Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vem da to ni mazda, ampak ker vedno vsem tako dobro pomagate, se tudi jaz na vas obra?am in vas prosim za pomo?.

 

Problem je slede?,

danes se peljem v ?olo in ho?em pobrat kolega, da bi se peljal z mano.Ko se stavim pri njem in avto pustim v prostem teku mi po 2s avto samo vgasne.Ko ga probam ponovno pri?gat dela smao tk tk tk tk tk tk.Vse lu?ke na armaturki normalno svetijo, razen radio se ve? ne pri?ge. Ker sem imel silo v ?olo me je potem peljal en kolega.Zaj pa vas prosim ?e bi mi pribli?no znal kdo povedat kaj bi to lahko bilo? Nisem neki strokovnjak tako da se mi niti sanja ne kaj bi lahko blo.

 

najlep?e hvala za odgovore

Napisano

evo pa smo probali, altenator je dober, ker smo avto porinili in pri?ge, samo na einlaser pa ne pri?ge, tak da ali je kar to to <_<

Napisano

ja akumulator bo treba menjati verjemi biv?emu serviserju vesninih akumulatorjev

sicer pa k najblji?jem avtoelektri?arju da ti premeri aku pa bo? videl pri ?em si

aku te pa stane okoli 10-13k sit odvisno kakega rabi? :bravo::P

gremo na?i.....

 

Napisano

sem tudi sam odklil ?e da je akumolator, sicer sem ga sam zmeril ker sem tudi sam elektri?ar :P

 

na prvi trenutek je pa bilo enako sli?ati kot da je ?el altenator

 

 

hvala za odgovore!

Napisano

BLINDEK!!!

?e avto na klu? dela TK TK TK in ne zavrti - ne v?ge ,na porivanje pa,je 70 % ?tartar!!!

 

1. Najprej ga probaj v?gat na kable!!!!

2. ?e ima? kak in?trument V-meter izmeri koliko pade napetost ob ?tartanju na klju?!!!(ne sme pasti pod 10v) Da vidsi? kaj je z akomulatorjem!!!

 

?e je vse do tukaj ok,in avto ?e zmer ne u?ge pol ?tartar dol in ga po?timat!!!!

?e pa rabi? kej pa mi javi na ZS!!!

P.s. ko avto lavfa mora filat okoli 14v pa lu?ka za akom.v armaturi more ugasnit!!!

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?tartek je ok, saj ko priklopim na drugi avto preko kablov pri?ge v sekundi :)

 

to vse sem ?e prej zmeril in je diagnoza: akumolator za v ko? :)

 

najlep?e hvala za vse informacije! :cheers:

Napisano

 

to vse sem ?e prej zmeril in je diagnoza: akumolator za v ko? :)

 

 

Ne v ko? ampak deponijo za izrabljene akumulatorje !!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

nisem mislil dobesedno v ko?!

 

nevem pa tudi to v ljutomeru in okolici obstaja :blink:

 

bom jaz to kar dal kolegu mehaniku naj on to odstrani z drugimi akumolatorji

Napisano

?e je to vse skup tak potem pa ni problema, ker mi ni volja to delat kot eni, da samo vr?ejo nekje v ?umo...ker moram to vsak dan gledat tu prinas

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.