Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

danes zjutraj je bila temperatura 4. stopinje in se mi zdi, da se mi je vklopil

ta dodatni grelec (vsaj malo je bilo sli?ati in opaziti tresljaje).

 

Zanima me, kako dolgo traja, da ta grelec segreje, da je kazalec temp. motorja na sredini. Nekje

sem sli?al, da bi moralo biti to v 1-2 minutah?

 

Izku?nje?

 

Lp,

Napisano

dodatni grelec dela skoz (tudi poleti) ko je motor mrzel...vsaj tako je pri M6

Pri meni se slisi priblizno 4-5km pol neha

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

dodatni grelec dela skoz (tudi poleti) ko je motor mrzel...vsaj tako je pri M6

Pri meni se slisi priblizno 4-5km pol neha

 

kako dolgo pa rabi, da segreje na delovno temperaturo?

sem bral po tujih forumih in bi se naj grelec vklapljal le, in tako se meni zdi, pod

6. stopinjami......

 

lp,

Napisano

kako dolgo pa rabi, da segreje na delovno temperaturo?

sem bral po tujih forumih in bi se naj grelec vklapljal le, in tako se meni zdi, pod

6. stopinjami......

 

lp,

 

mislim, da bo tole bolj dr?alo, ker jaz ga poleti nisem ?e nikoli sli?al :ne vem:

33112_1.png

Napisano

danes zjutraj je bila temperatura 4. stopinje in se mi zdi, da se mi je vklopil

ta dodatni grelec (vsaj malo je bilo sli?ati in opaziti tresljaje).

 

Zanima me, kako dolgo traja, da ta grelec segreje, da je kazalec temp. motorja na sredini. Nekje

sem sli?al, da bi moralo biti to v 1-2 minutah?

 

Izku?nje?

 

Lp,

 

ker imava ienak avto me zanima ?e razmi?lja? o vgradnji daljinca za pri?iganje webasta pozimi in isku?nje ostalih Lp

Napisano

ker imava ienak avto me zanima ?e razmi?lja? o vgradnji daljinca za pri?iganje webasta pozimi in isku?nje ostalih Lp

 

Sicer nimam 6ke,ti pa vseeno zaupam,da je Webasto zakon,?e posebej za traktorje saj se motor dosti hitreje ogreje na del. temperaturo,pa ?e sama ventilacija toplo piha ?e od za?etka. V mojem primeru se recimo avto ne bi segrel do slu?be,?eprav imam do tja 10 km, posledi?no bi pa tudi mene zeblo. Seveda je stranski 'produkt' tega gretja tudi,da ti ni potrebno ' ?ohati' zaledenelih ?ip, edina 'neprijetnost' je da v?asih priletei kak?en sosed na vrata,da mi gori avto :ne vem: ker se kadi izpod avta-Webasto ima namre? svoj izpuh in se ob?asno prika?e kak?en dim?ek,pa kak?na ?enska naredi raje velik lok okrog avta ker nekaj tuli izpod pokrova motorja. :D

Tak,da kr nabavi timer,za izdelavo vklopa preko GSMa pa ti lahko jaz poka?em kje najde? na?rt.

lp vuk :ouje:

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

ker imava ienak avto me zanima ?e razmi?lja? o vgradnji daljinca za pri?iganje webasta pozimi in isku?nje ostalih Lp

 

Sem malo gledal in sedaj ob prvih nizkih temperaturah ?e razmi?ljam o tem, saj je grelec in vse ostalo

dejansko ?e zmontirano.

Obstaja kit za M5 dizel. Cena osnovnega z uro je cca. 400 EUR, cena za

daljinca pa gre od 600 EUR naprej.

 

 

P.S. DPF problemi so sedaj preteklost ?

