Skoči na vsebino

323F BA Body kit + styling

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kaj te cifre veljajo tudi za serijski izpuh od nekega drugega avtomobila, kot ga imam naprimer jaz?

 

Jp, vsi deli, ki se vgrajujeo morajo biti pregledani, iz strani ene od organizacij, ki to dela. Nam najbolj poznana je nem?ka TUV, imajo pa ?e tudi ostale dr?ave svoje. V kateri dr?avi je bil dolo?en del pregledan, se pa vidi po te Ex oznaki. Zraven je ?e ?tevilka dokumenta, v katerem je opisano za kateri avto gre in ostali pomembni podatki. To velja tudi za t.i. tipske izpuhe, ko jih nekateri "izpuharji" vgrajujejo na vsemo?ne avtomobile in ?e ni vpisan va? avtomobil in ?e bi bil siten policist, bi zahteval na izrednem tehni?nem, da to pregledajo, je na koncu lahko kazen. Samo, to je spet vpra?anje, kolk bi bil siten :)

 

 

Oznake:

 

European Approvals

E - Mark

Objavljena slika

 

In Europe, there are two parallel systems for the certification of motor vehicles and their components

 

The "E" mark is based on ECE regulations issued by the Economic Commission for Europe, which is based in Geneva. It is an organizational part of the UN and the members are EU countries and many others. Therefore, the acceptance of approved components is much broader, especially in the eastern part of Europe. It is necessary to confirm whether a particular country has accepted (signed) the application of an ECE-regulation; as the application it is not mandatory for the countries.

 

 

E1 Germany

E2 France

E3 Italy

E4 Netherlands

E5 Sweden

E6 Belgium

E7 Hungary

E8 Czech Republic

E9 Spain

E10 Yugoslavia

E11 United Kingdom

E12 Austria

E13 Luxembourg

E14 Switzerland

E16 Norway

E17 Finland

E18 Denmark

E19 Romania

E20 Poland

E21 Portugal

E22 Russian Federation

E23 Greece

E24 Ireland

E25 Croatia

E26 Slovenia

E27 Slovakia

E28 Belarus

E29 Estonia

E31 Bosnia and Herzegovina

E32 Latvia

E34 Bulgaria

E37 Turkey

E40 The former Yugoslav Republic of Macedonia

E42 European Community

E43 Japan

E45 Australia

E46 Ukraine

E47 South Africa

 

e - mark

Objavljena slika

 

The "e" mark is the proof of compliance with directives (laws) required by the European Union. The Council of European communities in Brussels issues these directives and all members must accept approved products.

 

e1 Germany

e2 France

e3 Italy

e4 Netherlands

e5 Sweden

e6 Belgium

e7 Hungary

e8 Czech republic

e9 Spain

e11 United Kingdom

e12 Austria

e13 Luxembourg

e17 Finland

e18 Denmark

e19 Romania

e20 Poland

e21 Portugal

e23 Greece

e24 Ireland

e26 Slovenia

e27 Slovakia

e29 Estonia

e32 Latvia

e34 Bulgaria

e36 Lithuania

e49 Cyprus

e50 Malta

 

  • Odgovori 105
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Pato, na?rte si ?e zarisujem, ko bojo nekak pribli?no v planu bom objavu v photoshop izvedbi ;)

 

Kar se pa homologacije za izpuh ti?e sm pa ravn zadn? govoru s kolegom (ki je imel tole belo BG-jko) in mi je reku, da pozna nekoga, ki cifre vgravira na avspuh. Se bom pozanimu pa ti javim ;)

 

Ja men je tut en predlagal enga Dr. (morda bo kdo vedel za koga se gre), ampak ga osebno ne poznam... Je pa tut na tak na?in ja... kr neke papire, cifro ti gor vdari in je to to :) (pribli?no)

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

:bravo: ja tale dr.je ve?krat na tuningih in je blizo mene doma porihta vse in ?e izdeluje izpuhe

 

Zakon, ma? cifro od njega?

Napisano

?traus ima pa najlep?i avatar slikco! :danzoman::bravo::ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

:danzoman: www.dr-izpuh.si Tel:041-220-911 upam da ti bo kaj pomagalo

 

Sicer sm ga ?e kontaktiru prek FB in mi je reku, da mi ne more pomagat in mi je dal cifro od nekega Denisa 041/220-911 sramezljiv

Napisano

?e dobro pogleda?, sta tisti dve cifre identi?ne :P

 

uf pa res, pol je pa ta na FB-ju o?itno en drug :blush:

 

Kaj si ga spra?eval? Za homologacijo izpuha? Kak izpuh ma? sploh ti (firma)?

 

hm nvem to?no kater je :blush: Zemir?

 

mogo?e bom sprobu ?e Powerfull-a, ki ga mam tut pod oglasim

Napisano

hm, ve?, kokr sm jst gledu ma? ti komplet zadnji del avspuha kar serijski... se pravi lonec + zadnja dva ror?ka...

 

rori prej pa tak al tak niso va?ni

 

ne me sicer lin?at, pravim da tako na oke ko sem pogledal.. nisem pa ziher.

Napisano

hm, ve?, kokr sm jst gledu ma? ti komplet zadnji del avspuha kar serijski... se pravi lonec + zadnja dva ror?ka...

 

rori prej pa tak al tak niso va?ni

 

ne me sicer lin?at, pravim da tako na oke ko sem pogledal.. nisem pa ziher.

 

zdej je original gor ker sm ga zamenju zarad :policaj::D

Napisano

:bravo:

pejt fabianiju, zadnji lonc je sicer malo previsok (bom slikal) in ni tak lepo, srednji lonc pa prva liga, in dost velik je premer 60... dusi ful lepo lih prav pa se dost poceni je.

Napisano

Mora? dat en srednji lonec gor, primerne debeline in ?im ve?ji, obvezno pa mora bit luknja ?ez. Potem pa ne bo tolk prdelo in plehnat zvok.

 

zdejle pa res prdi, ker mi je zadn? uspredi nosilc odlomlo in je ratala lukna velka kot palec, dons jo pelem porihtat pa bo :bravo:

Napisano

zdejle pa res prdi, ker mi je zadn? uspredi nosilc odlomlo in je ratala lukna velka kot palec, dons jo pelem porihtat pa bo :bravo:

 

Kje, NA KOLEKTORJU?!
Napisano

ja ja, to sm mislu. downpipe pac.

hec. ves da se je meni zgodilo popolnoma enako? po ene 5000km z novim kolektorjem.

 

resno? kaj je to kaka serijska napaka :D

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

nmal offtopic: bi pasale zavesce od 626 na 323? sm nmal brsku po podstre?ju pr tastu pa najdu omenjeno zadevo. pa me zanima kako mnenje mate o tem pa ?e bi blo sploh izvedlivo, k sm avto posodu bratu pa ga nimam da bi probu :blush:

Napisano

nmal offtopic: bi pasale zavesce od 626 na 323? sm nmal brsku po podstre?ju pr tastu pa najdu omenjeno zadevo. pa me zanima kako mnenje mate o tem pa ?e bi blo sploh izvedlivo, k sm avto posodu bratu pa ga nimam da bi probu :blush:

 

a jo ?e ma? u podnu? :P

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.