Skoči na vsebino

tezko prestavljanje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni!!

mene pa nekaj zanima kaj pomeni to da ko avtek nekaj casa stoji cca pol dneva in se nato odlocim da se grem mal okol pojat pa avtek vzgem menjalnik je v prostem teku pa ne morem dati v nobeno prestavo v cisto nobeno ce pa ze gre pa gre tako na trdo da me kar pri srcku zaboli!!!!

potem ko naredim priblizno 1km pa se da cisto normalno prestavlat?

kaj bo bilo lahko narobe?

 

hvala za pomoc!

 

 

lp

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Preglej olje v menjalniku...... ponavadi je pozimi te?je prestavljanje zaradi nizke temperature... in se posledi?no zaradi tega viskoznost olja zmanj?a......

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Preglej olje v menjalniku...... ponavadi je pozimi te?je prestavljanje zaradi nizke temperature... in se posledi?no zaradi tega viskoznost olja zmanj?a......

LP david

 

 

saj sm ze v cet topic odpru zarad tega ker sm dav na novo olje notr pa sm mislu da bo kaj bolje pa je se zmer totalno isto mi ze kar orenk zivce para!!!! :(

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Pa si dal notri pravo olje- mislim viskoznost? Poglej v kak?en servisni priro?nik.

 

 

A gre v vse prestave te?ko? A ko se segreje se ?alta lepo ali ?e zmeraj mal na silo?

 

Lp, Bizi

Napisano

Pa si dal notri pravo olje- mislim viskoznost? Poglej v kak?en servisni priro?nik.

A gre v vse prestave te?ko? A ko se segreje se ?alta lepo ali ?e zmeraj mal na silo?

 

Lp, Bizi

 

ja olje je v redu!!!

je tkop ko se segreje gre pa cist v redu po prestavah!!!

kaj bi to blo? :ne vem:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

ja olje je v redu!!!

je tkop ko se segreje gre pa cist v redu po prestavah!!!

kaj bi to blo? :ne vem:

 

O?itno ima? zjahane sinhrone. Pomaga ti lahko samo nekoliko redkej?e olje in dodatek, ki smo ga obravnavali pod sifro 007 v eni od tem.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

O?itno ima? zjahane sinhrone. Pomaga ti lahko samo nekoliko redkej?e olje in dodatek, ki smo ga obravnavali pod sifro 007 v eni od tem.

 

?e bi mel zjahane sinhrone bi mu ?krtalo, ko prestavlja, ali pa metalo ven iz prestave. Druga?e pa tudi jaz mislim da ima? pregosto olje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

am nic ne skrta ali pa da bi mi med voznjo vcrglo iz prestave sam na trdo gre!!!

hm ok pol bom dav pa spet ole vn spustit pa bol redkega notri!!!

kaj priporocate katero olje katerega proizvajalca? <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

?e bi mel zjahane sinhrone bi mu ?krtalo, ko prestavlja, ali pa metalo ven iz prestave. Druga?e pa tudi jaz mislim da ima? pregosto olje.

 

Stopnje obrabe sinhronov so razli?ne. Za?ne se z nekoliko te?jim prestavljanjem ponavadi najprej v 2. prestavo, ki je najbolj uporabljana. Nadaljuje se tudi pri drugih brzinah in po?asi pridemo fazo v ko je te?je prestavljanje v skoraj vseh brzinah. Da bi se nadaljevala s ?krtanjem pri prestavljanju in izpadanjem iz prestav. V novej?ih ?asih se te stvari ne dogajajo, saj so materiali dale? bolj?i od nekdanjih "fi?otovih", zato je najverjetneje , da je do tega pri?lo zaradi prevelikega intervala med menjavo olja v menjalniku, ali pa za vo?njo z manj?o koli?ino menjalni?kega olja od predpisane. V takih slu?ajih je ?e predisana gradacija olja ovira za prestavljanje, dokler se olje ne ogreje. Zato sem mu priporo?il redkej?e olje (zadostuje ?e za 10W minusa), vendar to olje ne zadostuje proti-obrabni za??iti menjalnika, ?e posebej, ?e je voznik "oster". In od tod moje priporo?ilo, da uporabi enega od dodatkov iz grupe 007, ki stane 5000 SIT in za najmanj dvakrat pove?a odpornost mazalnega filma.

