Skoči na vsebino

Zdrava prehrana, ?port in rekreacija


BOJČ

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 496
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

  • 3 tedne kasneje...

a je kdo zaslediu u nedelcu akcijo za skupno huj?anje? keri idioti,..ceu tedn se fila? z zeljno juho, ker ma kao negativne kalorije,..za bazaln metabolizem pa itak ?e noben ni sli?u :whatever:

 

in sej pustmo detajle, da bojo tisti k se bojo dejansko ?li to zgubl 4kg mi?ic pa vode, ?ez 14 dni pa dobil nazaj use + bonus paket 4 free <_<

 

in pol ?e ta Tof k je u?er pametvov pr Radotu,..bog se jih usmil,.. :unsure:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jebe? te neke ?upce! <_<

 

Men najbl pa?e eno urco prej ustat, odlaufat 8 krogov, pa je pol po?utje bomba, glede ostalih zadev pa tkole pravm, ?e je voz na nivoju, ga mora tut orng dec vozt in delam na tem! :danzoman::P

 

P.S. Po?utje je res dobro pol po teku in to cev dan pa ?e zspan nism n?! :ljubezen:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja sam res,..zjutri je zakon laufat,..?koda da mi ne znese ?e delam,..ker ob pol 5h ustajat za laufanje pred slu?bo pa no go :hohoho:

 

?eprou dons sm mela spet hece s pulzom,..gledam na uro,..vidm 138 ?zmeden? pa mi je blo ?udn ker sm mela kr fajn tempo,..pogledam ?e 1x,..238 ?zmeden??zmeden??zmeden? ne vem a se je men odfukal al se je pulzmetru,..ampak sm sam ?akala kdaj me bo fr?lok <_< no pol sm se ustavla za par sekund in je padu na 150,..tko da pol ni ve? narast ?ez 160 <_<

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja sam res,..zjutri je zakon laufat,..?koda da mi ne znese ?e delam,..ker ob pol 5h ustajat za laufanje pred slu?bo pa no go :hohoho:

 

?eprou dons sm mela spet hece s pulzom,..gledam na uro,..vidm 138 ?zmeden? pa mi je blo ?udn ker sm mela kr fajn tempo,..pogledam ?e 1x,..238 ?zmeden??zmeden??zmeden? ne vem a se je men odfukal al se je pulzmetru,..ampak sm sam ?akala kdaj me bo fr?lok <_< no pol sm se ustavla za par sekund in je padu na 150,..tko da pol ni ve? narast ?ez 160 <_<

 

 

jst grem na polno, pa 200 se nisem dosegu...

 

tezko verjamem, da je 238 realno :ne vem:

 

kero uro mas?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ker druga? pazm da ne grem ?ez 160,..kje je pol ?e 200 <_<

 

 

 

In pol ti meni predlaga? dizel power??? :(

 

 

 

:hohoho::hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mi lahko verjames na besedo , ko bos mela pulz 238 , nebos vec sama sla kam.

 

Ura te zajebava , morda se premalo potis in ima pasek slab kontakt tu in tam.

 

Nic bat. Drugace pa , vsaka cast tistim ki laufate. Js ne morm kej ce se ne vrti , vsaj picikl , pol ni zame.

 

Drugac pa osnovna nacela :

 

1.majn cukra / tudi v pijacah ...pravzaprav predvsem v pijacah. 1.5 l fruca = 180 gramov cukra...ostale pijace niso dalec zadaj.

 

2. Vec pokurit kot gre noter. / ce vec da nebos telovadu alpa migu pac majn jes./

 

3. Dost spat. Po 7-8 ur spanja na kupu mora bit.

 

Pa migat. Pa migat . :)

Right foot down.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma ja,..sj pravm da je biu en ?kratek,..k mam tko al tko ful nizek pritisk,..zadn? pred laufanjem sm mal spremlala pulz u mirovanju,..47 ?zmeden?

 

zjutri vr?em vase 2g l-karnitina pa dva al pa tri power force,..

 

in ta tedn oz odkr se je za?ela ta sopara sm pa sploh ?udna,..skoz se mi vrti,..sploh k ustanem me kr zmanka,..mybe tud zato k sm zman?ala dozo dnevno popitih kav <_<

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js sm meu tud nizek pritisk...pa se je malo normalizirala zadeva odkrat migam...to bo menda ene 10 let .. :)

 

Zutr v mirovanju je 47 ze ena vredu vrednost ves. Tahujs sportniki majo pod 30.

 

Dodatki pa ... po pameti. Krnitine je lepa zadeva ... za denarnco praznit . tistih kavic pa kmalu nebos vec pogresala ... se navadis kmalu.

Right foot down.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zakaj ?e za denarnco praznt? ga pa ?e neki ?asa uporablam skupi s power forcom in je ful razlika a gre? laufat z njim al pa brez,..

 

sicer je pa to ?e tamau stro?ek u primerjavi z ostalimi dodatki <_<

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ce bo clovek vse te poslusu bi se mu direkt zmesalo. Js treniram veselo naprej , ce me pobere infartk me pa.

 

:)

 

 

 

 

 

In pol ti znanstveniki tole ugotovijo! :D

 

http://24ur.com/naslovnica/servisi/vizita/...621_3100378.php

 

 

ne bo uspel ne met zadno besedo,..

 

in kako to?no ste testiral to zadevo ?e smem pra?at?

 

 

Lahko vprasas. Na tistem soku.

Right foot down.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.