Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Na kakem odpadu.Priporoco bi ti da poklices odpad avto ende,to je bliz maribora.Ce slucajn majo.

 

Pebi,pebi v motorju mas tm od 3,7 do 4l olja.Pa ne mi govorit da ne more pozret loh,loh.Pa se kak loh pozre.

Ce je motor zjahan je zjahan.

 

 

ne verjamem ce bi tm mel motorcrk ker smn jaz ze pred casom zlo intenzivno iskav 1.8 mlin pa ga ni blo niker za dobit!!! :ne vem:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

ne verjamem ce bi tm mel motorcrk ker smn jaz ze pred casom zlo intenzivno iskav 1.8 mlin pa ga ni blo niker za dobit!!! :ne vem:

 

Men so ga pa tam ponujal.18
Napisano

Men so ga pa tam ponujal.18

 

 

hm zakon bom se jaz mal pozvedu pa preklicav morda pa se kaj zase najdem!!! :bravo:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Sem zamenju olje, filter pa je bistveno bolj? sam ?e zmer cuka tm 1000-2000 obratov. I??em NGK-jeve kable, a kdo ve kje se jih dobi? ?e ?e vedno ne bo delal pa menjat naprej...

Napisano

Nism ?e menjal, je v planu.

 

Ok mam pa ?e en problem. In sicer ro?na ne prime ni?. Zamenjal sm zadnje pakne ker so ble res ?e za?gane ampak to ni fora. Tud zajle so baje vredu (eno bi blo dobr zamenjat). Glavn problem naj bi bil da tist mehanizm k prek zajle stisne bat skup ne deluje. Ne gre do konca. Mehanik mi je reku da bi mogu dat obnovit zadnje bremze kar bi stal 20k po komadu (da menja tesnila). Ok kaj majo tesnila veze s tem da ro?na ne dela (bremze pa)?

 

Druga? mi je pa prodajal da ro?na itak ne bo nikol prjela tolk kot na avtih kjer je zadaj boben ker so to pa? diski.

 

Men ni va?n n? drugega kot da zadnje bremze primejo pa da ko med vo?njo ro?no zategnem zadnja kolesa blokirajo. Pa tud ?e s ?arovnijo. In to se ne sme zgodit ?ist na koncu da vle?em ro?no kot da vozim vlak.

 

Kaj naj nardim?

Napisano

Nism ?e menjal, je v planu.

 

Ok mam pa ?e en problem. In sicer ro?na ne prime ni?. Zamenjal sm zadnje pakne ker so ble res ?e za?gane ampak to ni fora. Tud zajle so baje vredu (eno bi blo dobr zamenjat). Glavn problem naj bi bil da tist mehanizm k prek zajle stisne bat skup ne deluje. Ne gre do konca. Mehanik mi je reku da bi mogu dat obnovit zadnje bremze kar bi stal 20k po komadu (da menja tesnila). Ok kaj majo tesnila veze s tem da ro?na ne dela (bremze pa)?

 

Druga? mi je pa prodajal da ro?na itak ne bo nikol prjela tolk kot na avtih kjer je zadaj boben ker so to pa? diski.

 

Men ni va?n n? drugega kot da zadnje bremze primejo pa da ko med vo?njo ro?no zategnem zadnja kolesa blokirajo. Pa tud ?e s ?arovnijo. In to se ne sme zgodit ?ist na koncu da vle?em ro?no kot da vozim vlak.

 

Kaj naj nardim?

 

Pojid komu ko se ukvarja sam z zavornimi sistemi.

in motor kej bols

Napisano

Bobni primejo ve? kot pa diski !!!

 

Diski se uporabljajo samo zato ker je bolj?e hlajenje in se ne segrejejo tolk hitro. Najbolje da si omisli? hidravli?no ro?no.

 

 

Ti lahko Yavarye pove koliko njemu priero ro?na in meni tud skor da ni? ne prime pa je celoten sistem obnovljen (zajle, plo??ice, ...)

