Skoči na vsebino

?tevilo vozil MAZDA na slovenskih cestah

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tukaj lahko napi?ete :danzoman: koliko vozil znamke MAZDA sre?ate na va?i poti v slu?bo, ?olo,... itd. Enkrat si vzamite ?as in jih pre?tejte in povejte pa zraven ?e na koliko km. je bilo to ?tevilo. :bravo: Jaz jih na ca. 3km glavne ceste v Celju na?tejem okoli 5 vsak dan :whatever: Za foro sem ?tel ?e vozila:

 

MAZDA: 4

Audi: 16

BMW: 9

Mercedes: 11

Renault: 27

 

To je bilo 8.12.2006.

 

Kaj ?e? MAZDA unikat avto :vino::pepsi: :mi pijemoo: MAZDA bo moj prvi avto, definitivno :ljubezen:

 

Sedaj ste pa ?e vi na vrsti za ?tevilke :ouje: sam svoj avto ne vela zram ?tet :D

If in doubt, flat out... 

Napisano

Mal si preber na forumu, jaz sem neki cajta mazdurine malo bol podrobno ?tel in sicer v primerjavi s ?tevilom tojot in hondilakov, ker me je zanimal, kok je enih, drugih in tretjih primerkov japonske vrste! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Torej čez par let kupimo Z-motor, če bojo sploh imeli še kak všečen model pri Mazdi.... 
    • Seveda jih ne moreš, 40 do 45 je meja pri kater še lahko en čas držiš! 🤒 Pri 50 sigurno ne.... 🥵
    • Ja🧐...imaš prav...ne more biti... V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)...   Seveda ne more biti...🙄
    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.