Skoči na vsebino

M6 sklopka

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Labi & Komar: katere avte sta pa vidva prej vozila, da sta pri ?estki zadovoljna z menjalnikom ??

 

Jaz lahko re?em samo, da je slab?i od Mercedesa A (letnik 2000), Golfa IV (2002) in V (2005) , Kia Clarus (1998) , Audi A4 (1998), Mazda 6 (facelift) (2005)... na teh avtih sem zadosti (vsaj 5.000) km naredu, da lahko dam oceno. Edini menjalnik, ki ga lahko ocenim, da je slab?i je od Hyundai Lantre samo ta avto je pa tudi ?e letnik 1996. :ne vem:

33112_1.png

  • Odgovori 63
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

boljsi od: bmw 316i ('99), daewoo nubira 2.0 (99), bmw 520i ('93), mercedes 190E ('89)

slabsi od: honda civic 1.4i ('90) to so vsi moji bivsi avti (razen bmw 316i, ki ga stalno vozim)

 

M6 rabi tko mal mosko roko :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e pri meni bolj?i od : BMW 320i; Ranault Megane; Opel Astra; ?koda Octavia; Honda Civic VTi(ne me kregat); Ford Mondeo; Fiat Stilo; Chewrolet Captiva; Chewrolet Epica;...ne ljubi se mi ve? na?tevat :P

Papa, Tomi
Napisano

ja v?asih prime takoj v?asih pa ?e je malo klanca kot bi zdrsnila pa tud ne vem kako spelat v?asih se lepo spelje z malo gasa v?asih pa ?ist brez gasa pa en kup enga cukanja je ?e ni dovolj gasa res ne vem ali neznam ve? speljavat ali je pa kaj narobe.

 

A ti mogo?e to dela, ko je avto mrzel ali tudi potem, ko je ?e ogret? Ker sam imam podoben problem "zdrsavanja" sklopke a le in samo takrat ko motor ?e ni ogret, ko se pa enkrat ogreje pa ?e nikoli ni sklopka zdrsnila, niti v najhuj?em klancu. :ne vem: Tako, da to pomojem ni skurjena sklopka (avto ima cca. 72.000 km), nevem pa kako je pri tebi. Bodi torej pozoren, ?e ti to slu?ajno dela le takrat, ko motor ni ogret. ;)

12360_1.png
Napisano

?e pri meni bolj?i od : BMW 320i; Ranault Megane; Opel Astra; ?koda Octavia; Honda Civic VTi(ne me kregat); Ford Mondeo; Fiat Stilo; Chewrolet Captiva; Chewrolet Epica;...ne ljubi se mi ve? na?tevat :P

 

 

Kako pa se kaj pelje CAPTIVA??? :ne vem: Je zadeva OK?

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

prestavljanje iz v drugo (iz prve/tretje v drugo), je tudi pri nas mal problemati?na, sam se usega navad?. Sklopka pa ni? ne zdrsava, razen po nekje 40k km, ko smo jo morali menjat zaradi obrabe :blink::blink:

 

kar naenkrat je spustila, nekje 2k km preden je bla tok fu?, da se je ?e komaj dalo peljat. Nam ni blo ni? jasno, avto ve?ino vozi mama, zelo previdno, res pa je da je recimo vsako jutro nekje 5 km cijazenja, kjer se premakne? 1m, ustavi?, spet spelje?, vozi? po 3 kmh, tako, da tam se nekaj sklopko matra, ampak tudi to ne tolko, da bi po 40k km bla zani??

 

Menjava sklopke pa je na Cosmosu pri?la 170k sit :unsure:

 

lp

Napisano

Kako pa se kaj pelje CAPTIVA??? :ne vem: Je zadeva OK?

 

Pri vo?nji Captive sem bil zelo presene?en (pozitivno, da ne bo zmote)!

Udobje kot v kak?ni ve?ji limuzini, izredno dobro izolirana (ni hrupa motorja, ?eprav sem vozil diesel), pospe?ki kar ugledni, glede na to, da ima avto 2 toni (2.0 diesel 150 konjev), kon?na hitrost-?tevec se je umiril pri 195 km/h po ravnini (najve?je presene?enje), poraba pa je hmmm en minus - povpre?no med 9,5 in 12,5 litri (diesel) goriva.

