Skoči na vsebino

semafor s kamero


Violet

Priporočeno sporočilo

Nekje proti Be?igradu je name??ena prva kamera v semafor, katera te bo samodejno poslikala, ?e bo? prevozil rumeno lu? (ni?ja kazen), ?e pa rde?o (pa vi?ja). Kaj menite oz. lepo bi bilo, ?e bi za vsako tak semafor posredovali posnetke. (presodi, kaj je bolj?e: ?e hitro ustavi?, se ti nekdo zalima, ?e prevozi?, si kaznovan)

ja kaj ?e?, ?tajerci urejujejo okolico, polep?ujejo mestna sredi??a.. ,v Ljubljani pa dviguje cene (npr. za parkiranje); in te s tem semaforjem (trenutno eden) ?e dodatno udarijo po ?epu...

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 83
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Po moje vo?nje v rumene ne bodo kaznovali, ker je te?ko ugotoviti kdaj je upravi?na in kdaj ne. Temu luksuzu so se pa? odpovedali z ukinitvijo utripajo?e zelene.

 

?e malo matematike in fizike:

 

Reakcijski ?as je navadno okoli 1 sekunde, kar pomeni, da pri hitrosti 50km/h pomeni prevo?enih 14 metrov.

 

Maksimalno zaviranje, do blokiranja oz. ABS-ja pri 50km/h do ustavitve se zgodi v cca 10-12 metrih. Normalno zaviranje brez ogro?anja ostalih udele?encev in sebe (nalet od zadaj) v prometu je nekje s polovi?no mo?jo in od 50 do 0 pomeni 20-24 metrov.

 

Se?tejemo reakcijske metre in metre normalnega zaviranja in dobimo 34 -38 metrov. Pri 50km/h prevozimo to razdaljo v ?asu 2,43 sekunde do 2,71 sekunde.

 

Rumena lu? gori 3 sekunde, kar pomeni, da ?e se pri?ge na razdalji, ko smo cca 34-38metrov od semaforja pomeni, da jo za varno vo?njo ?e vedno prevozimo v zadnjih vzdihljajih pred rde?o in ?e se bodo obe?ali za tiste ?etrt do pol sekunde bo zelo veliko dokazovanja in prito?b gled upravi?enosti kaznovanja. ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To so kamere, ki merijo tudi hitrost. Prej?nji teden sem se peljal proti Primorski. Pred predorom Kastelec je name??ena med znakoma, ki omejujejo hitrost na 100 km. Ne bi opazil, vendar me je na tem delu presenetil mo?an rde? blisk, ki je v no?nih urah neprijeten, zaslepljujo?, kar je nevarno za ljudi, ki imajo dalj?i ?as adaptacije o?esa na spremembe svetlobe. V to grupo ljudi spadajo starej?i ljudje ?e po naravnem zmanj?anju adaptacijske sposobnosti o?es. Ko sem razmi?ljal za kaj naj bi ?lo pri tem nenadnem, mo?nem blisku, sem pri?el do zaklju?ka, da je edina varianta nova naprava za merjenje hitrosti. Bil sem jezen zato, ker upo?tevam omejitve hitrosti, zadnje ?ase pa vozim po ob?utku, ker mi je odpovedal merilec hitrosti. Jezen pa sem bi za to, ker je bila kamera name??ena med znakoma , ki sta namenjena opozorilom voznikom na omejitev hitrosti v predoru in tudi zaradi nestrokovnega postavljanja, zaradi premo?nega bliska pred predorom (pono?i) in ne v predoru, kjer naj bi dejansko veljala omejitev hitrosti in bi se je morali vsi vozniki zaradi varnosti pridr?evati. Na ta na?in se nekdo poigrava za varnostjo vo?nje na tem delu avtoceste in posku?a loviti tiste voznike, ki nekoliko po?asneje zmanj?ujejo hitrost proti predoru. Pravi namen bi dosegli ?e bi kamero namestili v predor, kjer bi lahko lovili dejanske kr?itelje hitrosti. Glede na to, da je v predoru mo?na osvetlitev, bi bil tudi vpliv na adaptivno sposobnost o?i zanemarljiv.

