Skoči na vsebino

Start button

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A kr al kaj?

 

ja gre? v IC-ja kupi? potisbo stikalo(tipka....ima? na razpolago ve? velikosti)

 

Potem pa s problampo pregleda? kje ima? +50(tisti ki ?tarta) in naredi? obvoz preko te tipke(start)

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Mare upra?aj wildico..... ona si je button starter dala v wildcat machine.... :bravo:

Feel free....

Napisano

No upam da se bo sama upogumila in povedala kako in kaj :D

 

Druga?e sem pa dobil nasvet da bi vzel kar od H S2000, naj bi bil 12.000 sit pa ?e osvetlitev ima

 

to si lahko zaj za RD kupi? :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

No zdajle sem pri?el od lokalnega Raly/Go kart majstra in ima komplet z Ignition klecnim stikalom (nekaj takega kot imam jaz pri ro?ni :D ) in start button oboje pa pritrjeno na alu plati cca 10x10 cm. Cena pa okol 9.000 sit ?e pa je ?e eno klecno za recimo benz pumpo je pa ?e ene par jurjev dra?ji.

Napisano

No na moji mazdici sem se odli?il da si naredim start button in me zanima ?e ima kdo kak?no ugodno varianto. Lahko samo gumb ostalo bom ?e sam zrihtal oz. sej je samo gumb :D

LP!

 

Marko

 

Start button ni le gumb. Lahko pa :)

Imas dve moznosti. Prva in najbolj enostvna je ta, da uporabis gumb (ne stikalo) z dovolj veliko tokovno prepustnostjo. S takim gumbom vzigas podobno kot s kljucem - ga drzis toliko casa, dokler ti ne zalaufa, potem pa spustis).

Druga moznos je pa gumb s podporo elektronike, kot ima npr. Reanlut - pritisnes, spustis in elektronika "kurbla" toliko casa, dokler motor ne zalaufa, potem pa spusti.

 

In kako zelis narediti? Bi kljuc se vedno uporabil za "kontakt"? Ali zelis narediti "lahko ukradljiv avto" :D ?

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

Ni? bati kako bo narejeno, sem dobro tehni?no podkovan :D in nebi rad tukaj razlagal kako. Lahko ti v ?ivo povem ?e se kdaj kje dobimo :bravo:

 

Zaenkrat se mi gre samo za izglede oz. mo?nosti katere lahko uporabim.

Napisano

ce bi bil ti, bi uporabil uno stikalo, (od treh pri rocni), ki nima nobene funkcije...

se pravi: stikalo za vklop, pol se gumb in pol se par stikal in posnames en zenski glas, ki rece "prepare for take off" :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ce bi bil ti, bi uporabil uno stikalo, (od treh pri rocni), ki nima nobene funkcije...

se pravi: stikalo za vklop, pol se gumb in pol se par stikal in posnames en zenski glas, ki rece "prepare for take off" :)

 

 

Labi tih bod :D

Napisano

posnames en zenski glas, ki rece "prepare for take off" :)

 

 

:D:D:D:D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Hm mare se zmejen da ko mas to enkat not da se kuj pol se pr men nastima?? :danzoman:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

A tako am jah ni pene sam me pa zanima kaj je potem ?e v ceno v?teto :blink::blink:

mogo?e barvanje avta??? :ouje:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Engine start gumb od S2000 ima osvetlitev. V mojem avtu je vgrajen ze kaksnih 5 let.

Osvetlitev se prizge ko se da kontakt in ugasne ko motor zalaufa. Med voznjo nima kaj svetit.

Napisano

Engine start gumb od S2000 ima osvetlitev. V mojem avtu je vgrajen ze kaksnih 5 let.

Osvetlitev se prizge ko se da kontakt in ugasne ko motor zalaufa. Med voznjo nima kaj svetit.

 

Jaz bom 100% dal tega noter. Mo zrihta kdo za pameten ke? ??

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Engine start gumb od S2000, se seveda dobi na Honda servisu. Ce je to za koga prehuda investicija, lahko se zmeraj stopi do banke za kaksen hitri kredit ali kako se ze temu rece.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.