Skoči na vsebino

Dodatni grelec dizel


Priporočeno sporočilo

danes zjutraj je bila temperatura 4. stopinje in se mi zdi, da se mi je vklopil

ta dodatni grelec (vsaj malo je bilo sli?ati in opaziti tresljaje).

 

Zanima me, kako dolgo traja, da ta grelec segreje, da je kazalec temp. motorja na sredini. Nekje

sem sli?al, da bi moralo biti to v 1-2 minutah?

 

Izku?nje?

 

Lp,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dodatni grelec dela skoz (tudi poleti) ko je motor mrzel...vsaj tako je pri M6

Pri meni se slisi priblizno 4-5km pol neha

 

kako dolgo pa rabi, da segreje na delovno temperaturo?

sem bral po tujih forumih in bi se naj grelec vklapljal le, in tako se meni zdi, pod

6. stopinjami......

 

lp,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kako dolgo pa rabi, da segreje na delovno temperaturo?

sem bral po tujih forumih in bi se naj grelec vklapljal le, in tako se meni zdi, pod

6. stopinjami......

 

lp,

 

mislim, da bo tole bolj dr?alo, ker jaz ga poleti nisem ?e nikoli sli?al :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

danes zjutraj je bila temperatura 4. stopinje in se mi zdi, da se mi je vklopil

ta dodatni grelec (vsaj malo je bilo sli?ati in opaziti tresljaje).

 

Zanima me, kako dolgo traja, da ta grelec segreje, da je kazalec temp. motorja na sredini. Nekje

sem sli?al, da bi moralo biti to v 1-2 minutah?

 

Izku?nje?

 

Lp,

 

ker imava ienak avto me zanima ?e razmi?lja? o vgradnji daljinca za pri?iganje webasta pozimi in isku?nje ostalih Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ker imava ienak avto me zanima ?e razmi?lja? o vgradnji daljinca za pri?iganje webasta pozimi in isku?nje ostalih Lp

 

Sicer nimam 6ke,ti pa vseeno zaupam,da je Webasto zakon,?e posebej za traktorje saj se motor dosti hitreje ogreje na del. temperaturo,pa ?e sama ventilacija toplo piha ?e od za?etka. V mojem primeru se recimo avto ne bi segrel do slu?be,?eprav imam do tja 10 km, posledi?no bi pa tudi mene zeblo. Seveda je stranski 'produkt' tega gretja tudi,da ti ni potrebno ' ?ohati' zaledenelih ?ip, edina 'neprijetnost' je da v?asih priletei kak?en sosed na vrata,da mi gori avto :ne vem: ker se kadi izpod avta-Webasto ima namre? svoj izpuh in se ob?asno prika?e kak?en dim?ek,pa kak?na ?enska naredi raje velik lok okrog avta ker nekaj tuli izpod pokrova motorja. :D

Tak,da kr nabavi timer,za izdelavo vklopa preko GSMa pa ti lahko jaz poka?em kje najde? na?rt.

lp vuk :ouje:

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ker imava ienak avto me zanima ?e razmi?lja? o vgradnji daljinca za pri?iganje webasta pozimi in isku?nje ostalih Lp

 

Sem malo gledal in sedaj ob prvih nizkih temperaturah ?e razmi?ljam o tem, saj je grelec in vse ostalo

dejansko ?e zmontirano.

Obstaja kit za M5 dizel. Cena osnovnega z uro je cca. 400 EUR, cena za

daljinca pa gre od 600 EUR naprej.

 

 

P.S. DPF problemi so sedaj preteklost ?

 

Lp,

Bojan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Takole, dve zimi sem dal skozi s kommonrail dizel motrjem. Ne vidim posebnega vzroka za vgradnjo dodatnega grelca v za gorivo. Za primerjavo ima doma dva dizela, eden je starej?i s klasi?no bosh ?rpalko, drugi je pa s skupnim vodom. Ta stari bi res rabil dodatno ogrevanje goriva, ker pri nizkih temperarturah izpod -10C°C nerado v?iga. Ta novej?i ni nikoli imel te?av, predgretje goriva deluje v njem zelo kratko in v?iga enako kot poleti. Gorivo se ogreje ?e zaradi delovanja visoko-tala?ne ?rpalke, stiskanje goriva na pritisk 1300 bar in ve? ne more porekati brez povi?anja temperature goriva.

Drugo pa je ?e tankate slab dizel iz katerega se izlo?a prafin ?e na -8C°C, za kar pa po lanjskih Petrolovih izku?njah (beri slabo reklamo) manj?a mo?nost.

In kam bi vgradili ta grelec? U?inkovit bi bil ?ele ?e bi bil vgrejen v rezervoar pred nizkotla?no ?rpalko (3,5) bar, saj tudi ta ne more normalno delovati, ?e se parafin izlo?a v rezervoarju.