Tako se je ?e enkrat pokazal napa?en na?in kontrole voznikov, ki celo ogro?a varnost in zadovoljuje zgolj formo, ne pa tudi vsebino.

Verjamem, da je kamera v poskusni uporabi, v nasprotnem se bom ponovno moral boriti proti nespametnemu po?etju dr?avnih »organov«.

:angry::angry::angry:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmm... a bo kdo ?e enkrat razumel, da se ne gre za varnost dr?avljanov v prvi vrsti ?

 

nabavljanje raznoraznih naprav za kontrolo tega in onega je samo barvanje o?i za potratno porabo davkopla?evalskega denarja

 

najbolje je, da pustijo ceste zgnit do take mere, da se ne bomo mogli hitro voziti...

 

?e vedno trdim, da je treba korenito vplivati na vozni?ko kulturo... dvomim pa, da se lahko to zgodi samo s sesanjem denarja iz voznikov..

 

potrebno je malo razmisliti v smer infrastrukture, saj je vozil z dneva v dan ve?, okrog tega pa se ne zgodi dosti ni?...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ah,..cicifuj,..zadne tri dni mam ful sre?o,..na temu kri?i??u (Vodovodna & Sloven?eva) se mi j rumena lu? pr?gala lih k sm bla na stop ?rti,..pr?akujem polo?nco :blink:

 

u?er so me pa ?e lepo presenetl to?n pred tem predorom k ga omenja Sirius ?zmeden? ne vem a bom dobla k?no slikco al ne (verjetn ja),..ampak me pa zanima zakaj hudi?a pred vsakim predorom pi?e radar,..?e ga pa nikjer ni :ne vem:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem na tem kriziscu vsak dan...kamera slika tudi v tem primeru: en caka na semaforju in potem se mal premakne naprej ko pricakuje, da se bo prizgala zelena, kamera pa veselo bliska...sam po mojem ne dobis kazen za to.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men grejo ?e po?teno na ?ivce te njihovi kur**vi ukrepi za "pove?anje varnosti" ker s tem itak sam dnar sisajo. Komi ?akam da bo spet padel ceu kup upravi?enih prito?b za ta drekast semafor. Najbolj me pa motjo te ble??e?e table za omejitev hitrosti (iz smeri leclerka proti dom?alam recimo) k me dobesedno zaslepijo in rabm kr ene par sekund da se moje u?ke nazaj adapterajo. Naj grejo u pekel ?e usi skp enkrat in naj pustijo folku dihat ne pa sam davki pa polo?nce pa pla?i ?e ne te na cesto vr?emo pa ?e rumeno si ?ou pa ta nalepka ni homologerana...

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?al se glede kontrole ne morem strinjati z vami. Mora pa biti taka, da ne slu?i zgolj izpolnjevanju norme in sama sebi namen. Omejitve se pa? izra?unavajo na podlagi posledic, ki lahko nastanejo na posameznih odsekih cest in so naravnane na neko povpre?no sposobnost voznikov. Motilo vas to, ali ne, kontrola omejitev mora biti. V?eraj pono?i je ugasnilo 7 mladih ?ivljenj. Domnevno zaradi neprilagojene hitrosti. Voznika prav gotovo nista naredila samomora, ker se to po?enja ponavadi, ko je ?lovek sam. Domnevam, da sta menila, da lahko vozita po svoje brez omejitev in verjela, da se kaj takega njima ne more zgoditi, a se je le zgodilo. Pri tem je tragi?no to, da je poleg njiju ugasnilo ?e pet nedol?nih, mladih ?ivljenj. Predstavljajte si, da bi bilo potrebno za vedno se posloviti od 7 prijateljev, ki so se udele?ili nekega sre?anja. A ni to grozljivo? ?love?ki um je tako naravnan, da izni?uje morebitne mo?nosti lastne nesre?e. Vsakokrat, ko pretiravate s pritiskanjem na plin, pomislite na trenutek, kaj bi bilo, ?e bi se le zgodilo, kako krhka je plo?evina in ?e bolj ?love?ko telo. ?e na 140 km/h, pri udarcu v nepremi?no oviro, izpadejo o?i, po?i vratna arterija in ni? vam ne pomaga, da mogo?e izgledate »ko ?ivi«. Zato omejitve in njihova kontrola morajo biti, ?e zaradi drugega ne, zaradi tistih, ki bi lahko pre?iveli, pa jim zaradi lastne zaverovanosti in prepotence to ni bilo dano. Pri nas je toliko ?rtev prometa, da v nekaj letih skoraj ni ?ans, da ne bi pokopali nekoga, ki ste ga poznali.