 

Lp,

Bojan

Napisano

Takole, dve zimi sem dal skozi s kommonrail dizel motrjem. Ne vidim posebnega vzroka za vgradnjo dodatnega grelca v za gorivo. Za primerjavo ima doma dva dizela, eden je starej?i s klasi?no bosh ?rpalko, drugi je pa s skupnim vodom. Ta stari bi res rabil dodatno ogrevanje goriva, ker pri nizkih temperarturah izpod -10C°C nerado v?iga. Ta novej?i ni nikoli imel te?av, predgretje goriva deluje v njem zelo kratko in v?iga enako kot poleti. Gorivo se ogreje ?e zaradi delovanja visoko-tala?ne ?rpalke, stiskanje goriva na pritisk 1300 bar in ve? ne more porekati brez povi?anja temperature goriva.

Drugo pa je ?e tankate slab dizel iz katerega se izlo?a prafin ?e na -8C°C, za kar pa po lanjskih Petrolovih izku?njah (beri slabo reklamo) manj?a mo?nost.

In kam bi vgradili ta grelec? U?inkovit bi bil ?ele ?e bi bil vgrejen v rezervoar pred nizkotla?no ?rpalko (3,5) bar, saj tudi ta ne more normalno delovati, ?e se parafin izlo?a v rezervoarju.

Nisem glih strokovnjak za to potro?je, to so zgolj moji zaklju?ki. :whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

grelca za gorivo majo mazde ze serijsko, on govori za grelec za kabino

npr. preden gres v sluzbo zjutraj, 15minut preden gres v avto vklopis webasto in te caka topel in ogret avto

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

grelca za gorivo majo mazde ze serijsko, on govori za grelec za kabino

npr. preden gres v sluzbo zjutraj, 15minut preden gres v avto vklopis webasto in te caka topel in ogret avto

 

O?itno sem na hitro spregledal naslov teme in narobe razumel, da gre za grelec goriva in ne kabine.

Seveda je lo?en grelec noranjosti avtomobila velika prednost, ki jo nekatere mazde imajo vgravene, pri nekaterih drugih znamkah pa to ni predvideno, niti kot dodatna oprema.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Takole, dve zimi sem dal skozi s kommonrail dizel motrjem. Ne vidim posebnega vzroka za vgradnjo dodatnega grelca v za gorivo. Za primerjavo ima doma dva dizela, eden je starej?i s klasi?no bosh ?rpalko, drugi je pa s skupnim vodom. Ta stari bi res rabil dodatno ogrevanje goriva, ker pri nizkih temperarturah izpod -10C°C nerado v?iga. Ta novej?i ni nikoli imel te?av, predgretje goriva deluje v njem zelo kratko in v?iga enako kot poleti. Gorivo se ogreje ?e zaradi delovanja visoko-tala?ne ?rpalke, stiskanje goriva na pritisk 1300 bar in ve? ne more porekati brez povi?anja temperature goriva.

Drugo pa je ?e tankate slab dizel iz katerega se izlo?a prafin ?e na -8C°C, za kar pa po lanjskih Petrolovih izku?njah (beri slabo reklamo) manj?a mo?nost.

In kam bi vgradili ta grelec? U?inkovit bi bil ?ele ?e bi bil vgrejen v rezervoar pred nizkotla?no ?rpalko (3,5) bar, saj tudi ta ne more normalno delovati, ?e se parafin izlo?a v rezervoarju.

Nisem glih strokovnjak za to potro?je, to so zgolj moji zaklju?ki. :whatever::whatever:

 

M5 ima grelec kot Webasto, saj ogreva vodo v hladilnem sistemu. Toplo za?ne pihat ?e po minuti vo?nje.

Zjutraj ?e gre? okoli pri?gane avta je vonj, kot v kurilnici, kjer kurim na kurilno olje.

 

Obstaja pa mo?nost priklopa stikalne ure ali daljinca na obsoje?i grelec.

 

LP,

Napisano

M5 ima grelec kot Webasto, saj ogreva vodo v hladilnem sistemu. Toplo za?ne pihat ?e po minuti vo?nje.