Nisem glih strokovnjak za to potro?je, to so zgolj moji zaklju?ki. :whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

grelca za gorivo majo mazde ze serijsko, on govori za grelec za kabino

npr. preden gres v sluzbo zjutraj, 15minut preden gres v avto vklopis webasto in te caka topel in ogret avto

 

O?itno sem na hitro spregledal naslov teme in narobe razumel, da gre za grelec goriva in ne kabine.

Seveda je lo?en grelec noranjosti avtomobila velika prednost, ki jo nekatere mazde imajo vgravene, pri nekaterih drugih znamkah pa to ni predvideno, niti kot dodatna oprema.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Takole, dve zimi sem dal skozi s kommonrail dizel motrjem. Ne vidim posebnega vzroka za vgradnjo dodatnega grelca v za gorivo. Za primerjavo ima doma dva dizela, eden je starej?i s klasi?no bosh ?rpalko, drugi je pa s skupnim vodom. Ta stari bi res rabil dodatno ogrevanje goriva, ker pri nizkih temperarturah izpod -10C°C nerado v?iga. Ta novej?i ni nikoli imel te?av, predgretje goriva deluje v njem zelo kratko in v?iga enako kot poleti. Gorivo se ogreje ?e zaradi delovanja visoko-tala?ne ?rpalke, stiskanje goriva na pritisk 1300 bar in ve? ne more porekati brez povi?anja temperature goriva.

Drugo pa je ?e tankate slab dizel iz katerega se izlo?a prafin ?e na -8C°C, za kar pa po lanjskih Petrolovih izku?njah (beri slabo reklamo) manj?a mo?nost.

In kam bi vgradili ta grelec? U?inkovit bi bil ?ele ?e bi bil vgrejen v rezervoar pred nizkotla?no ?rpalko (3,5) bar, saj tudi ta ne more normalno delovati, ?e se parafin izlo?a v rezervoarju.

Nisem glih strokovnjak za to potro?je, to so zgolj moji zaklju?ki. :whatever::whatever:

 

M5 ima grelec kot Webasto, saj ogreva vodo v hladilnem sistemu. Toplo za?ne pihat ?e po minuti vo?nje.

Zjutraj ?e gre? okoli pri?gane avta je vonj, kot v kurilnici, kjer kurim na kurilno olje.

 

Obstaja pa mo?nost priklopa stikalne ure ali daljinca na obsoje?i grelec.

 

LP,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

M5 ima grelec kot Webasto, saj ogreva vodo v hladilnem sistemu. Toplo za?ne pihat ?e po minuti vo?nje.

Zjutraj ?e gre? okoli pri?gane avta je vonj, kot v kurilnici, kjer kurim na kurilno olje.

 

Obstaja pa mo?nost priklopa stikalne ure ali daljinca na obsoje?i grelec.

 

LP,

 

Edin pomanjkljivost tega sistema je, da nima posebnega rezervoarja za ogrevanje, kamor bi lahko natankal pravo kurilno olje. Prihranek je sicer odvisen od ?asovnega intervala delovanja.

Pri nekaterih avtomobilih ni slu?ajnost, da je vebasto vgrajen. Nekateri dizel motorji s skupnim vodom nimajo dovolj "odpadle" toplote za ogrevanje v hudi zimi, zato so vgrajeni dodatni grelci. Ali je zaradi tega vgrajen tudi v nekaterih mazdah, ne vem, je pa vsekakor koristna in uporabna zadeva, ki k temu pomaga ?e premagovanje te?av za obrabo pri hladnih zagonih

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Edin pomanjkljivost tega sistema je, da nima posebnega rezervoarja za ogrevanje, kamor bi lahko natankal pravo kurilno olje. Prihranek je sicer odvisen od ?asovnega intervala delovanja.

Pri nekaterih avtomobilih ni slu?ajnost, da je vebasto vgrajen. Nekateri dizel motorji s skupnim vodom nimajo dovolj "odpadle" toplote za ogrevanje v hudi zimi, zato so vgrajeni dodatni grelci. Ali je zaradi tega vgrajen tudi v nekaterih mazdah, ne vem, je pa vsekakor koristna in uporabna zadeva, ki k temu pomaga ?e premagovanje te?av za obrabo pri hladnih zagonih

 

Ni "slu?aj 2 da je ta grelec vgrajen tudi pri Mazdinih dizlih. Vsi novej?i dizel motorji se zaradi dobrega izkoristka, se pozimi ne morejo ogreti na delovno temperaturo, zato imajo vgrajene grelce, da hladilno teko?ino

?imprej ogrejejo na ?eljeno temperaturo (85 stopinj).

Sama poraba goriva pozimi zaradi tega ni ni? ve?ja, saj je motro hitreje ogret na delovno temperaturo in s tem je manj?a poraba goriva.