Napisano

Diski zadaj in ro?na zavora sux big time, ni? vrtenja z ro?no in podobnega.. Kar se pa ti?e pri zaviranju pa dela 100 na uro ok.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Meni ne prime ?ist ni?, tud v klancu me je strah pustit avto, skos ga moram met v prestavi.

 

Prjatu ma diske zadaj pa komot blokira zadnja kolesa z ro?no na kii.

 

Druga? pa a poznate koga k se ukvarja z bremzami?

 

Pa glede hidravli?ne ro?ne, a ma kdo kej ve? informacij o tem?

Napisano

Sm najdu na BMW forumu. Na ?alost so slike zginle, un model k hosta je komp ugasnu :blink:. Druga? pa bi blo fajn met kej takega.

 

No najprej bi rad zrihtal vsaj tolk da me ni strah v klancu parkirat. Pol bo pa hidravlika padla.

Napisano

Pele za NGK svecke se obrn na W-est Avtodeli trgovino, kle na Dolgem mostu, zraven pumpe. Avto pa zapel do mehanika ASAP, ker vem da nisi krimos al pa od ocija sine, in ti je cenej zdej rihtat, kot pa pol brez avta bit pa celo masino iskat.

 

Drugac ti pa konc koncev vedno ostane moznost nakupa 1.8 rabljene masine iz VB, kjer ti eni dajo celo garancijo na motor...

 

 

Uglavnem, poklic za kofe. B)

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Jest sem re?il enak problem na moji 626 - je pa trajalo 6 mescev, napaka je bila pa res bolana .....

javi se me ?e te zanima ( bo? dal za eno pivo :whatever: )

LP

Napisano

Yav, 1981 suzuki gsx 750 lahko popapa 2-3 litre olja od maribora do ljubljane.

Moje cukanje do 2000-2500 obratov in ob?asno kasnej?e delovanje po 3 cilindrih (od ?tirih) so re?ile nove sve?ke. Lahko pa da so kabli bolj kaka in je pomagalo, da so se malo prerukal. V tem primeru bom kmalu videl, ampak zaenkrat (dobrih 100km) dela.

 

LP

Napisano

Zdele sm si vzev cajt in orng pregledu tole temo od za?etka do konca.

 

Pa ?e zmeri neki ne ?tekam in sicer glede ola, ponavad ?e je motor ?e dost razturen, oz. Simon bi reku predihan. <_<

 

Pol po neki logiki gostej? olje ko da?, naj bi ga mn piv in ne obratno, ker ga mn spizdeva vn, tm kje obro?ki ne dihtajo! :ne vem:

 

To sem tut sam pri 323 F opazu, ko sem enkat dav notr Kastrolo RS Formula 0W 60, pa je biv rezultat totalna tema oz. bi blo bol? da sm ga kr stran zliv, namest da sm dav za 4 litre 20 smukov SITov, to res ni biv biznis. In vidu sm da ga zna res popit 2 litra v par sto kmjih! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vse se je odvilo brez nesreče in katastrofe, a bilo ni daleč. Zanim pa me - kdo bi bil kriv?    Kranj, cesta proti Jezerskemu, takoj za rondojem Primskovo,   Jaz se po zeleni vključujem desno na glavno, kombi vozi po svojem pasu proti Jezerskem po rumenem, ženska pa gre prehitevat kombi po rdeči. Njena hitrost ene 90, moja ene 30. Bila sva iz oči v oči, desna stran avta je šla v koruzo, drugače ni šlo, k sreči Rav4, da ni nasedel.    Zdaj pa moje vprašanje....   Črta je prekinjena Znaka ona nima v svoji smeri da se bliža križišče oz priklop stranskih poti jaz nimam STOP znaka (niti nimas prednosti) Ceste niso zgolj poljske, obe stranski gredo v naselje, desna celo v koruzni labirint   njen pogled   Moj pogled je bil seveda usmerjen večinoma levo, desno pa gosta koruza....   Nazaj k vprašanju, kdo bi bil kriv? Praviloma se ne sme prehitevati preko območja prikolopv stranskih cest, a znaka ni imela, imela je prekinjeno črto...torej? null
    • S podmladkom danes osvojila Peco, po zavarovani plezalni poti.
    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.