Zjutraj ?e gre? okoli pri?gane avta je vonj, kot v kurilnici, kjer kurim na kurilno olje.

 

Obstaja pa mo?nost priklopa stikalne ure ali daljinca na obsoje?i grelec.

 

LP,

 

Edin pomanjkljivost tega sistema je, da nima posebnega rezervoarja za ogrevanje, kamor bi lahko natankal pravo kurilno olje. Prihranek je sicer odvisen od ?asovnega intervala delovanja.

Pri nekaterih avtomobilih ni slu?ajnost, da je vebasto vgrajen. Nekateri dizel motorji s skupnim vodom nimajo dovolj "odpadle" toplote za ogrevanje v hudi zimi, zato so vgrajeni dodatni grelci. Ali je zaradi tega vgrajen tudi v nekaterih mazdah, ne vem, je pa vsekakor koristna in uporabna zadeva, ki k temu pomaga ?e premagovanje te?av za obrabo pri hladnih zagonih

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Edin pomanjkljivost tega sistema je, da nima posebnega rezervoarja za ogrevanje, kamor bi lahko natankal pravo kurilno olje. Prihranek je sicer odvisen od ?asovnega intervala delovanja.

Pri nekaterih avtomobilih ni slu?ajnost, da je vebasto vgrajen. Nekateri dizel motorji s skupnim vodom nimajo dovolj "odpadle" toplote za ogrevanje v hudi zimi, zato so vgrajeni dodatni grelci. Ali je zaradi tega vgrajen tudi v nekaterih mazdah, ne vem, je pa vsekakor koristna in uporabna zadeva, ki k temu pomaga ?e premagovanje te?av za obrabo pri hladnih zagonih

 

Ni "slu?aj 2 da je ta grelec vgrajen tudi pri Mazdinih dizlih. Vsi novej?i dizel motorji se zaradi dobrega izkoristka, se pozimi ne morejo ogreti na delovno temperaturo, zato imajo vgrajene grelce, da hladilno teko?ino

?imprej ogrejejo na ?eljeno temperaturo (85 stopinj).

Sama poraba goriva pozimi zaradi tega ni ni? ve?ja, saj je motro hitreje ogret na delovno temperaturo in s tem je manj?a poraba goriva.

 

Lp,

Napisano

Da ne govorimo, da nadgrajeni grelec, ki ga lahko za?enemo z daljincem, uro ali GSM-jem blagodejno vpliva tudi na motor saj je ta po pol ure delovanja grelca ogret skoraj na delovno temperaturo. Nobenega robatega razbijanja v mrzlih jutrih, ?e nima? ogrevane gara?e in motor ste?e s tako lahkoto, kot da bi se ravnokar pripeljal. Tudi olje je lepo teko?e in z lahkoto podma?e vse vitalne dele takoj po zagonu in upam si trditi, da ta grelec ob?utno podalj?a ?ivljensko dobo motorja ali pa vsaj prepre?uje prezgodnjo obrabo ali okvaro motornih sklopov.

 

No, da pa o udobju sploh ne govorimo, ko se pozimi pridrsa? do avta ves premra?en, noti te pa ?aka 15-20 stopinj. Iz avta pa so se ?e prej?njo zimo izselili raznorazni spreji za odmrzovanja in vsamogo?a strgalca za led saj sem ?e skoraj pozabil kako zgledajo zamrznjena stekla. :P

 

V glavnem, zadevo TOPLO priporo?am :prstgor:

33112_1.png

Napisano

Da ne govorimo, da nadgrajeni grelec, ki ga lahko za?enemo z daljincem, uro ali GSM-jem blagodejno vpliva tudi na motor saj je ta po pol ure delovanja grelca ogret skoraj na delovno temperaturo. Nobenega robatega razbijanja v mrzlih jutrih, ?e nima? ogrevane gara?e in motor ste?e s tako lahkoto, kot da bi se ravnokar pripeljal. Tudi olje je lepo teko?e in z lahkoto podma?e vse vitalne dele takoj po zagonu in upam si trditi, da ta grelec ob?utno podalj?a ?ivljensko dobo motorja ali pa vsaj prepre?uje prezgodnjo obrabo ali okvaro motornih sklopov.

