Skoči na vsebino

Kateri je to avto?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

lahko bi bla 626 coupe , sicer so zelo redke, pa nisem ziher ?e je to ta :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

323...MOGOCE....americani jih majo kr nekaj, pa tudi pri njih so se prodajale mocnejse in drugacne razlicice kot pri nas....

 

isti primer je sedaj mazda 3 sedan 2.3 T.....v Si je ne bomo nikoli vidli!!!

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Definitivno 626 Coupe. B)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To bi pa meu!!!

A kdo prodaja taki stroj? Menjam za svojo (se ogrevane in masirane zice ma :D )

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Hud stroj ;) . OK to je Honda <_< . Kako pa zgleda 626 Coupe :ne vem: ? A ma kdo kako slikco :ph34r: ?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Objavljena slika

 

Objavljena slika

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

KAALman hvala. Ni slabo, ampak Honda zgleda bolje :ph34r: .

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

:mi pijemoo: Ej , rde?ka pa je prav lepo "flekasta" ... ?zmeden?

Papa, Tomi
Napisano

:mi pijemoo: Ej , rde?ka pa je prav lepo "flekasta" ... ?zmeden?

To je bil verjetno isti li?ar kot od 323F :huh:

 

 

 

 

 

 

 

Sorry 323F, saj vem da ti ni sme?no ampak si nisem mogel pomagati, da ne bi napisal

33112_1.png

Napisano

To je bil verjetno isti li?ar kot od 323F :huh:

 

 

 

 

 

 

 

Sorry 323F, saj vem da ti ni sme?no ampak si nisem mogel pomagati, da ne bi napisal

Sem hotel ?e jaz napisat, vendar sem se z velikanskim naporom in ?elezno voljo vzdr?al... :bravo::hohoho:
Papa, Tomi
Napisano

Fantje n? bat ;) ...?e preboleno sramezljiv ...predlagam, da vsak slabo po?trihan avto dobi naziv: isti li?ar kot od 323F ?zmeden?.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

OK, dober si ni kaj - persen??? :jupiii::bravo::vesel: :mi pijemoo:

Papa, Tomi
Napisano

@323f : sicer vem, da ti to ni v tola?bo samo sem imel na prej?njem avtomobilu podobno izku?njo in to je bil tudi eden od vzrokov da je ?el od hi?e.

 

Sem bil takrat tako besen, da sem mislil zagrabiti li?arja za vrat in z njegovimi obraznimi kocinami zribat barvo dol. Pa to ni zajebancija, sam se mi je model zasmilu, ker je bil pol manj?i in la?ji od mene pa bi zgledalo kot iz?ivljanje nad slabotnej?imi.

 

V glavnem je bila barva ?ist razli?na tako, da bi ?e barvno slep opazil razliko. Letvice je nazaj nalimal kot bi ga sred limanja zmotil mobitel - groza

 

Ostali del avto je za??itil ?ist lemersko, da sem imel tri ure dela, da sem spoliral meglo tam kjer je ne bi smelo biti... ?e danes sem :angry:

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ja moram priznat, ?eprav smo na mazda forumu, ampak tale integra al kar kol ?e je mejd in honda, je ba precej lep?a kokr na?a 626 kupe, res pa je da je tele 626 ?e skor old tajmr (cca. 1989 leto mogo?e), no integra pa zna bit skor deset let mlaj?a in v tem cajtu so se pa smernice v oblikovanju kr precej spremenile. Drga? pa glih na avtomobilizmu.com ma en (Neyo-neyo) rumeno 626 ko in pa original 150 KM, sam ne vem ?e je kupe al ma pet vrat. Kokr kol avto zgleda noro, ima pa eno veliko slabost in to so 3-krake feltne!

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

?isto po tvojem okusu ha,trikrake felne!! ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.