Druga?e pa zoom-zoom do prvega trgovca in testirat! :bravo:

 

prestavljanje iz v drugo (iz prve/tretje v drugo), je tudi pri nas mal problemati?na, sam se usega navad?. Sklopka pa ni? ne zdrsava, razen po nekje 40k km, ko smo jo morali menjat zaradi obrabe :blink::blink:

 

kar naenkrat je spustila, nekje 2k km preden je bla tok fu?, da se je ?e komaj dalo peljat. Nam ni blo ni? jasno, avto ve?ino vozi mama, zelo previdno, res pa je da je recimo vsako jutro nekje 5 km cijazenja, kjer se premakne? 1m, ustavi?, spet spelje?, vozi? po 3 kmh, tako, da tam se nekaj sklopko matra, ampak tudi to ne tolko, da bi po 40k km bla zani??

 

Menjava sklopke pa je na Cosmosu pri?la 170k sit :unsure:

 

lp

 

Moj aftek ima 130k km pa se sklopka obna?a kot prvi dan (brez menjave) !!! :ljubezen:

Papa, Tomi
Napisano

A ti mogo?e to dela, ko je avto mrzel ali tudi potem, ko je ?e ogret? Ker sam imam podoben problem "zdrsavanja" sklopke a le in samo takrat ko motor ?e ni ogret, ko se pa enkrat ogreje pa ?e nikoli ni sklopka zdrsnila, niti v najhuj?em klancu. :ne vem: Tako, da to pomojem ni skurjena sklopka (avto ima cca. 72.000 km), nevem pa kako je pri tebi. Bodi torej pozoren, ?e ti to slu?ajno dela le takrat, ko motor ni ogret. ;)

 

 

Si prav povedal, najve? je tega "zdrsavanja" ko motor ?e ni ogret. ?eprav tudi pri neogretem motorju po mojem do tega ne bi smelo prihajal. Se bom jest kar na servis odpejal, da vidim kaj mi povedo "storkovnjaki" Je pa to en velik minus za tako opevane Mazde saj po mojem.

Napisano

Labi & Komar: katere avte sta pa vidva prej vozila, da sta pri ?estki zadovoljna z menjalnikom ??

 

Jaz lahko re?em samo, da je slab?i od Mercedesa A (letnik 2000), Golfa IV (2002) in V (2005) , Kia Clarus (1998) , Audi A4 (1998), Mazda 6 (facelift) (2005)... na teh avtih sem zadosti (vsaj 5.000) km naredu, da lahko dam oceno. Edini menjalnik, ki ga lahko ocenim, da je slab?i je od Hyundai Lantre samo ta avto je pa tudi ?e letnik 1996. :ne vem:

 

Kot vidim, imava samo midva z Bossom te?ave z menjalnikom, pol pa ima samo model evolution ll te probleme,o?itno pa ima model 120 TE te?ave s sklopko... ?zmeden?
Napisano

Meni pa se zdi da je to odvisno vse od voznika in na?ina vo?nje!? Sami lahko prebirate da imajo nekateri probleme z sklopko pri 6-ki nekateri pa je sploh nimajo... Poznam en primer ko je en moral menjati sklopko pri 6-ki ?e pri 20.000km

Napisano

Meni pa se zdi da je to odvisno vse od voznika in na?ina vo?nje!? Sami lahko prebirate da imajo nekateri probleme z sklopko pri 6-ki nekateri pa je sploh nimajo... Poznam en primer ko je en moral menjati sklopko pri 6-ki ?e pri 20.000km

 

Kaj mu nih?e ni povedal, da mora med vo?njo sklopko do konca spustit... :bravo::hohoho::hohoho::hohoho::P

Papa, Tomi
Napisano

Kaj mu nih?e ni povedal, da mora med vo?njo sklopko do konca spustit... :bravo::hohoho::hohoho::hohoho::P

 

 

Sej ni vsa fora v na?inu vo?nje- pri takem avtomobilu kot je M6 1.8 TE bi moralo biti vse o k, ne pa da pri 65 k ugotavlja? ali je fu? sklopka al po 20 letnem sta?u voznika ne zna? vozit, to zame res ni fora, sem kar mal razo?aran nad Mazdo.

Napisano

Meni pa se zdi da je to odvisno vse od voznika in na?ina vo?nje!? Sami lahko prebirate da imajo nekateri probleme z sklopko pri 6-ki nekateri pa je sploh nimajo... Poznam en primer ko je en moral menjati sklopko pri 6-ki ?e pri 20.000km

 

za sklopko bi se kar lahko strinjal, da je njena vzdr?ljivost ve? ali manj odvisna od na?ina uporabe, za menjalnik pa ?al ne, saj je moj tak ?e od nakupa in na ?tirih razli?nih servisih so mi rekli, da je pa? tak?en kot je in da se ne da ni? pomagat. :(

 

OK, pa da ga ne bom ?isto spljuval - menjalnik se ne zatika (samo ene parkrat ni hotel takoj v rikverc in je pomagal samo spust sklopke pa ponoviti vajo - to se dogaja tudi pri drugih znamkah), je precej hiter in tudi ko je peklensko mraz ne otrdi in je enak tako poleti na +35 kot pozimi na -20.

