnenja pa tudi :rolleyes:

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

?e en kve??n...

 

 

A ma kdo izku?nje (ali pozna koga )s mazdinim servisom v Celju pri Selmarju na Mariborski???

 

 

Kake so cene in dosti pomembno al so kr neki prepotentni znalci al ti avto res zrihtajo??

 

?e zmeri me malo motijo rahlo visoke cene servisov ki ste jih napisal. kot ?e re?eno smo bli do zdaj navajeni pr nas doma dat vsakih 15.000 okoli 32.0000 ;)

Napisano

Ne hodi Selmarju na Mazdin servis prvo so sami prepotentne?i kot si napiso, drugo pa je da bo? dosti pla?al za servis!! Avtomobila pa tudi ne kupuj tam, pa pri ?erbineku ti tudi ne priporo?am iz lastnih izku?enj!! Raj?i se pelji par kilometrov ve? pa kupi drugje Mazdo!!

 

Servisi so dragi in to ni samo za Mazde, za druge avtomobile tudi!! ?e ima? bol?i avto, bo? imel tudi za servis pa bencin!! ;)

Napisano

gigi...v nedeljo smo vozili eno mazdo 6, ki bi bila po tvojem okusu.

 

Pojdi v Velenje do AS Skorn?ek in stestiraj uno crno 6-ko, ki je prakirana ob vhodu...pol pa se meni naprej ;)

 

Ko sem bil jaz za volanom unega avta, sem imel oci kot krofe.

Elegantna, udobna, poskocna, prostorna.....ce bi rabil tak avto in imel v nedeljo denar, bi si jo kupil.

 

LP

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

OK Thnx!

Torej ne na servis v Celje in ne v MB. Dobr pol bom ?el po avto in servisiranje v Velenje-mi ni dale? pa ?e cesta je tak zakon sploh ko je prazna :P .(upam da kdo nima kaj preve? proti njim ;) )

 

Smo pa ?e v fazi pogajanj doma zdaj se v konkurenco vriva P407 2.0HDI. Upam da bomo finan?no pred Februarjem ?e tolko da bo pri?lo do premikov.

 

Hvala vsem zi informacije!

Napisano

sorry, ker takole upadam brez, da bi se registriral ampak spremljam tale pogovor in bi rad ?e malce mnenja ostalih Mazda-ownerjev

 

Sem namre? pred isto dilemo kot Gigi in sicer izbiram med 6 Cd 136 in P407 HDI. V?e? sta mi oba vendar je Mazda (model) starej?a za dve leti in precej draga glede na opremo, ki je notri. Ima sicer prednost zaradi vgrajenega gretja motorja (Webasto) in mo?nosti nakupa modularnega MP3 playerja.

 

Po drugi strani pa pri Peugeotu za isti denar dobim ?est stopenjski menjalnik, 16 colska alu plati??a, gretje sede?ev, nov HDI motor s filtrom saj in statisti?no 0,5l manj?o porabo na 100km.

 

Kar se ti?e zanesljivosti avtomobilov je statisti?no Mazda res manj problemati?na vendar ne spet toliko, da bi rekel da je 100% - nekdo je omenil, da mu je ?la visokotla?na pumpa pri 9.000km in je ostal na cesti?!?!?

 

Aja, trenutno vozim 6 let staro Kio Clarus, ki je ?e pri 160.000km in v tem ?asu mi je crknila zgolj ena v?igalna tuljava (stro?ek menjave 50.000sit) pa ?e takrat sem se po treh cilindrih privlekel do doma. To omenjam zato, ker vseeno pri?akujem, da me avto ne bo pu??al na cesti predvsem zato, ker sta Mazda in Peugeot mnogo bolj priznani znamki kot je KIA - ampak a se to izka?e v praksi bo pa pokazal ?as.

 

Zdaj bi pa ostale prosil za va?e mnenje, predvsem kje bi ?e lahko na?el prednosti Mazde in bi se odlo?il za nakup.

 

?e vnaprej hvala vsem za odgovore

Napisano

Meni je crknila visokotlacna crpalka :(

Ampak je MES (mazda europe service) tok dobr organiziran da nisem cutil primankljaja avta. (no ja)

Ampak to je bil edini primer (kakor slisim).

Je pa dejstvo da z mazdo dobis triletno garancijo, in tale MES traja 10 let. (v mojem primeru je blo tko da so prisli po avto, dobil sem nadomestnega in po 14 dneh dobil svojega nazaj).

Z peugeotom dobis najbrz vec image-a ampak tud manj komfora (subjektivno).

Sej sem ze prej rekel da sem s sestko sem zelo zadovoljen in presenecen (ni nobenih crickov glede na voznje po balkanskih (luknjastih) cestah, 1500km v enem kosu pa nic utrujen, to je res izjemno).

Sesta prestava pri Peugeotu? Ne vem no ampak pri mazdi je ne pogresam (ponavadi na avtocesti vozim 150-160,to je pa 3000-3100 rpm).