 

Mogo?e obstaja tudi kaka druga re?itev, vendar menim, da je moj predlog najcenej?i za Project-a mx5 in tudi naju?inkovitej?i.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

sirius ful hvala!!!

kje bi se pa dalo dobit ta dodatek oo7? :jupiii::jupiii:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Mo?no da ma? bl mal ola u menjalnku! <_<

 

pr men se dost zatika iz 1. v drugo ko je avto total mrzu, pol pa po par minutah pa je OK! :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Mo?no da ma? bl mal ola u menjalnku! <_<

 

pr men se dost zatika iz 1. v drugo ko je avto total mrzu, pol pa po par minutah pa je OK! :P

 

ja sm jaz isto mislu da ga je premalo pa je blo ok sem ga pa vseen zamenu pa ni nic bol!! :(

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Na kolega Siriusa se obrni, jaz sem bil pri njemu zarad nekih stvari in ti loh povem da dedc obvlada! :rispekt:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Na kolega Siriusa se obrni, jaz sem bil pri njemu zarad nekih stvari in ti loh povem da dedc obvlada! :rispekt:

 

ja sva bla ze v kontaktu pa mi je priporocu nek007 dodatek pa ga je zj treba narocit pa probat morda bo pa kaj bolje!!! <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Mo?no da ma? bl mal ola u menjalnku! <_<

 

pr men se dost zatika iz 1. v drugo ko je avto total mrzu, pol pa po par minutah pa je OK! :P

 

90% JAP avtov se t?ko ?alta v 2., ve?ini ?e od novega pa do konca, najbolj o?itno je ko je zunaj hladno

Sirius ti je prav povedu, probaj mejbi bo ql.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Javar, kaj pa a ti kej pozna? forde - tam letnik 92 - 95, ko so imel neke serijske jeeebe s sinhroni, predvsem imam v mislih fijesto in eskorda, katerih skor nisem vozu takih ki nebi ?krtal iz 1. v 2.! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Javar, kaj pa a ti kej pozna? forde - tam letnik 92 - 95, ko so imel neke serijske jeeebe s sinhroni, predvsem imam v mislih fijesto in eskorda, katerih skor nisem vozu takih ki nebi ?krtal iz 1. v 2.! <_<

 

Ford, poznam samo escort 1.8 16V(isti motor kot mazda 626), in dela bp, pri menjalnikih ni te?av so pa pri polosovinah.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz sem imel escort-a... letnik 93... in mi je menjalnik ?el po gobe... pa sem dobil skoraj novega za 30 k sit... to govorim za 5 let nazaj....

Feel free....

Napisano

Sirius z tvojo definicijo o obrabljenosti sinhronov se nikakor ne morem strinjati. Se pa strinjam z ugotovitvijo YY-a. Res je, da pri obrabljenih sinhronih gre te?je prestavljati, ampak posledi?no se ob prestavljanju ?uje "?krtanje". ?e pozna? funkcijo sinhrona, potem ve? da druga?ne ugotovitve ne more biti. To pa da vsaj mazde v 2. prestavo gredo tr?e, je pa splo?no znano.

 

Po moje je problem pri Project mx5 izbira neustreznega olja. Ni dovolj da izbere? olje po velikih ?tevilkah na embala?i, ampak mora? znati prebrati tudi droben tisk (API GL??). Pa tudi bi lahko bil problem, preve? napolnjenjega menjalnika, ampak to bi se s?asoma uredilo.

 

LP din

IPB Image
Napisano

Glede na na?tete Fordovske te?ave, ni ?udno da ga nekateri imenujejo "tur?ki Mrcedz"! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Din,

ne bi se preve? prerekal okoli tega, davno je od tega, ko sem jaz videl zobnike in sinhrone kakega menjalnika. Zato zgolj sklepam. Glede na to, da so sinhroni namenjeni zato da se dve paralelne osi (v?asih tudi tri), na katerih so name??eni zobniki vrtijo z enako hitrostjo in da smo nekdaj omenjali sinhron 1., 2., ....4.,... brzine, sklepam, da je naloga vsakega sinhrona, da z drgnjenjem v nasprotno os vzpostavi sorazmerne obrate pogonskega in prenosnega zobnika in ko ro?ico premikamo v neko brzino, najprej postavimo sinhron v pozicijo da drgne v nasprotno os, ki jo zavrti tako, da zobniki pa?ejo eden v drugega. Lahko, da je (domnevam), da sinhron ne gre, ali gre te?ko v zanj namenjen polo?aj (ko je olje ?e hladno) ter je zaradi tega te?je pretikanje.

Druga situacija je takrat, ko ima sinhron zmanj?an premer in ne ustvari zadostno trenje, pa so si zobniki nekoliko navzkri? in takrat ?krta pri prestavljanju. (Kolikor vem pa obstajajo tudi bolj zapletene re?itve od navadnega sinhronskega obro?ka- mislim pa da Project mx5 nima takih).

