Skoči na vsebino

Mazda Tribute

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni kako kaj v tem de?evnem dnevu? js morm re?t da mal? dolgo?asno pa bo ?e....

mam pa eno vpra?anje zanima me ?e kdo ve ali se da dobit diesel motor za tributa pa ?e je vgradnja zahtevna?

hvala lepo se imejte

lep pozdrav

Mico

Napisano

Tribute v diesel verziji ?al ne obstaja zato tudi ni motorja zanj.

V po?tev bi pri?la le predelava na plin ali pa vgradnja tujega motorja.

 

LP

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

huh, te?ka bo tale... ?e ?e bi bilo verjetno mo?no kaj od Mazde B2500 al pa kak?en motor iz fordovega asortimaja :ne vem:

33112_1.png

Napisano

.....zdej je noter tut od forda motor tako da bi se mogo? ?e na?el kak?en od forda ki bi pasal not....

:ne vem: ne vem no.......bo treba mal po?tudirat ?e se bi se spla?alo.... :ne vem:

Napisano

.....zdej je noter tut od forda motor tako da bi se mogo? ?e na?el kak?en od forda ki bi pasal not....

:ne vem: ne vem no.......bo treba mal po?tudirat ?e se bi se spla?alo.... :ne vem:

 

Malo verjetno, da bo. Tribute je izdelan v dveh varjantah z bencinskim motorjem 2.0 s ?tirimi cilindri in 3.0 s ?estimi cilindri. Torej za nekje 330-500t SIT se ga da predelati na plin. Preberi si ?lanek v sobotnem(18.11.2006) Delu, v rubriki Na kolesih. Dobil bo? nekoliko var?ne?i avtomobil, kot pa bi imel noter dizel, ?e posebej, ?e ?ivi? kje ob meji s Hrva?ko, kjer je liter plina okoli 100 SIT. Predelava na dizel bi pa pomenila prevelik stro?ek.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

kej je mi?o...te ?e skrbi poraba :D

Ti samo vozi...pa tankaj seveda. Pozim nas pa pelje? na testno vo?njo...k bo sneg :bravo:

 

Samo je pa res velika makina ta tribute :danzoman:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

 

 

Samo je pa res velika makina ta tribute :danzoman:

 

Ima pa tudi najve?jo porabo v kategoriji.....?e je 3.0 ji je 15 litrov mala malca, ne sramuje pa se niti 17-20litrov ob "ne?nej?emu" ravnanju z njo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ima pa tudi najve?jo porabo v kategoriji.....?e je 3.0 ji je 15 litrov mala malca, ne sramuje pa se niti 17-20litrov ob "ne?nej?emu" ravnanju z njo.

 

Sej velika krava tud velik sena poje :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sej velika krava tud velik sena poje :D

 

Po mojih podatkih je ta krava te?ka le 1515kg. Nekoliko se razlikuje od avtomobilov podobne oblike , saj nima ?asije in je zato tako lahka. Ker pa je o?itno bila delana za ameri?ki trg, kjer je poraba 15 litrov nekje minimum, se pa? niso potrudili, da bi poroabo spravili v razumne (evropske) meje. In to je edina resna pripomba, ki so jo na super testu zapisali.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Kolega jo ima ?e cca 4 leta in do sedaj nobenih problemov, je pa ne ?para ne na asfaltu kot tudi na brezpotjih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tile novi tdi motorji so res pravi šparovčki, glede tega jim ni kaj očitati. 
    • Zakaj pa jih ne maraš? Zame je usnje top izbira, sedeži se praktično ne umažejo, izgledajo šik, prijetni na dotik in načeloma vzdržljivejši kot tekstil.
    • Po dolgem čakanju prispela... po dveh dneh vožnje zaenkrat zelo navdušen. Avto pozitivno preseneča. Se je pa potrebno navaditi na kar nekaj novosti, ki niso tipične za Mazdo. 
    • Se mi je zdelo, da mora biti neka smiselna razlaga, ker po objavah na forumu deluje dovolj inteligentno, da česa takega namerno ne bi naredil...
    • To je razlog,za kaj sem se kljub že pripravljeni predinštalaciji z le 2x1,5mm2 za po en zvočnik odločil v iste cevi vlečt še po dodaten kabel🧐 ....res svetovna jeba🥺...kdor je že kaj takega delal,bo znal kako zanimivo zgodbico z kletvicami opisati😄   Za par,ki je bližje sedežni garnituri je speljanih 10m (4x),za ostala dva bližje fronti pa ostalo. Najbrž bo na koncu malce manj,ker sem pustil orng rezervo...ne smem iti čisto v vogale,torej bo glede na fronto in surrounde stropni set tvoril okrnjeno pravokotno piramido z poševnim vrhom (ker imam strop z 12-stopinjskim naklonom). Po moje bo za "zadnja" Atmosa cca. 9m,za sprednja pa7m.   Kar se pa fi-ja kablov za zvočnike tiče se držim Nubert-ovih priporočil. Pri klasičnem dvožilnem priklopu za vse vrste zvočnikov (tako kompakte kot stoječe) je do razdalje 10m dovolj 2x2,5mm2,boljše 2x4mm2 (če se imaš za "high-enderja" in hočeš iti na ziher)... Zaradi skin efekta itd. je bolje npr. 2x2x2mm2 kot pa 2x4mm2 (ok 2mm2 ne dobiš,a je vzeto zaradi primerjave)....še bolje pa je 2x2x2,5mm2 (to imam jaz za vse sprednje in oba surrounda). Za Atmos kot rečeno ni tako rizično..ne igrajo pod 200Hz,tukaj pride še umerjanje in kompenzacija z mikrofonom itd....(tukaj je pri zvoku bolj kritična akustika,kjer pa  me čaka še veliko dela😅)...a sem vseeno šel na ziher,tako,da bo vsak stropni zvočnik imel na voljo 2x 3mm2.   Je pa vsepovsod kontaktiranje izvedeno z posrebrenimi bakrenimi votlicami (crimp tehnika),in vijačeni kontakti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.