 

Moti me pa ob?utek na ro?ici saj daja filing, kot da ali ni podmazan, ali pa da se ?altkebl drgne ob ohi?je in pri prestavljanju oddaja zvoke, ki so mogo?e super ?e jih sli?i? pri dirkalnem menjalniku ne pa pri limuzini tega ranga.

33112_1.png

Napisano

za sklopko bi se kar lahko strinjal, da je njena vzdr?ljivost ve? ali manj odvisna od na?ina uporabe, za menjalnik pa ?al ne, saj je moj tak ?e od nakupa in na ?tirih razli?nih servisih so mi rekli, da je pa? tak?en kot je in da se ne da ni? pomagat. :(

 

OK, pa da ga ne bom ?isto spljuval - menjalnik se ne zatika (samo ene parkrat ni hotel takoj v rikverc in je pomagal samo spust sklopke pa ponoviti vajo - to se dogaja tudi pri drugih znamkah), je precej hiter in tudi ko je peklensko mraz ne otrdi in je enak tako poleti na +35 kot pozimi na -20.

 

Moti me pa ob?utek na ro?ici saj daja filing, kot da ali ni podmazan, ali pa da se ?altkebl drgne ob ohi?je in pri prestavljanju oddaja zvoke, ki so mogo?e super ?e jih sli?i? pri dirkalnem menjalniku ne pa pri limuzini tega ranga.

 

 

To z menjalnikom se ćisto strinjam s tabo je res ?lamparija, katere res ne bi pripisal Mazdi, no mene pa res bolj moti ta sklopka, ?e jo boim mogu menat pri 65, ta avto zvozim do konca, pa nikoli ve? mazde.

Napisano

To z menjalnikom se ćisto strinjam s tabo je res ?lamparija, katere res ne bi pripisal Mazdi, no mene pa res bolj moti ta sklopka, ?e jo boim mogu menat pri 65, ta avto zvozim do konca, pa nikoli ve? mazde.

 

Poglej ta spodnji link pa k bo? meu tok problemov z avtom kokr teli deci z vw bo? laufu nazaj k mazdi. Pa preber use tri strani. :bravo:

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtop...365&start=0

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Men osebno se ne zdi sklopka pri 6-ki ni? posebnega, menjava je normalna, je pa res, da se pri vsaki menjavi za moment ro?ica ustavi, nato gre v prestavo. Skratka, ne gre ?ist teko?e iz ene v drugo. In res je tud, da mi do sedaj ?e ni ratal zakopat koles ob mal hitrej?ih startih. Najbr? je tudi to zarad te sklopke (avtomatske predpostavljam :blink: ) Je pa mel kolega pri 626 ?e pri cca 140k km problem s sklopko in so mu jo menal. Pred tem je opazil da gre v eno prestavo mal te?je. Tko da se po moje spla?a preverit sklopko na servisu v izogib kasnej?i velki ko?ti. :D

V?eraj smo bili ?e pred propadom, jutri pa bomo naredili en velik korak naprej !
Napisano

To z menjalnikom se ćisto strinjam s tabo je res ?lamparija, katere res ne bi pripisal Mazdi, no mene pa res bolj moti ta sklopka, ?e jo boim mogu menat pri 65, ta avto zvozim do konca, pa nikoli ve? mazde.

 

Ja, mogo?e si res razo?aran, ni? pa ne pove?, kdo je bil prej?ni lastnik, ali si jo mogo?e uvozil iz Nem?ije, kjer so baje zelo poceni... ?e bi kupil novo bi razumel tvoje razo?aranje, tko pa... :ne vem:

Napisano

Za razliko od nekaterih se pa meni zdi menjalnik vsaj v moji M6 povsem v redu. Se ne zatika, ne ?krta ali ?e kaj drugega, kar ste opisali. Tudi natan?en se mi zdi dovolj. Pa sem ?e veliko avtov vozil, tako da vem kaj govorim. Najbolj me je menjalnik npr. razo?aral pri Cliu (2. gen), ki je sicer mehak (kar je verjetno v?e? predvsem ?enskam), a ki tudi "ska?e" naprej in nazaj ko pohodi? oz. spusti? gas, da o nenatan?nosti niti ne govorim.

