Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni, imam 626, 2.0- 16V. Narejen orng servis ( menjani vsi jermeni,?ponar sve?e, kabli, menjava filtrov- tudi za bencin , narejene meritve pritiska na vbrizgalnih ?obah) v glavnem vse kar si lahko zamisli?, pa vendarle; avto je po servisu za?el cukati, trzati, sploh se to ?uti pri speljavanju in ko je hladen. Mehanik prognozira da je verjetno odpovedal merilec - senzor pritiska zraka ki je montiran v pokrovu zra?nega filtra. No, stane cca 120k, dobil sem rabljenega, ga zamenjal ampak kar nekako ?e ni OK. Ali mi kdo lahko kdo kaj pametnega svetuje??

Sem ?e bolj na konc z ?ivci (in dnarjem )

Iskrena hvala za pomo?. :bravo:

Kuki

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...
  • 8 mesecev kasneje...

Sem re?il problem ( po 6ih mesecih) BREZ STRO?KOV !

MX5 nagaja ELEMENT - javi se mi ?e ?eli? re?itev :ouje::jupiii::danzoman::bravo::vesel: !

 

Kaj je tukaj fora, da ne more? objaviti re?itve???

 

Zakaj je potem forum? Kaj je to, k*?evo nagradno vpra?anje??? :vskalo::vskalo::vskalo:

 

IPB Image

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni, imam 626, 2.0- 16V. Narejen orng servis ( menjani vsi jermeni,?ponar sve?e, kabli, menjava filtrov- tudi za bencin , narejene meritve pritiska na vbrizgalnih ?obah) v glavnem vse kar si lahko zamisli?, pa vendarle; avto je po servisu za?el cukati, trzati, sploh se to ?uti pri speljavanju in ko je hladen. Mehanik prognozira da je verjetno odpovedal merilec - senzor pritiska zraka ki je montiran v pokrovu zra?nega filtra. No, stane cca 120k, dobil sem rabljenega, ga zamenjal ampak kar nekako ?e ni OK. Ali mi kdo lahko kdo kaj pametnega svetuje??

Sem ?e bolj na konc z ?ivci (in dnarjem )

Iskrena hvala za pomo?. :bravo:

Kuki

 

Preglej malo zra?ne cevke(kake vakum cevke)

Pri meni je bil to problem ............po?ena guma za zrak( kjer je vleklo fov? zrak)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.