Zato omejitve in njihova kontrola naj kar bodo, kljub temu, da gredo prenekateremu v nos, veliko manj pogrebov bo med nami. Kontrola pa naj bo taka in na mestih, ki ne bodo dajala vtisa, da gre zgolj za polnjenje prora?una. <_<B)<_<

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato omejitve in njihova kontrola naj kar bodo, kljub temu, da gredo prenekateremu v nos, veliko manj pogrebov bo med nami. Kontrola pa naj bo taka in na mestih, ki ne bodo dajala vtisa, da gre zgolj za polnjenje prora?una. <_<B)<_<

 

Upam da je ?e kdo drug tole prebral.

In se z veseljem podpi?em pod to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem enkrat ?e dobil slikco pa polo?nico domov, ker sem vozu 75 km in ne 70 kot je bila omejitev in to nekje pri Drenovem gri?u po stari cesti! :(

Najbolj ?alostno pa je blo to, da sem moral pla?ati 10KSIT za ?rnobelo sliko sprintano na predpotopnem tiskalniku z resolucijo nekje 400x400 pikslov, tko da sem komaj ugotovu, ?e je bila tisto res moja Mazda! ?zmeden?

Za tak dnar bi bla fotografija komot barvna... :vskalo:

 

zadnje ?ase pa vozim po ob?utku, ker mi je odpovedal merilec hitrosti.

Zadnji ?as da nabavi? MAZDO! :ouje:

Sori, nisem zdr?al.. :hudicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah ta na?a dr?ava je res "v kurcu". Zvi?ajo kazni, postavijo radarje na vse mogo?a mesta in govorijo, da bodo na ta na?in re?ili ogromno ?ivljenj. Ampak ko pa pogledamo statistiko pred zvi?anjem kazni in zdaj, je zdaj ravno toliko rtvih na cesti in nesre?.... <_<

In nih?e izmed avtorjev vi?jih kazni se ne oglasi in pove kak?ni so rezultati prej in potem ker vedo, da so porazni. Ampak glavno je, da na?a dr?ava slu?i na vseh podro?jih od kazni, do davkov pa magar ?e tudi pri pogrebih! <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj je to "kameta"?? :P:D Pri nas v MBju jih ?e ni! :bravo:

 

To je kamera, ki so jo uporabljali ?e Kremen?kovi in je z malo zamude prispela tudi v SI. Posebnost teh "kamet", ja da izdelujejo reljefne posnetke kr?iteljev. Ni? ve? ?rnobelih printov.

 

Kar se pa blagovne znamke ti?e, potrkaj malo v debel ploh, saj ne verjamem, da ima? ti v svoji raketi prenos podatkov s koles na merilec hitrosti preko sajle.

 

:bravo::jupiii::jupiii:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e sem prav zastopu to kamero, naj bi snemala ob prehodu rde?e lu?i in to dvakrat. Da te baje bolj dokon?no zatol?ejo in doka?ejo prekr?ek.

Hec na stran. Res je, da danes kar precej voznikov hladno prevozi rde?o lu? s tako nizko brzino, da bi se marsikdo lahko ustavil tud pri rumeni lu?i. Pa najbr? ne gre tu samo za prekr?ek ob prevo?eni rde?i lu?i, ampak tudi za ?ofersko kulturo, ki se pozna pri vsakem koncu tedna, ko na?tevajo mlade umrle v prometnih nesre?ah. Vem da adrenalin dela svoje, ampak ?e se pa mladi danes kar po radiu hvalijo, da so vozniki na 'spidu' potem je z na?imi vozni?kimi navadami nekaj narobe. ?e pa bodo tele kamere kaj dosegle, pa je druga stvar. Sam maj?keno dvomim. Najbr? bolj pomaga, da starej?i mal bolj vplivajo na mlade ?oferje z vzgojo in u?enjem. <_<