 

No, da pa o udobju sploh ne govorimo, ko se pozimi pridrsa? do avta ves premra?en, noti te pa ?aka 15-20 stopinj. Iz avta pa so se ?e prej?njo zimo izselili raznorazni spreji za odmrzovanja in vsamogo?a strgalca za led saj sem ?e skoraj pozabil kako zgledajo zamrznjena stekla. :P

 

V glavnem, zadevo TOPLO priporo?am :prstgor:

 

 

Kje pa si si dal zmontirat in predvsem kolik?na je bila cena?

 

Lp,

Napisano

Kje pa si si dal zmontirat in predvsem kolik?na je bila cena?

 

Lp,

 

Webasto

 

Glede, da je to samo nadgradnja njihovega obstoje?ega grelca, ki je ?e v avtu je bila cena za obvodno ?rpalko, timer, daljinec in monta?o okoli 140.000 sit s tem, da sem dobil kar nekaj popusta.

 

Druga?e je pa cena za nadgradnjo (ustrezna pumpa, cevi, elektronika in timer) cca 75.000sit, daljinec je tudi okoli 75.000sit pa ?e mislim, da ra?unajo cca 25jurjev za delo. Tako, da ?e se odlo?i? za to poskusi ?e malo zbarantati ceno. ;)

33112_1.png

Napisano

Kako pa je kaj z garancijo s stani Mazde?

Imam novo Mazdo6 in bom zagotovo montiral nadgradnjo grelca. Skrbi me le glede uveljavljanja 3 letne garancije (sicer naj jo pri mazdi ne bi rabil, ampak vseeno :unsure: )?

Napisano

Kako pa je kaj z garancijo s stani Mazde?

Imam novo Mazdo6 in bom zagotovo montiral nadgradnjo grelca. Skrbi me le glede uveljavljanja 3 letne garancije (sicer naj jo pri mazdi ne bi rabil, ampak vseeno :unsure: )?

 

No tudi pri Mazdi rabi? ob?asno garancijo. Vsak dober poobla??en servis ti lahko nadgradnjo proda & vgradi.. ?e ti je Velenje blizu se lahko oglasi? pri AS Velenje,tam ti bodo zadevo zagotovo dobro porihtali.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Najverjetneje se bom oglasil tam , ?eprav je cena "nekoliko" vi?ja, skoraj 119.000 sit <_< (brez daljinca, kateri podra?a stvar za 94.000 :wacko: ).

Napisano

Najverjetneje se bom oglasil tam , ?eprav je cena "nekoliko" vi?ja, skoraj 119.000 sit <_< (brez daljinca, kateri podra?a stvar za 94.000 :wacko: ).

 

Sam recimo ne uporabljam daljinca, saj vklapljam zadevo preko GSM modula. Glede cene pa ?e malo podebatiraj z njimi,priporo?am ,da se obrne? na uporabnico Wildcat.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Na za?etku bol je nekdo spra?eval kdaj greje grelec za vodo motorja. Greje skoz dokler je nima 75 stopinj. Pozimi in poleti. Sam mislim da ma eno logiko, ker sedaj ko je mraz prav sli?i? kako dela gorilc in piska ko ugasne? avto. Tega prej nisem opazil ko ni bilo tako mraz. In ?e avto ugasne? preden se ugasne grelec, mislim da deluje ?e neka cirkulacija vode. Saj tako se mi je zdelo ko sem bulil pod pokrov. Bo treba strokovno osebo vpra?at.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.