Ko sem jaz kupil avto sem sel vozit vse po vrsti in v ozji izbor so prisli: Alfa 156 JTD, BMW 318d (ampak je izpadel zaradi cene) in Mazda 6.

Na koncu sem se odlocil za Mazdo ker dobis vec avta za isti denar.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

No jaz sem pa ?el iz Peugeota na Mazdo in po mojih izku?njah z Peugeotom ga ne kupim nikoli ve?;to,da me je prakrat pustil na cesti, ?e nekak pre?ivi?,pa da sem menjal v?igalno tuljavo v 4 letih trikrat tudi;to da ti pa pri leto in pol starem avtu crkne celotna elektronika,ki stane 190.000 SIT in si zaradi tega brez avta ?tiri tedne pa malo te?je;?e dobro,da se je vsaj servis potrudil,tako,da je ra?un zna?al samo 10% zneska,ostalo je kril servis;ostalih stvareh kot recimo crkovanje prednjih ?arnic pa raj?i niti ne govorim. Aja ?lo se je pa za 206ko,XS model.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Velik plus ki ga vidim pri mazdi6 proti P407 je velikost prtla?nika, ki je ve?ji od 90-100l kar pa ni malo ?e upo?teva? da je mazda6 sport karavna v malem ker se odpre tudi zadnja ?ipa...

 

 

Se pa zavedam da sta avta kljub vsemu precej razli?na:

Plusi mazde6 in minusi407 ter obratno:

-Mazda upravljanje tempomata in radia na volanu pri 407 tempomat za dopla?ilo in upravljanje OB volanu posebna ro?ka in skupaj s radisko so 4!!

-ve?ji prtla?niki pri mazdi

-6st. menjalnik pri peugeotu

-HDI druge generacije je bistveno naprednje?i ve? navora in proti CD120 celo 0,7litra manj?a poraba

-?e omenjene 16col alu felge ki so res zakon

-407 ima razne igra?ka v stilu tremodinami?nega stekla, avtomatskih brisalcev, 6 zvao?nikov serijsko, hlajenega predala,...

-6ka ima mp3, peugeot svinsko drag(v nem?iji 400 evrov) mejalec za 6CD

.

.

.

.

.

 

 

Veste kaj pebi. Najbolj? bo da gremo testno sprobat oba avta. pol pa resno razmislit kaj mi od opreme in prostora ve? pomeni in bomo kupli!

Napisano

gigi...uno ?rno v Velenju...se ti bodo sline pocedile....meni so se. Hmmm...mogoce je sedez se vedno moker od nedelje...haha..

 

Sprobajte in se odlocite, nismo vsi ljudje enaki, da bi nam pasale iste stvari...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Gigi mislim da si v prejsnjem postu vse napisal in sam sebi dal odgovor.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Pa ?e to, kaj ti bo 6 prestav, ?e ima avto dovolj navora in mo?i je dovolj da ima samo 4 prestave ki zadostujejo za normalno vo?njo.je pa bolj fancy ?e jih je 6.

 

Beri spodaj (pod ?rticami) !!

 

||

||

\ /

V

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

sej res...prtljaznik je razred zase... jaz mam pa sedana pa se vedno je prakticen. notr gre kolo (in se vedno se lahk usedeta dva od zadaj). da ne omenjam kok prtljage lahk stlacis noter. (in se ena pozitivna: zadnji del se sploh ne usede ; kot bi mel progresivne vzmeti...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

gigi...uno ?rno v Velenju...se ti bodo sline pocedile....meni so se. Hmmm...mogoce je sedez se vedno moker od nedelje...haha..

 

Sprobajte in se odlocite, nismo vsi ljudje enaki, da bi nam pasale iste stvari...

sem jo gledal jo majo tudi na netu na njihovem pageu. Zdaj ?e misliva ta pravo je to tista s ?portnim splilerjem in dvojnim izpuhom. Tudi meni se slini!!!
Napisano

gigi...uno ?rno v Velenju...se ti bodo sline pocedile....meni so se. Hmmm...mogoce je sedez se vedno moker od nedelje...haha..

 

Sprobajte in se odlocite, nismo vsi ljudje enaki, da bi nam pasale iste stvari...

sem jo gledal jo majo tudi na netu na njihovem pageu. Zdaj ?e misliva ta pravo je to tista s ?portnim splilerjem in dvojnim izpuhom. Tudi meni se slini!!!
hehe ta je ta!!!!

;)

 

Ej pa ti povem, da tudi ta, ki jo ima LabiGT, je ful dobra za vozit. Je originalna, ampak.....lej...vcasih vozim tudi audija a4 1.9 TDI 130KM...in ze originalna mazda 6 od Labija me je bolj navdusila!

 

Ta crna pa ima...ne znam ti razlozit.....navor, nekako bolj prozna je ?e.

 

Tak da...sej ves ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.