V?eraj smo bili ?e pred propadom, jutri pa bomo naredili en velik korak naprej !
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, gotovo je ?oferska kultura pri nas na zelo nizki ravni; po moje pa bi morali omejiti ?tevilo konjev pri novih voznikih do neke starosti! Namre? ?e dan po opravljenem izpitu vzame fotrovo bemvo z 200 konji in nesre?a je tu! :(

Povejte kateri osemnajst-dvajsetletnik s tako mo?no ma?ino ne bi pokazal prijatlom, kako leti...?

 

Ali povedano druga?e; ?e bi bili tisti trije fantje v fi?otu, bi bili ?e zmeraj ?ivi...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale kri?i??e zna bit res kriza in bo treba fajn pazit, da ne bo cassa prehitr prazna! B)

 

Kar se pa udele?encev prometa ti?e, pa osebno najbol u?ivam ob nedeljah na cesti, ko to?no opazimo, zakaj izraz NEDELJSKI ?OFER in kaj dejansko pomeni tak?en nivo vo?nje! <_<

 

Pa ?e te ne iznervira ko nekdo vozi 35 namest 50, v smislu, prehitro zihr ne pelem! :zvizga::hudicek:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se pa udele?encev prometa ti?e, pa osebno najbol u?ivam ob nedeljah na cesti, ko to?no opazimo, zakaj izraz NEDELJSKI ?OFER in kaj dejansko pomeni tak?en nivo vo?nje! <_<

 

Pa ?e te ne iznervira ko nekdo vozi 35 namest 50, v smislu, prehitro zihr ne pelem! :zvizga::hudicek:

 

To je ?e res, v nedeljo se definitivno vidi, kdo je na cesti. Ampak ?e pa pomisli?, vsak tak ?ofer skor 100% varno pripelje domov in s seboj pa pripelje domov tud vse ostale v avtu, ne da bi v nevarnost spravljal druge voznike. ?e na drugi strani primerja? s tem, da nek adrenalinski neizku?en ?ofer v stotinki sekunde ugasne ?ivljenje sebi in ?e drugim osebam, se pa vpra?a?, do katerih ?oferjev je primerno biti bolj strpen.

V?eraj smo bili ?e pred propadom, jutri pa bomo naredili en velik korak naprej !
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je res - kolega, ampak ?e vseen ?e je omejitev 50, naj pa? dejansko se pelje (vsaj) 50, ne re?em, da morajo vsi vozit 70, pa? pa naj se vsaj dr?ijo omejitve in ne da se vozijo 10 in ve? pod njo! <_<

 

Dostkrat koga glih taki "penzići" tok iz?ivcirajo, da pol ho?e it mimo za vsako ceno, in tkt loh pol posledi?no po?i, ampak to je ?e druga zgodba, sicer pa podobna scena kokr mim traktorja (res pa je da grejo nekateri loh ?e tut 60 na urco), ?e posebi ?e se ti malo mudi! :P

 

Zato ni vedno nujno da so tisti, ki vozjo po?asi, tut bolj varni ?oferji, dostkat glih za tacga, ki jo total "naliman" na spredno ?ipo in se pelje 25 km/h, v njegove sposobnosti in blazne reflekse, jaz pa? ne verjamem! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je res - kolega, ampak ?e vseen ?e je omejitev 50, naj pa? dejansko se pelje (vsaj) 50, ne re?em, da morajo vsi vozit 70, pa? pa naj se vsaj dr?ijo omejitve in ne da se vozijo 10 in ve? pod njo! <_<

 

 

Zato pa je tempomat; narihta? petdeset, pa nogo z gasa pa ob?uduje? folk,gre sicer sme?no po?as, ?e pa vidi? kako fajno bejbo, si pa ?e hvale?en, da je taka omejitev! :hohoho::bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ReDevil, nikakor se ne strinjam s tabo.