 

Lp,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne govorimo, da nadgrajeni grelec, ki ga lahko za?enemo z daljincem, uro ali GSM-jem blagodejno vpliva tudi na motor saj je ta po pol ure delovanja grelca ogret skoraj na delovno temperaturo. Nobenega robatega razbijanja v mrzlih jutrih, ?e nima? ogrevane gara?e in motor ste?e s tako lahkoto, kot da bi se ravnokar pripeljal. Tudi olje je lepo teko?e in z lahkoto podma?e vse vitalne dele takoj po zagonu in upam si trditi, da ta grelec ob?utno podalj?a ?ivljensko dobo motorja ali pa vsaj prepre?uje prezgodnjo obrabo ali okvaro motornih sklopov.

 

No, da pa o udobju sploh ne govorimo, ko se pozimi pridrsa? do avta ves premra?en, noti te pa ?aka 15-20 stopinj. Iz avta pa so se ?e prej?njo zimo izselili raznorazni spreji za odmrzovanja in vsamogo?a strgalca za led saj sem ?e skoraj pozabil kako zgledajo zamrznjena stekla. :P

 

V glavnem, zadevo TOPLO priporo?am :prstgor:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne govorimo, da nadgrajeni grelec, ki ga lahko za?enemo z daljincem, uro ali GSM-jem blagodejno vpliva tudi na motor saj je ta po pol ure delovanja grelca ogret skoraj na delovno temperaturo. Nobenega robatega razbijanja v mrzlih jutrih, ?e nima? ogrevane gara?e in motor ste?e s tako lahkoto, kot da bi se ravnokar pripeljal. Tudi olje je lepo teko?e in z lahkoto podma?e vse vitalne dele takoj po zagonu in upam si trditi, da ta grelec ob?utno podalj?a ?ivljensko dobo motorja ali pa vsaj prepre?uje prezgodnjo obrabo ali okvaro motornih sklopov.

 

No, da pa o udobju sploh ne govorimo, ko se pozimi pridrsa? do avta ves premra?en, noti te pa ?aka 15-20 stopinj. Iz avta pa so se ?e prej?njo zimo izselili raznorazni spreji za odmrzovanja in vsamogo?a strgalca za led saj sem ?e skoraj pozabil kako zgledajo zamrznjena stekla. :P

 

V glavnem, zadevo TOPLO priporo?am :prstgor:

 

 

Kje pa si si dal zmontirat in predvsem kolik?na je bila cena?

 

Lp,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje pa si si dal zmontirat in predvsem kolik?na je bila cena?

 

Lp,

 

Webasto

 

Glede, da je to samo nadgradnja njihovega obstoje?ega grelca, ki je ?e v avtu je bila cena za obvodno ?rpalko, timer, daljinec in monta?o okoli 140.000 sit s tem, da sem dobil kar nekaj popusta.

 

Druga?e je pa cena za nadgradnjo (ustrezna pumpa, cevi, elektronika in timer) cca 75.000sit, daljinec je tudi okoli 75.000sit pa ?e mislim, da ra?unajo cca 25jurjev za delo. Tako, da ?e se odlo?i? za to poskusi ?e malo zbarantati ceno. ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako pa je kaj z garancijo s stani Mazde?

Imam novo Mazdo6 in bom zagotovo montiral nadgradnjo grelca. Skrbi me le glede uveljavljanja 3 letne garancije (sicer naj jo pri mazdi ne bi rabil, ampak vseeno :unsure: )?

 

No tudi pri Mazdi rabi? ob?asno garancijo. Vsak dober poobla??en servis ti lahko nadgradnjo proda & vgradi.. ?e ti je Velenje blizu se lahko oglasi? pri AS Velenje,tam ti bodo zadevo zagotovo dobro porihtali.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najverjetneje se bom oglasil tam , ?eprav je cena "nekoliko" vi?ja, skoraj 119.000 sit <_< (brez daljinca, kateri podra?a stvar za 94.000 :wacko: ).

 

Sam recimo ne uporabljam daljinca, saj vklapljam zadevo preko GSM modula. Glede cene pa ?e malo podebatiraj z njimi,priporo?am ,da se obrne? na uporabnico Wildcat.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na za?etku bol je nekdo spra?eval kdaj greje grelec za vodo motorja. Greje skoz dokler je nima 75 stopinj. Pozimi in poleti. Sam mislim da ma eno logiko, ker sedaj ko je mraz prav sli?i? kako dela gorilc in piska ko ugasne? avto. Tega prej nisem opazil ko ni bilo tako mraz. In ?e avto ugasne? preden se ugasne grelec, mislim da deluje ?e neka cirkulacija vode. Saj tako se mi je zdelo ko sem bulil pod pokrov. Bo treba strokovno osebo vpra?at.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po mojem, najboljših 6 minut, porabljenih na Youtube. Kapo dol ustvarjalcem!    
    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.