Druge razlage, ki bi mi bila logi?na nimam. Dvomim, da je stvar v prestavni ro?ici, vzvodu, ki pomika zobnike, saj so vsi na isti osi, zato je moja razlaga taka, kot je. ?e imamo na forumu kakega strokovnjaka za menjalnike pa naj on pove svoje.

Vem pa tole, da je razlika v delovanju menjalnika, ki je uporabljal 007 dolgo ?asa v primerjavi s tistim, ki ni, o?itna in zaznavna s prosto roko, starej?i je (dlje ?asa ko se je dru?il z bondom) bolje deluje.

 

Skoraj bi stavil, da je moj predlog re?itve problema Projecta mx5 najbolj?i in najcenej?i. Razstavljanje menjalnika je lahko draga zadeva in ?e vedno ostane kot opcija, ?e cenej?a re?itev ni bila dobra. Samo redkej?e olje bo bolj kratka re?itev. :ne vem: :ne vem: :whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Olje ni pravo in to je to, ker so v?asih modeli nalival v honde gosto olje kot je za druge avte, pa sploh prestav ni blo ve?.Honda ima enako olje v menjalnikou in motorju, verjetno je kaj takega tudi pri MX-5. Druga? pa Wildcat upra?aj pa bo povedala, al pa se vsaj pozanimala katero olje je pravo in gre noter.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ko berem razne takele "znanstvene" prispevke, se hitr spomnem, da sem mel fizko vedno jedva pozitivno! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Olje ni pravo in to je to, ker so v?asih modeli nalival v honde gosto olje kot je za druge avt, pa sploh prestav ni blo ve?.Honda ima enako olje v menjalnikou in otorju, verjetno je kaj takega tudi pri MX-5. Druga? pa Wildcat uprapaj pa bo povedala, al pa se vsaj pozanimala katero olje je pravo in gre noter.

 

to da imajo honde isto olje za motor kot za menjalnik tudi jaz vem!!!

samo da bi bilo isto pri mx5 pa se nikoli nisem zasledu!!

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem se tudi včeraj okoli 17ih peljal brez zastojev do Postojne ... Bila pa je polna cesta kamionov v nasprotni smeri proti Ljubljani ... Ampak ob vrnitvi nazaj proti Ljubljani je bilo pa že prazno ... 
    • Problem je debelina hladilnika in ventilatorji in se zabije v zgornji del rama v kolikor nimas low profile. Ja tocno tega sem isto jest gledal arctic frezzer III k je bil za 80€. Plato imam ATX format.     Challenge Validation WWW.CORSAIR.COM   V igri imam naceloma 70-80C. Ok ryzen ima 93C limit, ampak vseeno je 80C kr mal too much. Trenutno imam be quiet pure rock 2 fx. Overclockat itq 5700x3d ne mores imam pa vkljucen PBO.   Evo pa se link in game (zgoraj levo)      
    • So bili tej Arctic 360 lani decembra znižani na 80€ in sem ga vzel, ko sem moji sestavljal PC. Noro dobro hladi (intel). Kako bi lahko AIO bil problem z višino rama pa mi ni jasno. Zračni dual tower cooler ja, za AIO pa ne bi smel bit problem? Edino, če imaš mogoče kako mATX varianto plate? Ampak tudi moja draga jo ima in kišto tudi, pa ni bilo problema tega 360 Arctica not spravt. Jaz na mojem 13600K imam zračnega, Dark Rock 4, pa potem še tisti intel cpu bracket namesto serijskega cpu držala na plati. Pri temu Arcticu konkretno ga moraš itak zamenjat, imajo pa zraven svojo varianto bracket-a za intel. Za AMD ga ne rabiš. Sem ga pa montiral tudi kolegu na 7800X3D, je pa pri AMD edino malo nerodno vijačenje, s tistimi upognjenimi fedri. Njemu je potem v idle laufalo 40-45, kar je za te AMD kar normalno, glede na to kako so narejeni, za igre ne vem z glave, ker je potem še drekal tiste PBO in neki navijal itd... je pa zelo zadovoljen. Res je dober cooler.    EDIT: Si sigurno prav gledal? Kolikor vidim imaš v 4000D normalno supported 360 radiator, tudi zgoraj. Ne more bit potem 280 nikakor ovira.
    • To je res vrhunska neumnost. Tule je malo globlja raziskava. Sem nekaj časa nazaj pogledal.    
    • Kakšno vezo imajo neke nebuloze diktatorja Stalina s fiziko? Pozabi na te bumbarje. Njim ni nič drugega jasno, samo kako se na oblasti obdržati...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.