 

?e je omejitev 50, to pomeni najvi?jo dovoljeno hitrost in ne minimalno!

 

In ?e nekdo s 25 na uro zbije pe?ca, ima pe?ec zelo dobre mo?nosti, da pre?ivi. Pri 70 te mo?nosti ni.

 

Pa ne me narobe razumet, ne zagovarjam me?katorjev ipd., ampak ?elim, da bi se promet odvijal tako kot narekuje zakon: nemoteno, umirjeno in varno (prvo na?elo drugega ?lena ZVCP).

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa pravim da se je treba prilagajat razmeram v prometu:

-?e si kao "baby ?umaher" nogo dol z gasa ni furat pribli?no tako kot ostali udele?enci oz.

-?e si "tejk it izi?" ko vidi? da se je za tabo nabralo par vozil varno ustaviti ob robu in vozila spustit naprej

 

?eprav mam v?asih ob?utek da je ta tadruga alineea bolj pobo?na ?elja kot pa realnost, ?eprav sem to ?e par krat do?ivu (al pa se je "tejk it izi?u" pred mano glit takrat pokvaru avto :whatever: )

 

Aja, pa ?e si sam u avtu pol ne re?em ?e si ?lovek da malo du?ka, drugo je pa ko ma? u avtu ?e par ljudi, pol pa ajd po gasu da vidjo usi kak?en "đek" sem.......kreten! :angry:

 

Sicer pa smo sloven?ki ?e vedno (dvomim da kdaj ne bomo) balkanci, in prometna kultura je temu primerna!

 

Aja, pa da nebo kdo reku da pametujem......sam se imam namre? za povsem enakega kot je povpre?en balkan?ek/sloven?ek za volanom........velikokrat prehiter in nestrpen.......jebiga :ne vem:

 

Lp Sa?o ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato pa je tempomat; narihta? petdeset, pa nogo z gasa pa ob?uduje? folk,gre sicer sme?no po?as, ?e pa vidi? kako fajno bejbo, si pa ?e hvale?en, da je taka omejitev! :hohoho::bravo:

 

Tempomat ni nikakor priporo?ljiv v mestnem prometu, pa tudi na avtocesti ne, ?e je pred tabo kolona, ki jo je potrebno prehitet. Namre? pove?uje reakcijski ?as. Noga je ponavadi dlje, kot ?e je na gasu. ?e uporabimo stikalo za izklop, se reakcijski ?as pove?a za toliko, kolikor je noga dlje od zavore, ?e pa ga izklopimo z zavoro, pa je ?as do zmanj?evanja hitrosti ?e dalj?i, ker dokler ne pohodimo zavore avto vzdr?uje nastavljeno hitrost. Uporaba tempomata pa zahteva nekoliko vadbe in zbranosti ter usklajenih gibov. V kriti?nih situacijah lahko zgre?imo stikalo za izklop, neizku?en voznik lahko celo pritisne na gas namesto na zavoro in nesre?a je tu.

Za varnej?i promet bo potrebno pove?ati ob?utek odgovornosti do drugih udele?encev v prometu in tudi strpnost do slab?ih voznikov. Vsi, ki ste nekoliko nervozni do starej?ih in slab?ih voznikov, se zavedajte, da jim boste v njihovih letih tudi vi zelo podobni. Hupanje in nervozno obna?anje do takih voznikov v prometu ne pripomore do varnej?e vo?nje, kve?jemu nasprotno. Prav lahko se zmedejo in nesre?a je hitro tu. Mislim, da je nepisana obveza tistih ki bolje obvladajo vo?njo, da na take voznike pazijo in jih na nek na?in varujejo. Tudi to je na?in, da se zmanj?ajo nesre?e. Ne re?em, da mene ne znervira kateri, ki vozi, kot da je sam na cesti, ali je sam sebi zadosti, vendar v takih situacijah si je potrebno nekaj krat ponoviti »ohrani mirno kri«, ker velika stopnja »?ivcev« zmanj?uje podro?je racionalnega razmi?ljanja in pove?uje mo?nost napake, tudi dobrega voznika.

post-483-1165875619.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.