 

Tole s sklopko pri neogretem avtu sem se pa jaz kot re?eno navadil. Meddrugim tudi v tem smislu, da speljujem tako, da ne prihaja do tega zdrsavanja. Sicer se je pa to tako ali tako zelo poredko dogajalo. @tihi63, vseeno pa poro?aj, kaj bodo rekli na servisu, ?e se bo? tja odpravil. ;)

12360_1.png
Napisano

Ja, mogo?e si res razo?aran, ni? pa ne pove?, kdo je bil prej?ni lastnik, ali si jo mogo?e uvozil iz Nem?ije, kjer so baje zelo poceni... ?e bi kupil novo bi razumel tvoje razo?aranje, tko pa... :ne vem:

 

 

Avto je kuplen v Makomi v NM, prej ga je imel en gospod star okoli 5o let tako, da ne vidim razloga za to pomankljivost. Avto naj bi bil redno servisiran (knji?ica, MES) tako, da naj bi to o prevo?enih km tudi dr?alo.

A ti bi bil pa zadovoljen za avto da? 3m pol pa tole.

Napisano

Tihi mogo?e te lahko potola?i dejstvo da imajo grooozno velike probleme tudi avti ki so vredni 10mio + sit.....

 

DEjstvo je da so avti postali potro?ni materjal.... in jih ne delajo ve? tako kot so jih enkrat.... ker ?e nebi bilo problemom z njimi, bi lahko avtomobilska industrija propadla....

 

Kakorkoli.... upam da re?i? ?imprej problem...

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Od fotra Premacy 03´ letnik ima ?e tudi novo sklopko, za?ela drset pri pospe?evanju, prav sme?no za videt pri obratih kako nihajo :hohoho: Pa ?e v garancijskem roku menjana, tak da ni bilo nobenih stro?kov, pa ?e bol?i ob?utek je pri pritiskanju sklopke od prve.

Napisano

dejstvo je da bo iz dneva v dan vse manj in manj zgodbic v stilu; naredil sem 250k km brez da bi karkoli crknilo oz. kolega je z svojo npr. toyoto naredil 400k km pa ?e ni delal generalke, in tako dalje......jebiga! :(

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tile novi tdi motorji so res pravi šparovčki, glede tega jim ni kaj očitati. 
    • Zakaj pa jih ne maraš? Zame je usnje top izbira, sedeži se praktično ne umažejo, izgledajo šik, prijetni na dotik in načeloma vzdržljivejši kot tekstil.
    • Po dolgem čakanju prispela... po dveh dneh vožnje zaenkrat zelo navdušen. Avto pozitivno preseneča. Se je pa potrebno navaditi na kar nekaj novosti, ki niso tipične za Mazdo. 
    • Se mi je zdelo, da mora biti neka smiselna razlaga, ker po objavah na forumu deluje dovolj inteligentno, da česa takega namerno ne bi naredil...
    • To je razlog,za kaj sem se kljub že pripravljeni predinštalaciji z le 2x1,5mm2 za po en zvočnik odločil v iste cevi vlečt še po dodaten kabel🧐 ....res svetovna jeba🥺...kdor je že kaj takega delal,bo znal kako zanimivo zgodbico z kletvicami opisati😄   Za par,ki je bližje sedežni garnituri je speljanih 10m (4x),za ostala dva bližje fronti pa ostalo. Najbrž bo na koncu malce manj,ker sem pustil orng rezervo...ne smem iti čisto v vogale,torej bo glede na fronto in surrounde stropni set tvoril okrnjeno pravokotno piramido z poševnim vrhom (ker imam strop z 12-stopinjskim naklonom). Po moje bo za "zadnja" Atmosa cca. 9m,za sprednja pa7m.   Kar se pa fi-ja kablov za zvočnike tiče se držim Nubert-ovih priporočil. Pri klasičnem dvožilnem priklopu za vse vrste zvočnikov (tako kompakte kot stoječe) je do razdalje 10m dovolj 2x2,5mm2,boljše 2x4mm2 (če se imaš za "high-enderja" in hočeš iti na ziher)... Zaradi skin efekta itd. je bolje npr. 2x2x2mm2 kot pa 2x4mm2 (ok 2mm2 ne dobiš,a je vzeto zaradi primerjave)....še bolje pa je 2x2x2,5mm2 (to imam jaz za vse sprednje in oba surrounda). Za Atmos kot rečeno ni tako rizično..ne igrajo pod 200Hz,tukaj pride še umerjanje in kompenzacija z mikrofonom itd....(tukaj je pri zvoku bolj kritična akustika,kjer pa  me čaka še veliko dela😅)...a sem vseeno šel na ziher,tako,da bo vsak stropni zvočnik imel na voljo 2x 3mm2.   Je pa vsepovsod kontaktiranje izvedeno z posrebrenimi bakrenimi votlicami (crimp tehnika),in vijačeni kontakti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.