Skoči na vsebino

ZMAJ in ostala banda!


mazdohist

Priporočeno sporočilo

ni ni tastojeći so ve? kot pov ceneje kot pa sede?i ki pa je ?e pr bajti!

?e pa ?e enga sulidnga rablnga ukajlam pa loh tud za jurja al pa cnej ?ez pridem z tem da sam delam generalko kar pa ni nobena umetnost!

 

sm ?u ?e u?er enga gledat k ?e ?ist sulidn lavfa pa za 400 ojrov bi ga dav sam ni blo paperjev tko da mi pol n? ne pomaga ker se pa ne mislm skrivat pa be?at pred hr?ki...

gume flikar

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 2k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

jao jao lej lahko se kdaj kje dobimo je pa stvar taka da jaz ne prakticeram sladke vode je odkar ga mam sam v slani vodi vo?en pa redno konzerviran.

 

bol?i filing je na morju gre? na odprto pa tubo za sabo pa seveda enga reve?a gor pa po mo?nosti meterske valove pa mu ne gine 30 metrov skoka v daljino :hohoho::hohoho::hohoho:

gume flikar

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

smo se tapru let kar mal u?il kok dovg ?trik pa kok hitr krivine poberat.

to je blo ?ele zverinsko smo se lumil po vodi pa ?abce igral da je blo za crknt.

edini ki je mev korist od tega je biv blji?nji gostinec k po pol ure ti?anja pa padanja v vodo ni nobenmu ve? pasal niti bliz vode tak da smo se sam ?e od uznotri moćil :cheers::hohoho:

gume flikar

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha, tko da vem kam ni varno hodit, za kok ?asa gre?, da vemo kok ?asa bodo izredne razmere razgla?ene? :aaaaa::hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

jap nimamo kaj tko je bo ?e ?e kaj padl letos :aaaaa:

 

?e ?e mora kaj pasti, naj pade kak?en orng popust za na?e ?lane, ala mal za?ni migat poba. :hudicek::D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jz pa grem naslednji? na Gosenco (vlak), ker ?im padejo 3 kaplje de?ja, so po cesti sami Lojzi in Lojzke. <_<:hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jz pa grem naslednji? na Gosenco (vlak), ker ?im padejo 3 kaplje de?ja, so po cesti sami Lojzi in Lojzke. <_<:hudicek:

 

tut po AC ni n? bolj?e :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.